eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole LubelskiePrzebudowa ul. Ks. Piotra Ściegiennego w Opolu Lubelskim wraz wykonaniem kanalizacji deszczowej



Ogłoszenie z dnia 2024-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Ks. Piotra Ściegiennego w Opolu Lubelskim wraz wykonaniem kanalizacji deszczowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOLE LUBELSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 081 827 72 01

1.5.8.) Numer faksu: 081 827 72 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolelubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.opolelubelskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Ks. Piotra Ściegiennego w Opolu Lubelskim wraz wykonaniem kanalizacji deszczowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aefeeeaa-8219-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490478

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: „Przebudowa ul. Ks. Piotra Ściegiennego w Opolu Lubelskim wraz wykonaniem kanalizacji deszczowej”
2. Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia na części z powodów technicznych. Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi związanymi z brakiem możliwości skoordynowania przebudowy drogi z robotami polegającymi na wymianie sieci uzbrojenia technicznego, które są zlokalizowane w tym samym pasie drogowym.
Realizacja robót musi być wykonywana na tym odcinku przez jednego wykonawcę, który zapewni sprawny tok robót, wzajemne skoordynowanie prac podczas przełączania odbiorców do nowobudowanych sieci wodociągowej oraz sanitarnej. Ponadto rozdzielnie inwestycji na części rodziłoby trudności z dochodzeniem uprawnień gwarancyjnych w sytuacji prowadzenia robót w jednym pasie drogowym przez różnych wykonawców.
3. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej ul. Ks. Ściegiennego w Opolu Lubelskim polegającą między innymi na:
1) Wykonaniu rozbiórek, w tym rozbiórki nawierzchni drogi, chodników i zjazdów;
2) Wykonaniu przebudowy lub budowy infrastruktury takiej jak sieć kanalizacji sanitarnej, sieć kanalizacji deszczowej, sieć wodociągowa;
3) Wykonaniu nawierzchni drogi, chodników, zjazdów na ul. Ściegiennego wraz z odgałęzieniem do bocznych ulic: Długa, Nowoprojektowana, Willowa. Wykonawca w ramach inwestycji ma obowiązek, w związku z etapowym prowadzeniem prac, dokonać połączenia nowego wybudowanego wodociągu z istniejącym rurociągiem za pomocą trójnika żeliwnego oraz łączników rurowo kołnierzowych. Analogicznie wykonawca winien połączyć nowo wybudowaną sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej z istniejącym uzbrojeniem. Wykonawca wykona w ramach inwestycji wymianę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego na odcinku od studni S31 do ul. Długiej po istniejącej trasie z zachowaniem wymaganych spadków;
4) Wykonanie nasadzeń zieleni zgodnie z projektem zieleni;
5) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego według załączonej stałej organizacji ruchu drogowego dla ul. Ściegiennego. W ramach zadania należy również wykonać oznakowanie poziome i pionowe istniejącego przejścia dla pieszych w ciągu ul. Nowoprojektowanej;
6) wykonanie oznakowania wg czasowej organizacji ruchu na drogach wraz z zakupem znaków drogowych;
7) wykonanie zaniżonego krawężnika i utwardzenia z kostki brukowej. Utwardzenia należy dokonać w ciągu ul. Ściegiennego przy istniejącym placu zabaw zlokalizowanym na skrzyżowaniu ul. Długiej/Ściegiennego;
8) demontaż fragmentu ogrodzenia z siatki wraz z fundamentem betonowym kolidującego z projektowanym chodnikiem na skrzyżowaniu ul. Ściegiennego/Willowa, wykonanie odtworzenia fragmentu ogrodzenia z siatki i słupków stalowych z zachowaniem trójkąta widoczności;
9) Uporządkowanie terenu robót;
4. Wykonawca przekaże również na rzecz OPK Sp. z o.o. zdemontowane pokrywy włazów ze starych studni kanalizacji sanitarnej, natomiast Gminie Opole Lubelskie pokrywy włazów i wpusty deszczowe demontowanej kanalizacji deszczowej;
5. Wykonawca przekaże zarządcy drogi oznakowanie pionowe pochodzące z demontażu.
6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ oraz niniejsza SWZ.
UWAGA!!!
Dokumentacja projektowa obejmuje całość robót (ul. Willowa nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia) Przedmiar robót uwzględnia podział na poszczególne zadania.
7. W ramach realizacji robót budowlanych do obowiązków wykonawcy należy również:
1) Uzyskanie zezwolenia na zajecie pasa drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych;
2) Wykonanie oznakowania według opracowanego stałego projektu organizacji ruchu drogowego dla ul. Ściegiennego (oznakowanie pionowe i poziome);
3) Zapewnienie obsługi geodezyjnej robót oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej;
4) Uzgodnienie z zarządcą sieci wodociągowej planowanych wyłączeń (zamknięć) wody oraz przełączeń kanalizacji sanitarnej;
8. Gruz pochodzący z rozbiórki Wykonawca zagospodarowuje we własnym zakresie, za wyjątkiem gruzu posiadającego wartość użytkową takiego jak rozbiórkowa kostka, krawężniki, obrzeża betonowe oraz destrukt asfaltowy. Rozbiórkowa kostka, obrzeża, krawężniki winny być ułożone na paletach i w taki sposób przetransportowane na plac składowy. Powyższy asortyment należy przetransportować na plac składowy zlokalizowany przy al. 600 lecia 8 w Opolu Lubelskim, po wcześniejszym uzgodnieniu z OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim.
9. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1842908,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3018195,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1842908,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008020605

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

20% przedmiotu zamówienia: roboty przygotowawcze, usunięcie kolizji, roboty ziemne, elementy ulic, podbudowy, zieleń drogowa, oznakowanie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1842908,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.