Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00665078/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00005157/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg oraz niwelacja (wyrównanie) dróg dla zadania pn. „Scalenie gruntów obiektu Kruplin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PAJĘCZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592298009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 76
1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 343113120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatpajeczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpajeczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg oraz niwelacja (wyrównanie) dróg dla zadania pn. „Scalenie gruntów obiektu Kruplin”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c04d0293-cb4f-4452-b7e1-068c4fca51ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039818/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa i przebudowa dróg oraz niwelacja (wyrównanie) dróg dla zadania pn. „Scalenie gruntów obiektu Kruplin"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie operacji „Scalanie gruntów obiektu Kruplin” współfinasowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (WPR.PROW.2020)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665078
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.272.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania budowa i przebudowa dróg oraz niwelacja (wyrównanie) dróg dla zadania pn. Scalenie gruntów obiektu Kruplin”.
2. Przedmiot zadania obejmuje budowę i przebudowę, niwelację dróg wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych wraz z budową przepustów i wykonaniem prac melioracyjnych.
W ramach budowy i przebudowy przewiduje się wykonanie następujących robót, między innymi:
rozbiórkę elementów kolidujących z projektowaną drogą, w tym: istniejącej nawierzchni bitumicznej, istniejącej nawierzchni szutrowej i innych elementów, jeśli wystąpią i będą w kolizji z projektowana drogą;
ewentualne wykonanie wzmocnienia nawierzchni i zabezpieczenia sieci podziemnych, zgodnie
z zapisami dokumentacji technicznej;
budowę nowej konstrukcji jezdni z wykonaniem niezbędnych poszerzeń i wyłukowań;
budowę poboczy wzmacnianych kruszywem o szer. 0,75 m.
wykonanie drogi bez ingerencji naruszającej strukturę gruntu w strefie stanowisk archeologicznych strefy A ( dotyczy fragmentu drogi nr 14a oraz 21)
W ramach niwelacji (wyrównania) dróg przewiduje się wykonanie następujących robót, między innymi:
rozbiórkę elementów kolidujących z projektowaną drogą, w tym: istniejącej nawierzchni szutrowej i innych elementów, jeśli wystąpią i będą w kolizji z projektowana drogą;
poszerzenie korytarza drogowego niwelowanych dróg, poprzez ścięcie miedz lub skarp wraz z profilowaniem w pasie drogowym, w celu uzyskania ciągłości przejezdności;
zagęszczenie ew. nasypu i zagospodarowanie lub wywiezienie pozostałego gruntu z wyrównania;
wyrównanie nawierzchni drogi równiarką w granicach całego pasa drogowego wraz z zawałowaniem pasa jezdnego, zapewniając przejazd w korzystnych warunkach atmosferycznych;
Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje prac, robót budowlanych na drodze DR_01 oraz DR_04. Odcinki te zostają wyłączone z przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres robót budowlanych zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp został opisany za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
Z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wyłącza się opracowania dotyczące dróg DR_01 i DR_04.
Uwaga! Dołączony przedmiar robót w załączniku nr 3 do SWZ został załączony w celach informacyjnych
i służą jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę. Załączony przedmiar został zaktualizowany o usunięcie odcinków dróg DR_01 i DR_04.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6456765,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12115500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6456765,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6456765,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PAJĘCZNO
więcej: przetargi PAJĘCZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Narutowicza w Łasku
- Budowa drogi w Gorzewie dz. nr 1.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.