eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usługi Analityka biznesowego do spraw integracji danych z systemem księgowo-płacowym w projekcie FERS.01.04-IP.05-0006/23 .



Ogłoszenie z dnia 2025-02-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi Analityka biznesowego do spraw integracji danych
z systemem księgowo-płacowym w projekcie FERS.01.04-IP.05-0006/23 .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351621397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 37

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-978

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 68 32 101

1.5.8.) Numer faksu: 12 68 32 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oke@oke.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi Analityka biznesowego do spraw integracji danych
z systemem księgowo-płacowym w projekcie FERS.01.04-IP.05-0006/23 .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e111bd-1a06-4e5e-9ec1-ff0205b88b70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094982/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi Analityka biznesowego do spraw integracji danych z systemem księgowo-płacowym w projekcie FERS.01.04-IP.05-0006/23

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

FERS.01.04-IP.05-0006/23 pn. Opracowanie rozwiązań informatycznych wspierających cyfryzację organizacji egzaminów zewnętrznych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0e111bd-1a06-4e5e-9ec1-ff0205b88b70

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej (anita.zabaglo@oke.krakow.pl) z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Oferta i wszystkie załączone dokumenty, oświadczenia składane przez Wykonawcę, składa się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby zdolne do czynności prawnych w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” (Formularz do komunikacji). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub popisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.
Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz.U. z 2020 r. poz.2452).
Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny uwzględniający regulacje zawarte w art. 13 rozporządzenia RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem pozyskanych w toku prowadzonego postępowania danych osobowych Wykonawcy jest Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, adres: os. Szkolne 37, 31-978 Kraków, NIP 677-210-86-05, Regon 351621397, telefon: 12 68 32 101, email: oke@oke.krakow.pl;
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez OKE można kontaktować się
z inspektorem ochrony danych Zamawiającego pod adresem e-mail: iod@oke.krakow.pl
3. Pozyskane dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego sygn. WOA.260.1.2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów Pzp
b) podmioty, którym administrator danych powierzył przetwarzanie w drodze umowy.
5. Pozyskane dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi przechowywania i archiwizowania dokumentacji przez Państwowe jednostki budżetowe;
6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest związany
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają pośrednio z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do pozyskanych danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i dane osobowe nie będą profilowane;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca biorący udział w postępowaniu posiada:
­ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
­ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania pozyskanych w toku postępowania danych osobowych, ale skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy i nie może naruszać integralności ew. protokołu z postępowania i jego załączników;
­ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
­ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOA.260.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu na rzecz OKE w Krakowie zadań Analityka biznesowego do spraw integracji danych z systemem księgowo-płacowym w ramach projektu FERS.01.04-IP.05-0006/23 pn. Opracowanie rozwiązań informatycznych wspierających cyfryzację organizacji egzaminów zewnętrznych. Partnerem merytorycznym projektu jest Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie a partnerem wiodącym jest CIE (Centrum Informatyczne Edukacji). Projekt finansowany jest ze środków Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, (Działanie 01.04 Rozwój systemu edukacji), zadanie 1 - Analiza i definiowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych systemu oraz analiza bieżąca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z punktem XVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punktowe kryterium wiedzy – największa liczba punktów uzyskana w przeprowadzonym Teście Wiedzy w siedzibie Zamawiającego (nie mniej niż 17 pkt na 34 możliwych do uzyskania)

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punktowe kryterium doświadczenia – najdłuższe doświadczenie w realizacji systemów informatycznych obejmujących prace analityczne, czas pracy wyrażony w miesiącach (wymagany czas pracy minimum 60 miesięcy)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

- Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający, wymaga by Wykonawca posiadał:
• wykształcenie wyższe dziedzinie informatyki, ekonomii, zarządzania, finansów lub pokrewne,
• co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu analizy wymagań oraz modelowaniu procesów biznesowych w systemie polegającym na budowie lub modyfikacji systemu teleinformatycznego, które stanowić będzie również kryterium oceny oferty - liczbę lat
w przeliczeniu na miesiące (minimum 60 miesięcy) należy wpisać do Formularza ofertowego - Załącznika nr 1 do SWZ.
Wymagania techniczne i kompetencje:
• Znajomość SQL oraz relacyjnych baz danych (MSSQL).
• Znajomość programowania obiektowego.
• Umiejętność modelowania procesów biznesowych (BPMN, UML).
• Znajomość narzędzi analitycznych i dokumentacyjnych (Jira, Confluence).
• Znajomość technik integracji systemów (API/ETL).
• Doświadczenie w pracy w środowisku Agile/Scrum
• Doświadczenie w pracy z systemem kadrowo-płacowym.
Dodatkowe atuty:
• Znajomość narzędzia Azure DevOps.
• Certyfikaty analityczne (CBAP, CCBA, Agile).
• Doświadczenie w integracji systemów ERP.
• znajomość przepisów prawnych dotyczących systemów kadrowo-płacowych.
Wykonawca wykaże, że wykonał, lub wykonuje usługi które obejmują prace analityczne w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonywania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonana lub są wykonywane należycie. Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował 1 usługę w systemie informatycznym, która obejmowała prace analityczne o wartości minimum 100 000 zł brutto. Dowody potwierdzające, że usługa wskazana
w wykazie usług załącznik nr 7 została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inny dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości kilku umów w celu wykazania konkretnej usługi określonej powyżej. Zamawiający rozumie usługę wykonaną (wykonywaną) na podstawie jednego kontraktu/jednej umowy.
Ponadto oprócz powyższych kwalifikacji potwierdzonych w części testem wiedzy, którego wynik stanowił będzie równocześnie kryterium oceny oferty, Zamawiający oczekuje, że przy realizacji zamówienia, Analityk biznesowy będzie znał przepisy dotyczące Systemu Informacji Oświatowej i informacji o sposobie organizacji egzaminów: ósmoklasisty, maturalnego
i eksternistycznego oraz będzie posiadał umiejętności:
• identyfikacji potrzeb biznesowych zainteresowanych stron w celu określenia rozwiązań problemów biznesowych,
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• szybkiego podejmowania decyzji,
• znajomość technik pozyskiwania wymagań biznesowych,
• interpersonalne,
• znajomości zagadnień w zakresie kadrowo-płacowym.
Zamawiający nie żąda dołączenia dokumentu potwierdzającego wykształcenia wyższego do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wskazanego
w ofercie dokumentu (oryginałów lub kserokopii potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę), że osoba wskazana posiada odpowiednie wykształcenie. Odmowa przedstawienia dokumentu lub przedstawienia dokumentu, które nie będą potwierdzały informacji wskazanych w treści oferty, skutkować będzie odmową zawarcia umowy.
Ponadto, do udziału w postępowaniu dopuszczone są wyłącznie osoby, których obciążenie zawodowe wynikające ze stosunku pracy, umów zlecenie oraz z wykonywania przez nie zadań w projekcie/projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia, a łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizacji wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych oraz działań finansowanych z innych źródeł w tym środków własnych wykonawcy i innych podmiotów , nie przekracza 276 godzin miesięcznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o spełnieniu wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg Załącznika nr 4 , załącznik nr 9 jeśli dotyczy.
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji konsumentów (Dz.U z 2024 r. poz. 594 z późn.zm. ) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Odpis lub informacja Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg Załącznika nr 4 , załącznik nr 9 jeśli dotyczy.
Wykaz usług wykonanych, lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podanie ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie. Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował 1 usługę w systemie informatycznym, która obejmowała prace analityczne o wartości minimum 100 000 zł brutto. Dowody potwierdzające, że usługa wskazana w wykazie usług załącznik nr 7 została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inny dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni odpowiadać następującym warunkom formalnym:
1. wraz z ofertą winno być przedłożone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego pełnomocnika,
2. podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonywanie lub nierzetelne wykonanie zobowiązań. Dokumenty składane przez innych członków konsorcjum winny być potwierdzone za zgodność przez upoważnionego pełnomocnika,
3. każdy z Wykonawców działając wspólnie (konsorcjum) powinien złożyć wszelkie dokumenty określone SWZ, w tym szczególnie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
4. po ewentualnym wyborze oferty a przed zawarciem umowy o zamówienie należy przedłożyć kopię umowy lub inne dokumenty potwierdzające zawarcie konsorcjum (podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia),
5. pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego
i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu – do oferty należy załączyć oświadczenie,
6. oświadczenie wg załącznika nr 4 winno być przedłożone i podpisane przez każdego
z Wykonawców działających wspólnie. Ponadto każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną winien przedstawić następujące dokumenty:
– aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
– pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z istotnymi postanowieniami umownymi - zał. nr 3

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507)
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1
pkt 3,
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 20218 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osobą wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostka dominująca w rozumieniu art.3 ust 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 120
z późn. zm.) jest podmiotem wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.