Ogłoszenie z dnia 2022-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00030837/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
- 2022/BZP 00040011/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, sprzętu peryferyjnego, multimedialnego na potrzeby ŚCZPDziM w Łodzi z podziałem na 8 pakietów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, sprzętu peryferyjnego, multimedialnego na potrzeby ŚCZPDziM w Łodzi z podziałem na 8 pakietów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d72f3de3-7aa6-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067815/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup serwera oraz telefonów VOiP w ramach projektu ,,PrzyStań DiM."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nazwa projektu: ,,PrzyStań DiM", Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030837/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ/TP/D/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ oraz w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 1 - SPRZĘT KOMPUTEROWY.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 111500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ oraz w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 2- PERYFERIA.4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ oraz w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 3 - PERYFERIA.4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.5.5.) Wartość części: 500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ oraz w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 4 - MULTIMEDIA.4.5.3.) Główny kod CPV: 30237240-3 - Kamera internetowa
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ oraz w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 5 - MULTIMEDIA.4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ oraz w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 6 - MULTIMEDIA.4.5.3.) Główny kod CPV: 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 10600,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ oraz w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 7 - MULTIMEDIA.4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ oraz w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). PAKIET NR 8 - TELEKOMUNIKACJA.4.5.3.) Główny kod CPV: 32551200-2 - Centrale telefoniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
Wartość najkorzystniejszej oferty w zakresie Pakietu nr 1, a mianowicie Oferta nr 6 - CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok.4, 26-600 Radom przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego
na realizację zamówienia w przedmiotowym pakiecie. Zbiorcze zestawienie ofert stanowi załącznik do niniejszego zawiadomienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy E-TECH S.C. M.Duda, P.Kapusta ul. Maratońska 67/69, 94-102 Łódź, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Oferta złożona przez Wykonawcę, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w swojej treści nie zawierała Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wynikającego z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Załącznik nr 7 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) orazprzedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale 8.1. SWZ. Zamawiający działając na mocy odpowiednio art. 128 ust. 1 ustawy Pzp (pismo znak: SPZOZ/ZPIZ/38/2022 z dnia 07.02.2022 r.) oraz art. 107 ust. 2 ustawy Pzp (pismo znak: SPZOZ/ZPIZ/36/2022 z dnia 07.02.2022 r.) wezwał Wykonawcę do uzupełnienia ww. dokumentów w wyznaczonym terminie tj. do końca dnia 09.02.2022 r. (środa). Wykonawca nie dokonał czynności uzupełnienia ww. dokumentów w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy E-TECH S.C. M.Duda, P.Kapusta ul. Maratońska 67/69, 94-102 Łódź, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Oferta złożona przez Wykonawcę, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w swojej treści nie zawierała Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wynikającego z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Załącznik nr 7 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) orazprzedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale 8.1. SWZ. Zamawiający działając na mocy odpowiednio art. 128 ust. 1 ustawy Pzp (pismo znak: SPZOZ/ZPIZ/38/2022 z dnia 07.02.2022 r.) oraz art. 107 ust. 2 ustawy Pzp (pismo znak: SPZOZ/ZPIZ/36/2022 z dnia 07.02.2022 r.) wezwał Wykonawcę do uzupełnienia ww. dokumentów w wyznaczonym terminie tj. do końca dnia 09.02.2022 r. (środa). Wykonawca nie dokonał czynności uzupełnienia ww. dokumentów w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia oferty ,,e-Tech" Jacek Sójka Spółka Jawna ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.”
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż treść Komentarza do Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie przepisów, o których mowa w art. 107, w szczególności ust. 3 stanowi: ,,3. Zakres uzupełnienia. Art. 107 ust. 2 Pzp przewiduje, że uzupełnieniu mogą podlegać wyłącznie niezłożone lub złożone, ale niekompletne przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający, który przewidział możliwość uzupełniania przedmiotowych środków dowodowych, będzie zobowiązany w przedmiocie tego uzupełnienia wyłącznie do zażądania od wykonawcy:
1) złożenia przedmiotowego środka dowodowego, który nie został złożony,
2) uzupełnienia części złożonego dokumentu o brakującą (niezłożoną) część.
Art. 107 Pzp nie upoważnia natomiast Zamawiającego do wezwania o poprawienie złożonego dokumentu, jeśli budzi on jego wątpliwości lub nie potwierdza, że dostawy, usługi lub roboty budowlane oferowane przez wykonawcę spełniają wymogi zamawiającego. Wezwanie Zamawiającego o uzupełnienie jest wezwaniem jednokrotnym w obrębie tego samego przedmiotowego środka dowodowego. Jeżeli braki w obrębie dokumentów przedmiotowych nie zostały usunięte (pomimo skorzystania z normy art. 107 ust. 2 Pzp) lub dokumenty przedmiotowe zawierają błędy, w tym nie potwierdzają okoliczności, jakich zamawiający wymagał od dokumentu, oferta,do której załączone zostały takie dokumenty, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1pkt 2 lit. c) Pzp. (…).”
Wykonawca w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale 8.1. - Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Zamawiający pismem znak: SPZOZ/ZPIZ/31/2022 z dnia 07.02.2022 r., działając na mocy art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w zakresie Pakietu nr 1 i Pakietu nr 4 w nieprzekraczalnym terminie do końca dnia 09.02.br. (środa). Wykonawca dokonał czynności uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w zakresie Pakietu nr 1 i Pakietu nr 4. Zamawiający informuje, że uzupełnione dokumenty w zakresie Pakietu nr 4 nie potwierdzają wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
Pakiet nr 4, pozycja nr 1:
▪ złożone przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe nie potwierdzają następujących parametrów wymaganych opisem przedmiotu zamówienia:
*kąt pola widzenia (FOV),
*liczba presetów kamery,
▪ brak informacji w zakresie:
*Bluetooth,
*pilota zdlanego sterowania,
*PTZ,
* rozdzielczości kamery,
* pola widzenia,
* typu fokusa,
* dźwięku i obrazu,
*brak potwierdzenia obsługiwania trybu wideo 720p.
Pakiet nr 4, pozycja nr 2:
▪ brak informacji w zakresie:
*maksymalnej liczby klatek na sekundę,
*formatu obrazu,
*obsługiwanych formatów plików wideo,
* obszaru odbioru mikrofonu,
*Wi-Fi,
*interfejsu pilota,
*kąta widzenia (poziomy),
*kąta widzenia (pionowy),
*czułości mikrofonu,
*typu kierunku mikrofonu,
*maksymalnego natężenia dźwięku,
*liczby mikrofonów.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty ” – w zakresie Pakietu nr 5.
Uzasadnienie faktyczne:
W zakresie Pakietu nr 5 do terminu składania ofert tj. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.02.2022 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna, ważna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty Wykonawcy E-TECH S.C. M.Duda, P.Kapusta ul. Maratońska 67/69, 94-102 Łódź, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”) w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie (…) przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.” Oferta złożona przez Wykonawcę, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w swojej treści nie zawierała Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wynikającego z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Załącznik nr 7 do SWZ, o którym mowa w Rozdziale 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) orazprzedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale 8.1. SWZ. Zamawiający działając na mocy odpowiednio art. 128 ust. 1 ustawy Pzp (pismo znak: SPZOZ/ZPIZ/38/2022 z dnia 07.02.2022 r.) oraz art. 107 ust. 2 ustawy Pzp (pismo znak: SPZOZ/ZPIZ/36/2022 z dnia 07.02.2022 r.) wezwał Wykonawcę do uzupełnienia ww. dokumentów w wyznaczonym terminie tj. do końca dnia 09.02.2022 r. (środa). Wykonawca nie dokonał czynności uzupełnienia ww. dokumentów w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty w zakresie Pakietu nr 7 – Wykonawcy KONSULTANT IT z siedzibą w Poznaniu, ul. Krzywa 21- na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp
tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.”
Wykonawca, w odpowiedzi na wniosek Zamawiającego w sprawie przedłużenia terminu związania ofertą – znak pisma: SPZOZ/ZPIZ/81/2022 z dnia 28.02.2022 r. - do wyznaczonego terminu tj. w nieprzekraczalnym terminie do końca dnia 04.03.br. (piątek) nie przesłał wymaganego pisemnego oświadczenia ww. zakresie i tym samym nie dokonał czynności przedłużenia terminu związania ofertą.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Zamawiający dokonał czynności odrzucenia jedynej, ważnej oferty w zakresie Pakietu nr 8 - Wykonawcy e-TELECOM Systemy Telekomunikacji i Wyposażenia Biura z siedzibą w Warszawie, ul. Przasnyska 6A lok.232,
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj. ,, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”
Oferta złożona przez ww. Wykonawcę, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w swojej treści nie zawiera Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Formularz ofertowy stanowi treść SWZ. W treści Formularza ofertowego zawarte są istotne postanowienia realizacji zamówienia wraz z kryteriami ocen. W przypadku gdy Wykonawca nie załączył Formularza oferty Zamawiający nie ma możliwości dokonania oceny przedmiotowej oferty zgodnie z postanowieniami Rozdziału 17 SWZ – Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa klastra serwerowego z macierzą oraz dyskami dla Starostwa Powiatowego w Stargardzie, w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.