eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomDostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu "Laboratoria Przyszłości.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 24 im. Kornela Makuszyńskiego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001196471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 4

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 3441227

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp24.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.psp24.radom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://psp24radom.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1babeecf-aac3-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096419/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Zamówienie podzielone zostało na 9 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096464/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: psp24.I. 260.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 159422,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Zamówienie podzielone zostało na 9 części

Część 1 obejmuje dostawę:
Drukarka 3D wraz z oprogramowaniem.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 19600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Zamówienie podzielone zostało na 9 części.
Część 2 obejmuje dostawę:Urządzenia do lutowania.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 357,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Zamówienie podzielone zostało na 9 części.
Część 3 obejmuje dostawę: sprzętu telewizyjnego i audiowizualnego.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 8305,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Zamówienie podzielone zostało na 9 części.
Część 4 obejmuje dostawę: sprzętu foto wraz z akcesoriami.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo

4.5.5.) Wartość części: 11985,37 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Zamówienie podzielone zostało na 9 części.
Część 5 obejmuje dostawę:
laptopa z oprogramowaniem systemowym.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 5365,85 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Zamówienie podzielone zostało na 9 części.
Część 6 obejmuje dostawę: Gogle wirtualnej rzeczywistości wraz z akcesoriami
laptopa z oprogramowaniem systemowym.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 49187,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Zamówienie podzielone zostało na 9 części.
Część 7 obejmuje dostawę: wyposażenie stanowisk - meble.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 22865,85 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Zamówienie podzielone zostało na 9 części
Część 8 obejmuje dostawę: sprzęt do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 16958,54 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 24 w Radomiu w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”. Zamówienie podzielone zostało na 9 części
Część 9 obejmuje dostawę:
wyposażenia edukacyjnego – robotyka
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 24796,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu błędnie określił termin realizacji zamówienia Korekta błędu skutkowałaby zmianą SWZ, ogłoszenia o zamówieniu, projektu umowy oraz wszystkich formularzy. Zamawiający modyfikował już ogłoszenie o zamówieniu i SWZ. Aby uniknąć błędów w złożonych ofertach skutkujących odrzuceniem oferty ze względu na niezgodność z SWZ (wykonawcy mogą pobrać niewłaściwy formularz) Zamawiający postanowił skorygować błędy i ponownie wszcząć postępowanie.


Informujemy, że przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu błędnie określił termin realizacji zamówienia Korekta błędu skutkowałaby zmianą SWZ, ogłoszenia o zamówieniu, projektu umowy oraz wszystkich formularzy. Zamawiający modyfikował już ogłoszenie o zamówieniu i SWZ. Aby uniknąć błędów w złożonych ofertach skutkujących odrzuceniem oferty ze względu na niezgodność z SWZ (wykonawcy mogą pobrać niewłaściwy formularz) Zamawiający postanowił skorygować błędy i ponownie wszcząć postępowanie.


Informujemy, że przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu błędnie określił termin realizacji zamówienia Korekta błędu skutkowałaby zmianą SWZ, ogłoszenia o zamówieniu, projektu umowy oraz wszystkich formularzy. Zamawiający modyfikował już ogłoszenie o zamówieniu i SWZ. Aby uniknąć błędów w złożonych ofertach skutkujących odrzuceniem oferty ze względu na niezgodność z SWZ (wykonawcy mogą pobrać niewłaściwy formularz) Zamawiający postanowił skorygować błędy i ponownie wszcząć postępowanie.


Informujemy, że przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu błędnie określił termin realizacji zamówienia Korekta błędu skutkowałaby zmianą SWZ, ogłoszenia o zamówieniu, projektu umowy oraz wszystkich formularzy. Zamawiający modyfikował już ogłoszenie o zamówieniu i SWZ. Aby uniknąć błędów w złożonych ofertach skutkujących odrzuceniem oferty ze względu na niezgodność z SWZ (wykonawcy mogą pobrać niewłaściwy formularz) Zamawiający postanowił skorygować błędy i ponownie wszcząć postępowanie.


Informujemy, że przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu błędnie określił termin realizacji zamówienia Korekta błędu skutkowałaby zmianą SWZ, ogłoszenia o zamówieniu, projektu umowy oraz wszystkich formularzy. Zamawiający modyfikował już ogłoszenie o zamówieniu i SWZ. Aby uniknąć błędów w złożonych ofertach skutkujących odrzuceniem oferty ze względu na niezgodność z SWZ (wykonawcy mogą pobrać niewłaściwy formularz) Zamawiający postanowił skorygować błędy i ponownie wszcząć postępowanie.


Informujemy, że przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu błędnie określił termin realizacji zamówienia Korekta błędu skutkowałaby zmianą SWZ, ogłoszenia o zamówieniu, projektu umowy oraz wszystkich formularzy. Zamawiający modyfikował już ogłoszenie o zamówieniu i SWZ. Aby uniknąć błędów w złożonych ofertach skutkujących odrzuceniem oferty ze względu na niezgodność z SWZ (wykonawcy mogą pobrać niewłaściwy formularz) Zamawiający postanowił skorygować błędy i ponownie wszcząć postępowanie.


Informujemy, że przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu błędnie określił termin realizacji zamówienia Korekta błędu skutkowałaby zmianą SWZ, ogłoszenia o zamówieniu, projektu umowy oraz wszystkich formularzy. Zamawiający modyfikował już ogłoszenie o zamówieniu i SWZ. Aby uniknąć błędów w złożonych ofertach skutkujących odrzuceniem oferty ze względu na niezgodność z SWZ (wykonawcy mogą pobrać niewłaściwy formularz) Zamawiający postanowił skorygować błędy i ponownie wszcząć postępowanie.


Informujemy, że przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu błędnie określił termin realizacji zamówienia Korekta błędu skutkowałaby zmianą SWZ, ogłoszenia o zamówieniu, projektu umowy oraz wszystkich formularzy. Zamawiający modyfikował już ogłoszenie o zamówieniu i SWZ. Aby uniknąć błędów w złożonych ofertach skutkujących odrzuceniem oferty ze względu na niezgodność z SWZ (wykonawcy mogą pobrać niewłaściwy formularz) Zamawiający postanowił skorygować błędy i ponownie wszcząć postępowanie.


Informujemy, że przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu błędnie określił termin realizacji zamówienia Korekta błędu skutkowałaby zmianą SWZ, ogłoszenia o zamówieniu, projektu umowy oraz wszystkich formularzy. Zamawiający modyfikował już ogłoszenie o zamówieniu i SWZ. Aby uniknąć błędów w złożonych ofertach skutkujących odrzuceniem oferty ze względu na niezgodność z SWZ (wykonawcy mogą pobrać niewłaściwy formularz) Zamawiający postanowił skorygować błędy i ponownie wszcząć postępowanie.


Informujemy, że przedmiotowe postępowanie zostanie niezwłocznie powtórzone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

zamawiający informuje że na platformie zakupowej przed unieważnieniem wpłynęła jedna oferta jednakże ze względu na unieważnienie postępowania przed terminem składania i otwarcia ofert Zamawiający nie miał możliwości dookreślić której z części dotyczy złożona oferta w związku z czym nie wykazał jej w niniejszym ogłoszeniu
Ponowne opublikowanie przedmiotowego postępowania nastąpi po upływie terminu na wniesienie odwołania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.