Ogłoszenie z dnia 2022-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00334405/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00022659/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa drogi gminnej 006606F w miejscowości Chełmica, gmina Tuplice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUPLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 27
1.5.2.) Miejscowość: Tuplice
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-219
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuplice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tuplice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tuplice.biuletyn.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa drogi gminnej 006606F w miejscowości Chełmica, gmina Tuplice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e7f8214-66fa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002587/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Chełmica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334405/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKPII.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5691056,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Budowa i przebudowa drogi gminnej 006606F w miejscowości Chełmica, Gmina Tuplice:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w formule „zaprojektuj i wybuduj” stanowiących alternatywną trasę do DW NR 294 przy przekraczaniu DK NR 18 między gminami Tuplice i Trzebiel tj. przebudowa dróg gminnych w obrębie miejscowości Chełmica na terenie gminy Tuplice.
Pod względem administracyjnym miejscowość Chełmica zlokalizowana jest w województwie lubuskim, powiat Żary, gmina Tuplice. W zakresie objętym opracowaniem składa się z następujących odcinków:
• odcinek nr 1 o długości około 860mb na działkach nr: 2, 252, 53, 500, 453, 144, 441/3,77, 508, który jest połączony z drogą wojewódzką nr 294 (ok. 1km wcześniej)
• odcinek nr 2 o długości około 830mb na działce nr: 77 odchodzący w SL od końca odcinka nr 1,
• odcinek nr 3 o długości około 1120mb na działkach nr: 508, 187 odchodzący w SP od końca odcinka nr 1,
• odcinek nr 4 o długości około 460mb na działkach nr: 252, 503 biegnący dalej prosto od końca odcinka nr 1,
• odcinek nr 5 o długości około 140mb na działce nr: 252 odchodzący od odcinka nr 4,
• odcinek nr 6 o długości około 490mb na działce nr: 295, odchodzący w SL w na końcu odcinka nr 4,
• odcinek nr 7 o długości około 140mb na działce nr: 257/4 odchodzący od odcinka nr 4,
Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaprojektowania i wykonania w szczególności następujących prac:
• Przeprowadzenie procedury okazania granic pasa drogowego w obrębie projektowanego zadania wraz z ewentualnym uporządkowaniem stanu prawnego nieruchomości.
• Opracowania dokumentacji projektowej - projektów budowlano-wykonawczych przebudowy dróg gminnych w obszarze m. Chełmica wraz z odwodnieniem i przebudową kolidujących sieci i urządzeń obcych wszystkich koniecznych branż w formie planów, rysunków oraz innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania z uwzględnieniem wyników badań geologicznych. Projekt budowlano-wykonawczy musi być przedstawiony do akceptacji i zatwierdzony przez Zamawiającego.
• Uzyskania wszelkich wymaganych prawem, stosownych do zakresu zadania, decyzji administracyjnych i uzgodnień pozwalających wykonać roboty budowlane.
• Przygotowania odpowiednich dokumentów formalno - prawnych koniecznych dla rozpoczęcia i prowadzenia robót, w oparciu obowiązujące przepisy (m.in. Prawo budowlane -Dz.U.2013.1409 z późn. zm.)
• Opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) na wszystkie elementy realizowanych robót.
• Opracowania zbiorczego przedmiaru robót stałych.
• Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu.
• Opracowania i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
• Zatwierdzenie materiałów przewidzianych do wbudowania.
• Realizacji robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy.
• Prowadzenia badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB oraz dostarczanie wyników tych badań do akceptacji przez Inspektora nadzoru.
• Prowadzenia dziennika budowy.
Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 12 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz z Załączniku nr 11 do SWZ – Wzór umowy.
Pomimo dołożenia wszelkich starań, w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary (parametry). Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu w jakim zostały użyte, nie stanowią one elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym, nie są one wiążące dla Wykonawcy. W szczególności ewentualne nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane jako wskazanie preferencji Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt, spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe wyspecyfikowane w OPZ.
Ponadto wszędzie tam, gdzie podano parametry techniczne materiału/urządzenia/sprzętu, należy dobierać takie, których parametry w typoszeregach producentów, są najbliższe tym wyspecyfikowanym, chyba, że w OPZ jednoznacznie wskazano szczególne zasady doboru materiału/urządzeń/sprzętu w oparciu o wyspecyfikowane parametry.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 5589101,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa i przebudowa drogi gminnej 006606F w miejscowości Chełmica, gmina Tuplice:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa i przebudowa drogi gminnej 006606F w miejscowości Chełmica, gmina Tuplice realizowany z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy m.in.:
1) przedłożenie Zamawiającemu pisemnej opinii o dokumentacji projektowej na podstawie której ma być realizowana inwestycja w szczególności w zakresie zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów budowlanych oraz STWiORB,
2) nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanym obejmującymi swym zakresem budowy i przebudowę drogi gminnej 006606F w miejscowości Chełmica i, tj. wykonanie:
a) rozbiórka istniejącej nawierzchni (wg potrzeb),
b) wykonanie nawierzchni bitumicznych,
c) wykonanie chodników z kostki typu polbruk wraz z podbudowami,
d) mijanki dla dróg (ilość wg potrzeb),
e) tereny czynne biologicznie,
f) oznakowanie pionowe i poziome,
g) kanały kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i podczyszczeniem,
h) prace wykończeniowe,
i) ewentualne wykonanie kanałów technologicznych.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) pełnienie obowiązku nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w czasie prowadzenia robót budowlanych i w okresie gwarancji,
2) uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych harmonogramu rzeczowo- terminowo-finansowego, przedstawiającego cykl realizacji robót budowlanych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu,
3) zatwierdzenie wykonawcy robót budowlanych kart programu zapewnienia jakości na materiały i urządzenia wykorzystywane (używane) do realizacji inwestycji i ich kontrola,
4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontrolo zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
5) pełnienie funkcji koordynacyjnych,
6) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych,
7) przeanalizowanie i zatwierdzenie wykonawcy robót następujących dokumentów:
a) harmonogramu rzeczowo- terminowo- finansowego robót oraz jego późniejsze aktualizacje,
b) projekt organizacji robót,
c) planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),
8) kontrola procesu realizacji robót budowlanych - przejęcie od wykonawcy opisu procedur prowadzenia robót, stosowania metod, weryfikacja poprawności ich wykonania oraz raportowanie postępów i zagrożeń w ich realizacji,
9) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację w porozumieniu z Zamawiającym,
10) dokonywanie stosownych uzgodnień z projektantami w zakresie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, uzupełnianie dokumentacji i wyjaśnianie wątpliwości dotyczących realizacji projektu,
11) bieżące analizowanie zagrożeń dla prawidłowej realizacji robót budowlanych wynikłych w trakcie wykonywania robót, analiza ryzyk w zakresach terminowych, technicznych i finansowych oraz ich eliminacja,
12) bieżący nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym przepisami ustawy prawo budowlane dla nadzoru inwestorskiego, w szczególności:
a) kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń, ich zgodności z przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również ich zgodności z dokumentacją projektową, ofertą przetargową wykonawcy robót budowlanych oraz zawartą z nim umową,
b) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę robót budowlanych odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, deklaracji jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń),
c) kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mających znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
d) weryfikację obmiarów wykonywanych robót przez wykonawcę robót budowlanych pod względem rzeczownym zgodności z obowiązującymi normami,
e) udział w inwentaryzacji robót w toku przeprowadzanych przez wykonawcę robót budowlanych,
f) czuwanie nad terminowością realizacji umowy na przeprowadzenie robót budowlanych,
g) uczestniczenie we wszelkich odbiorach wykonywanych robót (częściowych, zanikających, ponaprawczych) oraz końcowych i ostatecznym,
h) nadzór nad usuwaniem ewentualnych wad,
i) organizowanie cyklicznych narad koordynacyjnych nie rzadziej niż co 2 tygodnie na terenie budowy lub siedzibie Zamawiającego,
j) rozwiazywanie bieżących problemów technicznych powstających na budowie,
k) informowanie Zamawiającego o powstałej konieczności naliczania kar umownych,
l) wyegzekwowanie od wykonawcy robót i sprawdzenie wszystkich dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót,
m) wykonywanie innych czynności inwestorskich uzgodnionych w toku realizacji umowy,
n) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich innych informacji związanych z realizacją robót budowlanych wymaganych zgodnie z prawem budowlanym,
o) kontrolowanie sposoby składania i przechowywania materiałów oraz uporządkowanie miejsc składowania po zakończeniu robót,
p) kontrola nad dokumentami rozliczeniowymi przestawianymi przez wykonawcę robót pod względem merytorycznym,
q) kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa,
r) przyjęcie od wykonawcy nadzorowanych robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej przyjęcia,
s) potwierdzenie usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbioru częściowego i końcowego robót budowlanych,
13) stawienie się w siedzibie Zamawiającego w odpowiedzi na niezaplanowane wezwanie, w terminie zadeklarowanym w ofercie.
14) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia następujących rodzajów odbiorów:
a) częściowych,
b) robót zanikających oraz robót ulegających zakryciu w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia ich do odbioru przez kierownika budowy wpisem do dziennika budowy,
c) końcowego,
d) ostatecznego - przed upływem okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót.
15) Podpisanie przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego jest podstawą do końcowego rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy.
16) Do obowiązków Wykonawcy należy udział w przeglądach gwarancyjnych oraz nadzór i odbiór prac wynikłych w okresie gwarancji, z kontrola terminu ich usunięcia określoną w protokole przeglądu.
17) Wykonawca zobowiązany będzie do opiniowania i wskazywania sposobu rozwiązania wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją nadzorowanego.
Szczegółowy zakres prac podlegających nadzorowi inwestorskiemu został wyszczególniony w Załączniku nr 11a do SWZ – Wzór umowy, w związku z załącznikiem nr 12 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 101955,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6992909,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6992909,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6992909,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe „KONTRAKT” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261508162
7.3.3) Ulica: Ul. Szosa Poznańska 17
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie projektu budowlanego - Pracownia Projektowa M-Trakt ul. Sulechowska 8 65-119 Zielona Góra
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6992909,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona dla tej części została odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy pzp tj. nie została podpisana żadnym z dopuszczalnych podpisów wymaganych w SWZ.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI TUPLICE
więcej: przetargi TUPLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.