eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoRozbudowa Schroniska dla zwierząt na części działki w Tatarach



Ogłoszenie z dnia 2024-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Schroniska dla zwierząt na części działki w Tatarach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: EKOLOGICZNY ZWIĄZEK GMIN "DZIAŁDOWSZCZYZNA" W DZIAŁDOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130350452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 61

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236976518

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezgmin1@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ecdc875-b084-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Schroniska dla zwierząt na części działki w Tatarach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ecdc875-b084-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011505/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa Schroniska dla zwierząt na części działki w Tatarach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 650000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa schroniska dla zwierząt, zlokalizowanego w części działki o nr ew. 23/1 w obrębie Tatary, Gm. Nidzica. Przedmiot zamówienia obejmuje
w szczególności:
a) budowę wolnostojącej wiaty dla zwierząt z boksami oraz budami dla psów zgodnie z wymiarami podanymi w dokumentacji,
b) budowę szczelnego podziemnego zbiornika na ścieki bytowe zwierząt,
c) rozbudowę infrastruktury technicznej tj.
- budowa schodów terenowych wraz z chodnikami,
- wykonanie opaski z kostki betonowej,
- przebudowa przyłącza wodociągowego,
- rozbudowa istniejącego przyłącza elektrycznego,
- budowa przyłącza kanalizacyjnego,
- wykonanie części ogrodzenia trwale związanego z gruntem
d) obsługę geodezyjną inwestycji.
Inwestycja będzie realizowana na terenie Schroniska dla bezdomnych zwierząt „Podaj Łapę” w m. Tatary 30A, 13-100 Nidzica. Schronisko składa się z budynku administracyjno – biurowego oraz wiat/boksów dla zwierząt. Teren działki jest zagospodarowany. Rozbudowa schroniska będzie się odbywała na części działki tego obiektu.

W ramach prawidłowej realizacji inwestycji wykonawca zapewni kierowanie robotami budowlanymi oraz prowadzenie innych prac związanych z realizacją umowy przez kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierowników robót branżowych posiadających stosowne uprawnienia, doświadczenie, wiedzę fachową oraz kwalifikacje.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu cena oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, które zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej.
Zamawiający, jako jednostka sektora finansów publicznych zgodnie z art. 44 ust.3 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych zobowiązany jest, obok innych zasad gospodarki finansowej, do dokonywania wydatków w sposób celowy i oszczędny.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 877704,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 882090,48 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.