Og³oszenie z dnia 2023-02-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00110986/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2024/BZP 00316613/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
- 2023/BZP 00217299/01 - Wynik z dnia 2023-05-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej, Cieplickiej oraz Kryszta³owej w Piechowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Piechowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kryszta³owa 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 48 900
1.5.8.) Numer faksu: 75 76 12 274
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://piechowice.bip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej, Cieplickiej oraz Kryszta³owej w Piechowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e0f0cfab-ae9d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00099602
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00057895/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej, Cieplickiej oraz Kryszta³owej w Piechowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7279063.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/727906
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt. (UWAGA: format .rar nie jest dopuszczalny – listê dopuszczalnych formatów danych stanowi za³±cznik nr 2 do Obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych). Ofertê, podmiotowe ¶rodki dowodowe, a tak¿e o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (UWAGA: podpis osobisty nie jest to¿samy z podpisem w³asnorêcznym).
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, inna ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych), zwanym dalej "RODO", informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Piechowice;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: biuro@msvs.com.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 p.z.p.;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê zapoznaæ z powy¿szymi informacjami wszystkich pracowników oraz podwykonawców, których dane udostêpni Zamawiaj±cemu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania: Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Przemys³owej w Piechowicach w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiot zadania obejmuje w szczególno¶ci zaprojektowanie i wykonanie:
- jezdni o szeroko¶ci 5,0 m i d³ugo¶ci ok 375,0 mb,
- jednostronnego chodnika o szeroko¶ci 1,0-3,5 m,
- jednostronnego pobocza o szeroko¶ci 0,75 m,
- zjazdów,
- o¶wietlenia drogowego o d³ugo¶ci oko³o 970,0 mb,
- 1 szt przej¶cia dla pieszych wraz z do¶wietlaczami,
- kanalizacjê deszczow± - d³ugo¶æ przykanalików ok 40,0 m, ilo¶æ wpustów ulicznych ok 3 szt.,
- docelow± i tymczasow± organizacjê ruchu,
- rozwi±zania konstrukcji nawierzchni, ich parametry oraz inne elementy zagospodarowania terenu
winny byæ zgodne ze szczegó³owymi wytycznymi Zamawiaj±cego oraz ustaleniami dokonanymi w
trakcie spotkañ roboczych,
- monta¿ urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu,
- w opracowaniu uwzglêdniæ rozwi±zania zapewniaj±ce bezpieczeñstwo ruchu u¿ytkowników
(oznakowanie pionowe i poziome) oraz kompleksowo uwzglêdniæ rozwi±zanie problemów
zwi±zanych z poruszaniem siê osób niepe³nosprawnych,
- precyzyjnie dostosowaæ rzêdne projektowanych nawierzchni do istniej±cego i projektowanego
zagospodarowania,
- uk³ad wysoko¶ciowy oraz zagospodarowania terenów przyleg³ych winien zapewniæ sprawne
odwodnienie nawierzchni oraz odprowadzenie wód z przyleg³ych terenów gwarantuj±ce
wieloletni± eksploatacjê, wykluczaj±ce gromadzenie siê wody bez odp³ywu,
- nale¿y przewidzieæ regulacjê wysoko¶ciow± urz±dzeñ typu zawory, zasuwy, w³azy studni
kanalizacji deszczowej i sanitarnej, studni telekomunikacyjnych, sieci wodoci±gowej do
projektowanego poziomu chodnika oraz jezdni,
Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania (roboty budowlane): Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Cieplickiej w Piechowicach w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Przedmiot zadania obejmuje w szczególno¶ci zaprojektowanie i wykonanie:
- jezdni o szeroko¶ci 5,0 m i d³ugo¶ci ok 330,0 mb,
- jednostronnego chodnika o szeroko¶ci 1,8 m,
- zjazdów,
- pobocza o szeroko¶ci 0,75 m,
- o¶wietlenia drogowego o d³ugo¶ci oko³o 350,0 mb,
- docelow± i tymczasow± organizacjê ruchu,
- rozwi±zania konstrukcji nawierzchni, ich parametry oraz inne elementy zagospodarowania terenu
winny byæ zgodne ze szczegó³owymi wytycznymi Zamawiaj±cego oraz ustaleniami dokonanymi w
trakcie spotkañ roboczych,
- w opracowaniu uwzglêdniæ rozwi±zania zapewniaj±ce bezpieczeñstwo ruchu u¿ytkowników
(oznakowanie pionowe i poziome) oraz kompleksowo uwzglêdniæ rozwi±zanie problemów
zwi±zanych z poruszaniem siê osób niepe³nosprawnych,
- precyzyjnie dostosowaæ rzêdne projektowanych nawierzchni do istniej±cego i projektowanego
zagospodarowania,
- uk³ad wysoko¶ciowy oraz zagospodarowania terenów przyleg³ych winien zapewniæ sprawne
odwodnienie nawierzchni oraz odprowadzenie wód z przyleg³ych terenów gwarantuj±ce
wieloletni± eksploatacjê, wykluczaj±ce gromadzenie siê wody bez odp³ywu,
- nale¿y przewidzieæ regulacjê wysoko¶ciow± urz±dzeñ typu zawory, zasuwy, w³azy studni
kanalizacji deszczowej i sanitarnej, studni telekomunikacyjnych, sieci wodoci±gowej do
projektowanego poziomu chodnika oraz jezdni.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45112730-1 - Roboty w zakresie kszta³towania dróg i autostrad
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja infrastruktury drogowej w czê¶ci ul. Kryszta³owej w Piechowicach - przebudowa wraz z zagospodarowaniem chodnika wzd³u¿ ul. Kryszta³owej Etap I, Etap II i Etap III.
Chodnik jest zlokalizowany w pa¶mie drogi wojewódzkiej nr 366, klasa drogi G.
Projekt zak³ada przebudowê chodnika wzd³u¿ ul. Kryszta³owej – wymianê nawierzchni wprowadzenie zieleni i elementów ma³ej architektury. Wykonawca na czas prowadzenia robót zobowi±zany jest do sporz±dzenia i wprowadzenia zatwierdzonej tymczasowej organizacji ruchu.
STAN ISTNIEJ¡CY
Chodnik przy ulicy Kryszta³owej jest utwardzony kostk± betonow±. Brak na nim ma³ej architektury, a istniej±ce o¶wietlenie wymaga wymiany. Obecnie w pasie chodnika parkuj± samochody osobowe. Jezdnia ulicy Kryszta³owej posiada nawierzchniê bitumiczn±.
Zieleñ wystêpuj±ca w pasie chodnika to zieleñ wysoka w postaci drzew, wzd³u¿ chodnika wystêpuje czê¶ciowo zieleñ niska i ¶redniowysoka.
W pasie drogowym przebiega podziemna infrastruktura techniczna, w tym sieæ: elektroenergetyczna, wodoci±gowa, kanalizacji, gazowa, ciep³ownicza i telekomunikacyjna.
W s±siedztwie znajduje siê zabudowa mieszkaniowo-us³ugowa oraz tereny komunikacyjne.
Z chodnika mo¿liwe jest doj¶cie i dojazd posesji, czê¶ciowo ogrodzonych.
Zakres zamierzenia budowlanego:
- wymiana nawierzchni,
- ustawienie donic z siedziskami na zieleñ,
- wykonanie elementów ma³ej architektury,
- zagospodarowanie zieleni,
- wymianê o¶wietlenia terenu.
Ca³y obszar objêty opracowaniem po³o¿ony jest w granicach strefy ochrony konserwatorskiej zabytkowego uk³adu urbanistycznego miasta Piechowice, wpisanej do gminnej ewidencji zabytków. W zwi±zku z tym, Wykonawca uzyska zgodê Wojewódzkiego Urzêdu Ochrony Zabytków na prowadzenie prac oraz ustanowi nadzór archeologiczny nad prowadzonymi pracami, w³asnym kosztem i staraniem.
UK£AD KOMPOZYCYJNY I FUNKCJA
G³ównym za³o¿eniem projektu jest wymiana nawierzchni i stworzenie przestrzeni na zieleñ w obszarze chodnika. Dodatkowo projektuje siê elementy ma³ej architektury (³awki i kosze) oraz wymianê o¶wietlenia. Zieleñ bêdzie wyniesiona ponad poziom chodnika i zlokalizowana w donicach wykonanych z ¿elbetowych obrze¿y i wyposa¿onych w siedziska.
Chodnik bêdzie posiada³ spadek jednostronny w kierunku do jezdni.
W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y wykonaæ wymianê nawierzchni z kostki betonowej na now±. Istniej±ca nawierzchnia jest w z³ym stanie technicznym, proponuje siê now± prostok±tn± kostkê betonow± w kolorze szarym. Nie zak³ada siê wymiany istniej±cych krawê¿ników od strony jezdni.
KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI
Dla nawierzchni chodnika przewidziano nastêpuj±cy uk³ad warstw konstrukcyjnych:
- kostka/p³yta betonowa chodnikowa gr. 8 cm o wymiarach 60x20 cm p³ukana w kolorze szarym*
- podsypka cem-piask. 1:4 gr. 3 cm
- kruszywo ³amane 0/31,5 gr. 10 cm – w miejscach, w których podbudowa bêdzie wymaga³a uzupe³nienia;
- pospó³ka 20 cm - w miejscach, w których podbudowa bêdzie wymaga³a uzupe³nienia.
O¦WIETLENIE
W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y wykonaæ o¶wietlenie terenu poprzez latarnie z oprawami LED. Latarnie maj± za zadanie o¶wietliæ jedynie chodnik, wygl±d latarni – proste, w kolorze czarnym. Latarnie wyposa¿one w gniazdka do pod³±czenia ewentualnych dekoracji ¶wietlnych oraz w mocowania na kwiaty. Nie przewiduje siê projektu nowych sieci, projektowane o¶wietlenie zostanie zlokalizowane w miejscu istniej±cych latarni.
S³upy o¶wietleniowe o wysoko¶ci 5 m, stalowe, zabezpieczone przed korozj±.
Oprawy o¶wietleniowe typu LED, efektywno¶æ oprawy 2450 lm, stopieñ szczelno¶ci oprawy IP66 osobno dla komory zasilacza i LED, stopieñ odporno¶ci oprawy na uderzenia mechaniczne: IK 09. Zasilanie o¶wietlenia z istniej±cej szafki elektroenergetycznej. Nale¿y przewidzieæ mufowanie kabli w miejscach zdemontowanych lamp o¶wietleniowych.
*Uwaga: w Projekcie technicznym okre¶lono wymiar kostki betonowej o wymiarze 30x60 cm. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie kostki/p³yty betonowej o wymiarze 60x20 cm gr. 8 cm.
UKSZTA£TOWANIE TERENU I UK£AD ZIELENI
Przewiduje siê zachowanie istniej±cych drzew i krzewów – brak kolizji z zagospodarowaniem.
Przewiduje siê nowe nasadzenia zieleni w postaci krzewów lub zieleni niskiej: traw i bylin, w ilo¶ciach i gatunkach wg. czê¶ci rysunkowej PZT dla Etapu I, Etapu II i Etapu III.
MA£A ARCHITEKTURA
Proponuje siê lokalizacje nowych elementów ma³ej architektury – ³awek i koszy.
£awki proste pojedyncze:
- materia³: rama – stal malowana proszkowo w kolorze grafitowym, siedzisko – drewno w kolorze dêbowym;
- d³ugo¶æ ³awki 200 cm;
- szeroko¶æ ³awki 56 cm;
- wysoko¶æ siedziska 44 cm;
- fundament zgodny z zaleceniami producenta, monta¿ za pomoc± kotw.
Kosze uliczne:
- forma prostok±tna w rzucie, z daszkiem;
- materia³ : stal malowana na kolor grafitowy, drewno w kolorze dêbowym;
- wysoko¶æ ok. 93 cm;
- pojemno¶æ ok. 36 dm3;
- wymiary w rzucie ok. 25x34 cm
- fundament zgodny z zaleceniami producenta, monta¿ za pomoc± kotw.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI i ILO¦CI
ETAP I:
Powierzchnia utwardzona (chodnik) – 629,75 m2 ;
Powierzchnia donic – 26 m2.
Ma³a architektura:
- ³awki – 6 szt.
- kosze uliczne – 4 szt.
O¶wietlenie:
- lampy uliczne z oprawami – 6 szt.
ETAP II:
Powierzchnia utwardzona (chodnik) – 741,88 m2 ;
Powierzchnia donic – 31 m2.
Ma³a architektura:
- ³awki – 9 szt.
- kosze uliczne – 6 szt.
O¶wietlenie:
- lampy uliczne z oprawami – 9 szt.
ETAP III:
Powierzchnia utwardzona (chodnik) – 618,55 m2 ;
Powierzchnia donic – 7 m2.
Ma³a architektura:
- ³awki – 5 szt.
- kosze uliczne – 3 szt.
O¶wietlenie:
- lampy uliczne z oprawami – 3 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
- dla czê¶ci I zamówienia: co najmniej 2 ¶wiadczenia polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi wraz z budow± lub przebudow± o¶wietlenia drogowego o warto¶ci 1 000 000,00 z³ brutto ka¿de ¶wiadczenie. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedno ¶wiadczenie rozumie jedn± wykonan± robotê budowlan± w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Do wykazu robót nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- dla czê¶ci II zamówienia: co najmniej 2 ¶wiadczenia polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi, lub placów, lub chodników z nawierzchni z kostki betonowej, p³yt chodnikowych betonowych lub ww. nawierzchni z kostki kamiennej, wraz z budow± lub przebudow± o¶wietlenia drogowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800 000,00 z³ brutto ka¿de ¶wiadczenie. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedno ¶wiadczenie rozumie jedn± wykonan± robotê budowlan± w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Do wykazu robót nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami legitymuj±cymi siê do¶wiadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca przedstawi w wykazie osób, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, kandydata na stanowisko:
• projektanta bran¿y drogowej (dla czê¶ci I zamówienia),
• projektanta bran¿y sanitarnej (dla czê¶ci I zamówienia),
• projektanta bran¿y elektrycznej (dla czê¶ci I zamówienia),
• kierownika budowy w specjalno¶ci drogowej (dla czê¶ci I i czê¶ci II zamówienia),
• kierownika robót w specjalno¶ci sanitarnej (dla czê¶ci I zamówienia),
• kierownika robót w specjalno¶ci elektrycznej (dla czê¶ci I i czê¶ci II zamówienia).
Proponowane osoby musz± posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe upowa¿niaj±ce do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy/robót o specjalno¶ci odpowiadaj±cej niniejszemu zamówieniu, a tak¿e posiadaæ do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy/robót. W przypadku zmiany kierownika budowy, do¶wiadczenie kierownika zastêpuj±cego nie mo¿e byæ mniejsze, ni¿ do¶wiadczenie kierownika zastêpowanego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 4 do SWZ.
2) Wykaz osób, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 lit. b SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 3 SWZ (je¿eli dotyczy);2) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 3 SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy),
3) dowód wniesienia wadium;
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:1) Czê¶æ I – 25 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych),
2) Czê¶æ II – 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PKO BP nr rachunku 57 1020 2137 0000 9102 0147 6241 z dopiskiem "Wadium – IZP.271.1.1.2023 czê¶æ I” lub "Wadium – IZP.271.1.1.2023 czê¶æ II”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Piechowice
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p. – w tym spó³ki cywilne / konsorcja), Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjantów / wspólników spó³ki cywilnej), lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spó³ka cywilna).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 p.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, w wysoko¶ci:- 10 % wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym zaliczka, bêdzie dokonana dla czê¶ci I przedmiotu zamówienia;
- 5% wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym zaliczka bêdzie dokonana dla czê¶ci II zamówienia;
przelewem na rachunek wskazany przez Wykonawcê w zaliczkowej fakturze VAT.
Pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia brutto, zostanie wyp³acona Wykonawcy na zasadach okre¶lonych w § 12 projektów umowy, odrêbnych dla czê¶ci I i czê¶ci II przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia zabezpieczenia zaliczki. Zabezpieczenie zaliczki mo¿e nast±piæ w jednej z nastêpuj±cych form:
1) porêczenia bankowego;
2) gwarancji bankowej;
3) gwarancji ubezpieczeniowej.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy.1. Dopuszcza siê zmianê postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) – w takim przypadku wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT).
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym terminów wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
1) zawarcia umowy po up³ywie pierwotnego terminu zwi±zania ofert± na skutek przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres, jaki min±³ od up³ywu pierwotnego terminu zwi±zania ofert± do dnia zawarcia umowy,
2) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y miejsce,
3) z powodu si³y wy¿szej, których wyst±pienie zosta³o potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zosta³o zaakceptowane przez Zamawiaj±cego – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y miejsce,
4) wstrzymania budowy przez Zamawiaj±cego lub w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y miejsce,
5) zlecenia wykonania zamiennych lub dodatkowych robót budowlanych – w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu wykonania przedmiotu zamówienia maksymalnie o okres niezbêdny do wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
6) zaistnienia sytuacji, w trakcie której warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót budowlanych, terminy wykonania ulegn± przesuniêciu o okres ich wystêpowania.
3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia w przypadku:
1) stwierdzenia przez Zamawiaj±cego braku konieczno¶ci wykonania czê¶ci robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia – w takim przypadku zmiana dotyczyæ bêdzie zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy oraz obni¿enia wysoko¶ci nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia o warto¶æ tej czê¶ci przedmiotu umowy ustalon± na podstawie kosztorysu ofertowego,
2) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu zamówienia lub jego czê¶ci przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
3) mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu zamówienia lub jego czê¶ci przy zastosowaniu innych rozwi±zañ okre¶lonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/727906
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-06 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-04
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
INNE PRZETARGI PIECHOWICE
wiêcej: przetargi PIECHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespo³u budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowo¶ci Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowo¶ci Trawniki.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.