Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00072549/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usługi restauracyjnej/ cateringowej podczas spotkań/ szkoleń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.wil@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie usługi restauracyjnej/ cateringowej podczas spotkań/ szkoleń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cff0bdd-9a0c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podniesienie kompetencji uczniów i nauczycieli szkół średnich niezbędnych w budownictwie”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072549/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/05/03/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 19101,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lunch/obiadPrzewidywana liczba uczestników w okresie realizacji umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2022: 480 osób łącznie w ciągu 16 dni (z zastrzeżeniem, że liczba osób może być mniejsza niż 480 osób, ale nie większa niż 480, a liczba dni jest orientacyjna). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji.
Serwis kawowy
Przewidywana liczba uczestników w okresie realizacji umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2022: 180 osób łącznie w ciągu 6 dni (z zastrzeżeniem, że liczba osób może być mniejsza niż 180 osób, ale nie większa niż 180, a liczba dni jest orientacyjna). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lunch/obiadPrzewidywana liczba uczestników w okresie realizacji umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022: 70 osób łącznie w ciągu 10 dni (z zastrzeżeniem, że liczba osób może być mniejsza niż 70 osób, ale nie większa niż 70, a liczba dni jest orientacyjna)
Catering
Przewidywana liczba uczestników w okresie realizacji umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022: 70 osób łącznie w ciągu 10 dni (z zastrzeżeniem, że liczba osób może być mniejsza niż 70 osób, ale nie większa niż 70, a liczba dni jest orientacyjna)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 4130,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bistro Chochelka S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Urszula Wyszyńska, Grzegorz Respondek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386530316
7.3.3) Ulica: Rektorska 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-614
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BISTRO CHOCHELKA URSZULA WYSZYŃSKA I GRZEGORZ RESPONDEK spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bracia Pietrzak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 144416683
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Jana Paderewskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRACIA PIETRZAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BRACIA PIETRZAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa cateringowa, obejmująca przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas konferencji organizowanej w ramach projektu pn. "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie (powtórzony)
- USŁUGA CATERINGU POSIŁKÓW DLA DZIECI, KTÓRE BĘDĄ UCZĘSZCZAĆ DO GMINNEGO PRZEDSZKOLA IM. JULIANA TUWIMA W STRASZYNIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Świadczenie usługi kateringowej w związku z organizacją obchodów jubileuszu 70-lecia IFJ PAN w dniach 2 września 2025 r. oraz 5 września 2025 r. (DZP.260.11.2025)
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.