Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00045129/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099660 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie klatek schodowych oraz części powierzchni ogólnodostępnych do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830466262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-464
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 844 86 18
1.5.8.) Numer faksu: 15 844 86 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zpo@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpo.stalowowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zpostalowawola.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie klatek schodowych oraz części powierzchni ogólnodostępnych do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c663066b-a99d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045129/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPO/PN/343-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie klatek schodowych oraz części powierzchni ogólnodostępnych do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
2. Ogólny opis obiektu: Objęty zamówieniem budynek, to budynek 2- piętrowy, wolnostojący, podpiwniczony z poddaszem, usytuowany na działce nr 698/14 obręb 2 Rozwadów, przy ul. J. Dąbrowskiego 5, gmina Stalowa Wola, powiat stalowowolski o kategorii ZL II.
3. Przedmiot zamówienia określa następujący zakres prac:
1. Prace remontowo - budowlane.
1) wydzielenie klatek schodowych poprzez zastosowanie drzwi dymoszczelnych na każdej kondygnacji budynku,
2) zastosowanie systemu oddymiania oraz napowietrzania opartego na czujnikach dymu połączonych ze sterowaniem okien oddymiających i drzwi napowietrzających dwóch klatek schodowych,
3) wymiana balustrady jednej klatki schodowej (demontaż poprzedniej na całej długości biegu klatki schodowej od strony ul. J. Dąbrowskiego),
4) wymiana drzwi p.poż. do kotłowni z nadporożem,
5) budowa hydrantu pożarowego DN25 na poddaszu z wężem półsztywnym,
6) budowa klapy oddymiającej nad klatką schodową,
7) wyburzenie fragmentu ściany wraz z ociepleniem pod okno oddymiające drzwi wewnętrzne,
8) wyburzenie fragmentu ściany pod nowe drzwi wewnętrzne,
9) wyburzenie fragmentu stropu, ścian nośnych, więźby dachowej oraz pokrycia wraz z ołaceniem pod projektowaną podstawę klapy oddymiającej,
10) demontaż/montaż części podłogi z desek na legarach w korytarzu na poddaszu,
11) demontaż stolarki okiennej wraz z parapetami i ślusarką drzwiową,
12) montaż okien oddymiających,
13) wykonanie tynków wewnętrznych ścian cementowo-wapiennych kat. III z gładzią gipsową wraz z pracami szpachlarsko- malarskimi,
14) malowanie farbami emulsyjnymi bezwonnymi w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym,
15) ułożenie instalacji hydrantowej,
16) montaż zaworów hydrantowych i szafek hydrantowych wraz z wyposażeniem,
17) montaż uzbrojenia instalacji hydrantowej,
18) płukanie instalacji hydrantowej,
19) roboty izolacyjne,
20) instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
21) oznakowanie ppoż., wyłącznika prądu elektrycznego, hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych, miejsc rozmieszczenia gaśnic, dróg i wyjść ewakuacyjnych- zgodnie z PN.
4. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikiem nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu
45333200-2 - Instalowanie gazomierzy
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360071,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364932,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360071,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Usługowe „WALBUD” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180286749
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 69B
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "WALBUD" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "WALBUD" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360071,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-312021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Cykliczne dostawy mięsa i jego przetworów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola"
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Utrzymanie pasów zieleni w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Stalowa Wola oraz koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie pozostałych gmin Powiatu Stalowowolskiego
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Stalowowolskiego w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.