Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00013736/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci do placówek oświatowych i ośrodków wsparcia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sianowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 3a
1.5.2.) Miejscowość: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3185512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.sianow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-827d4b96-8cfc-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci do placówek oświatowych i ośrodków wsparcia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-827d4b96-8cfc-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011226/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci do placówek oświatowych i ośrodków wsparcia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pokonać bariery2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148277,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część I – trasa Dąbrowa – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Mickiewicza - Sianów ul. Słowackiego – Sianów Plac pod Lipami - Skwierzynka - ZS nr 12 ul. Bolesława Krzywoustego 5 / ul. Połczyńska 71a Koszalin– SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin - Niepubliczne Specjalistyczne Przedszkole Terapeutyczne „Mały Książę” ul. Dywizji Drezdeńskiej 13 Koszalin i z powrotem. Dowóz osób ze wskazanych lokalizacji do ośrodków na terenie Koszalina do godz. 7:45. Odwiezienie osób z placówek do wskazanych lokalizacji w miejscu zamieszkania od godz. 14:30 placówki ZS nr 12 i Przedszkole „Mały Książe”, od 15:30 SOSW. Godziny dowozu mogą ulec zmianie w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie informowany na bieżąco o planowanych zmianach. 13) Wykonawca podczas świadczenia przewozu, o którym mowa w części I i II zobowiązany jest zapewnić dzieciom opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia posiadająca szkolenie z zakresu BHP, ppoż oraz udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Funkcji opiekuna nie może wykonywać kierowca pojazdu4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 51301,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część II – trasa: Wierciszewo – Iwięcino – Sucha Koszalińska – Skibienko – Sianów ul. Słoneczna – Sianów ul. Bukowa – OREW ul.Wyspiańskiego 4 Koszalin - OREW ul. Szpitalna 7 Koszalin- SOSW ul. Rzeczna 5 Koszalin i z powrotem. Dowóz osób ze wskazanych lokalizacji do ośrodków na terenie Koszalina do godz. 7:45. Odwiezienie osób z placówek do wskazanych lokalizacji w miejscu zamieszkania od godz. 14:30. Godziny dowozu mogą ulec zmianie w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie informowany na bieżąco o planowanych zmianach. Wykonawca podczas świadczenia przewozu, o którym mowa w części I i II zobowiązany jest zapewnić dzieciom opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia posiadająca szkolenie z zakresu BHP, ppoż oraz udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Funkcji opiekuna nie może wykonywać kierowca pojazdu4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 49523,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część III – trasa: Osieki – Kleszcze – Bielkowo – Sianów ul. Dębowa – Sianów ul. Łubuszan – Sianów ul. Plac pod Lipami – Sianów ul. Armii Polskiej 33 (siedziba Dziennego Domu „Senior+”) - Sianów ul. Słowackiego 3a (siedziba ŚDS „SZANSA”) – Sianów ul. Słowackiego - Sianów ul. Słowackiego 3a (siedziba ŚDS „SZANSA”) - Sianów ul. Armii Polskiej 33 (siedziba Dziennego Domu „Senior+”) i z powrotem.Dowóz osób ze wskazanych lokalizacji do ośrodków na terenie Sianowa do godz. 8:00. Odwiezienie osób z placówek do wskazanych lokalizacji od godz. 13:30. Godziny dowozu mogą ulec zmianie w związku z prowadzonymi zajęciami. Wykonawca będzie informowany na bieżąco o planowanych zmianach.
Łącznie: 28 osób. Jednocześnie w pojeździe przebywa ok. 25 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 47453,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 637,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 637,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Zbigniew Chotkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691319930
7.3.3) Ulica: Strzelecka
7.3.4) Miejscowość: Sianów
7.3.5) Kod pocztowy: 76-004
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PRZEWOZOWE ZBIGNIEW CHOTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PRZEWOZOWE ZBIGNIEW CHOTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54162,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 567,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 567 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 567 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Zbigniew Chotkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691319930
7.3.3) Ulica: Strzelecka
7.3.4) Miejscowość: Sianów
7.3.5) Kod pocztowy: 76-004
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PRZEWOZOWE ZBIGNIEW CHOTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PRZEWOZOWE ZBIGNIEW CHOTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48195 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe Zbigniew Chotkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691319930
7.3.3) Ulica: Strzelecka
7.3.4) Miejscowość: Sianów
7.3.5) Kod pocztowy: 76-004
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PRZEWOZOWE ZBIGNIEW CHOTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PRZEWOZOWE ZBIGNIEW CHOTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46612,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.