Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485375/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków dla PCM Sp. z.o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://pcmnzoz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków dla PCM Sp. z.o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59f6eb39-76f6-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 67/ZP/TP1/D/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254404,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Alprazolamum tabl. [0,25 mg] x 30 tabl. op 46Alprazolamum tabl. [0,5 mg] x 30 tabl. op 42
Alprazolamum tabl. [1 mg] x 30 tabl. op 7
Buprenorphine inj. [0,3 mg/1 ml] x 5 amp. op 40
Buprenorphine tabl. podjęzykowe [0,2 mg] x 60 tabl. fiolka op 5
Diazepamum mikrowlew. doodbyt., roztw. [0,005 g/2,5 ml] x 5 wlewek op 4
Diazepamum mikrowlew. doodbyt., roztw. [0,01 g/2,5 ml] x 5 wlewek op 1
Ephedrinum hydrochloricum inj. [0,025 g/1 ml] x 10 amp. op 112
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 7124,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Alprostadil inj. 0,5 mg/1 ml x 5 amp. op 12. Diltiazem hydrochloride tabl. 60 mg x 60 tabl op 1
3. Diltiazem hydrochloride tabl. o przedł. uwalnianiu 120 mg x 30 tabl op 1
4. Dalteparin 5000/0,2 ml x 10 ampułkostrzykawek op 37
5. Gabapentin in kaps. 100 mg x 100 kaps. op 3
6. Gabapentin in kaps. 800 mg x 100 kaps. op 3
7. Latanoprost krople do oczu 50 mcg/ml po 2,5 ml op 1
8. Methylprednisolone hemisuccinate proszek i rozpuszczalnik do sporz. roztw. do wstrz. 1000 mg x 1 fiolka + rozp. 16 ml op 12
9. Methylprednisolone hemisuccinate proszek i rozpuszczalnik do sporz. roztw. do wstrz. 40 mg x 1 fiolka + rozp. 1 ml op 1
10. Methylprednisolone hemisuccinate proszek i rozpuszczalnik do sporz. roztw. do wstrz. 500 mg x 1 fiolka + rozp. 8 ml op 2
11. Perindopril tabl. 4 mg x 30 tabl. op 1
12. Quinapril tabl. powl. 20 mg x 30 tabl. op 1
13. Sertraline tabl. powl. 100 mg x 28 tabl. op 7
14. Sertraline tabl. powl. 50 mg x 28 tabl. op 8
15. Sulfasalazine tabl. dojelitowe 500 mg x 100 tabl.. op 1
16. Tigecycline proszek do sporz. roztw. do inf. 50 mg x 10 fiolek op 1
17. Trimebutine maleate garanulat do sporz. zaw. doustnej but 250 ml op 1
18. Trimebutine maleate tabl. powl. 100 mg x 30 tabl. op 6
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 9399,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Acenocumarol tabl. 4 mg x 60 tabl. op 12. Epinephrine 0,1 % rozt.do wstrz. 1 mg/ml 10 amp x 1 ml op 100
3. Atropinum Sulfuricum 1 % krople do oczu, rozt. 10 mg/ml butelka 5 ml op 1
4. Atropinum Sulfuricum rozt.do wstrz. 1 mg/1 ml 10 amp x 1 ml op 92
5. Bupivacainum produkt równoważny z Bupivacaine WZF Spinal 0,5% Heavy rozt.do wstrz. 0,02g/4 ml x 5 amp. op 7
6. Bupivacainum hydrochloricum 0,5 % rozt.do wstrz. 5,0 mg/ml 10 amp x 10 ml op 36
7. Calcium Chloratum 10% rozt.do wstrz. dożylnych 100 mg/ml 10 amp x 10 ml op 90
8. Calcium gluconatum 10% 10ml x 5 amp. op 1
9. Ceftazidime proszek do przygotowania roztw. do wstrzyknięć doż. i dom. 1 g fiolka op 250
10. Ceftazidime proszek do przygotowania roztw. do wstrzyknięć doż. i dom. 2 g fiolka op 7
11. Cetirizini krople doustne 10 mg/ml butelka 20 ml op 1
12. Cetirizini syrop 5 mg/5 ml butelka 100 ml op 1
13. Cetirizini tabl. powl. 10 mg x 30 tabl. op 8
14. Chlorpromazine hydrochloride rozt.do wstrz. 25 mg/ml 10 amp x 2 ml op 3
15. Chlorpromazine hydrochloride rozt.do wstrz. 5 mg/ml 5 amp x 5 ml op 2
16. Clemastinum rozt.do wstrz. 1 mg/ml 5 amp x 2 ml op 21
17. Clemastinum syrop 1 mg/10 ml butelka 100 ml op 1
18. Clemastinum tabl. 1 mg x 30 op 13
19. Krople do oczu i uszu, zawiesina; 1 ml zawiera: 2500 j.m. neomycyny, 25 j.m. gramicydyny, 1 mg fludrokortyzonu; 5 ml ; Produkt równoważny z Dicortineff krople do oczu i uszu op 7
20. Digoxin rozt.do wstrz. 0,25 mg/ml 5 amp x 2 ml op 31
21. Dopaminum hydrochloricum 1% roztwór do infuzji; 10 mg/ml; 10 amp. 5 ml op 5
22. Dopaminum hydrochloricum 4% rozt. do wlewu dożylnego 40 mg/ml 10 amp x 5 ml op 28
23. Flunarizinum tabl. 5 mg x 30 op 1
24. Gentamicin 0,3% krople do oczu, rozt. 3 mg/ml butelka 5 ml op 2
25. Haloperidol 0,2% krople doustne, rozt. 2 mg/ml butelka 10 ml op 1
26. Haloperidol decanoate rozt.do wstrz. 50 mg /ml 5 amp x 1 ml op 12
27. Haloperidol rozt.do wstrz. 5 mg/ml 10 amp x 1 ml op 9
28. Haloperidol tabl. 1 mg x 40tbl op 37
29. Haloperidol tabl. 5 mg x 30tbl op 10
30. Heparinum rozt.do wstrz. 5000 j.m./ml 10 fiolek x 5 ml op 5
31. Kalium chloratum 15% koncentrat do sporządzania roztworu do wlewu dożylnego 150 mg/ml 10 fiolek x 20 ml op 125
32. Lignocainum hydrochloricum 2% c. noradrenalini rozt. do wstrz. (20mg+0,025mg)/ml 10 amp x 2 ml op 62
33. Loperamide hydrochloride tabl. 2 mg x 30 op 75
34. Molsidomina tabl. 2 mg x 30tabl op 2
35. Molsidomina tabl. 4 mg x 30tabl op 1
36. Naloxonum hydrochloricum rozt. do wstrz. 400 mcg/ml 10 amp x 1 ml op 7
37. Opipramol hydrochloride tabl. powl. 50 mg x 20 tabl. op 18
38. Papaverinum hydrochloricum rozt.do wstrz. 20 mg/ml 10 amp x 2 ml op 100
39. Antazolina (metanosulfonian antazoliny)rozt.do wstrz. 50 mg/ml 10 amp x 2 ml op 3
40. Phenytoinum tabl. 100 mg x 60tbl op 2
41. Phytomenadione rozt. do wstrz. 2 mg/0,2 ml 5 po amp. op 37
42. Phytomenadione rozt. do wstrz. 10 mg/ml 5 amp x 1 ml op 150
43. Phytomenadione tabl. drażowane 10 mg x 30 tabl. op 1
44. Pilocarpinum 2% krople do oczu, rozt. 20 mg/ml 2 butelki x 5 ml op 1
45. Propranolol tabl. 10 mg x 50tbl op 50
46. Propranolol tabl. 40 mg x 50tbl op 3
47. Propranolol rozt.do wstrz. 1 mg/ml 10 amp x 1ml op 1
48. Salbutamol inj. 0,5 mg/1 ml x 10 amp. op 8
49. Sulfacetamidum 10% z hydroxyetyloskrobią krople do oczu, roztw. 100 mg/ml 2 butelki x 5 ml op 3
50. Tropicamidum 0,5% krople do oczu roztw. 5 mg/ml 2 butelki x 5 ml op 1
51. Tropicamidum 1% krople do oczu, roztw. 10 mg/ml 2 butelki x 5 ml op 6
52. Vitaminum B 12 rozt. do wstrz. 100 mcg/ml 10 amp x 1 ml op 6
53. Tramadoli 37,5 mg + paracetamol 375 mg x 100 tabl. op 21
54. Simvastatin tabl. 10 mg x 28 tabl. op 11
55. Simvastatin tabl. 20 mg x 28 tabl. op 32
56. Simvastatin tabl. 40 mg x 28 tabl. op 6
57. Captoprilum tabl. 12,5 mg x 30 tabl. op 22
58. Captoprilum tabl. 25 mg x 30 tabl. op 16
59. Captoprilum tabl. 50 mg x 30 tabl. op 1
60. Vitaminum B6 0,05g/1ml x 10 amp op 1
61. Vitaminum C roztwór do wstrzykiwań 100 mg/ml x 10 amp. po 5 ml op 1
62. Thiamine 0,1/2ml x 100 amp op 1
63. Urapidil inj. 0,025 g/5 ml x 5 amp. op 21
64. Fosfomycyna 4g x 10szt op 2
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 46561,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Preparat ziołowy, tabletki drażowane; 1 tabl. zawiera: sproszkowany sok z liści aloesu, o zawartości związków antranoidowych w przeliczeniu na aloinę 18% – 35 mg, wyciąg suchy z kory kruszyny o zawartości związków antranoidowych w przeliczeniu na aloinę 15% – 42 mg; produkt równoważny z Alax draż. x 20 draż. op 182. Atropa belladonna, papaverini hydrochloride 15/40 mg czopki x 10 szt. op 12
3. Czopki glicerolowe 1 g x 10 szt. op 8
4. Czopki glicerynowe 2 g x 10 szt op 25
5. Saccharomyces boulardii 250 mg x 10 kaps. op 3
6. Makrogole, siarczan sodu proszek ; saszetki 74 g x 48 szt. op 12
7. Proszek do sporządzania roztworu; 1 saszetka zawiera: 350 mg chlorku sodu, 300 mg chlorku potasu, 500 mg wodorowęglanu sodu, 2,98 g glukozy, 20 mg nalewki z rumianku (Na+ – 60 mmol/l, K+ – 20 mmol/l, HCO3- – 30 mmol/l, glukoza – 80 mmol/l); osmolarność ok. 240 mOsm/l.; 15 saszetek po 4,15 g; produkt równoważny z Gastrolit op 1
8. Aripiprazole 0,0075g/1ml x 1 fiolka op 16
9. Aripiprazole 0,4g x 1 fiolka op 11
10. Zawiesina; 45 mg/g (4,5%) (45 mg/g (4,5%); 100 g zawiera: 4,5 g fosforanu glinu, 10 mg olejku miętowego); 250 g; produkt równoważny z Gelatum aluminii phosphorici op 11
11. Czopki; 1 czopek zawiera: 100 mg benzokainy, 50 mg wyciągu gęstego z koszyczków rumianku, 20 mg wyciągu gęstego z pokrzyku wilczej jagody, 80 mg wyciągu gęstego złożonego z ziela żarnowca, kory kasztanowca, kłącza pięciornika oraz ziela krwawnika; 12 czopków; produkt równoważny z Hemorol op 2
12. Lactulosum syrop [7,5 g/15 ml] x 150 ml op 125
13. Mebeverine hydrochloride kaps. o przedł. uwalnianiu 0,2 g x 30 kaps. op 6
14. Płyn doustny; 100 g zawiera: 99,9 g parafiny ciekłej, olejek mięty pieprzowej; 125 g op 7
15. Mesalazine tabletki dojelitowe 0,5 g x 100 tabl. op 6
16. Disodu fosforan dwunastowodny i sodu diwodorofosforan jednowodny płyn x 150 ml op 42
17. Diosmektyt (smektyn dioktanościenny); proszek do przyg. zawiesiny x 30 torebek 3,76 g op 1
18. Aripiprazole 0,015g x 14tbl op 76
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 9823,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cefuroksym s. subst. do inj. 1,5 g x 1 fiol. op 5102. Cefuroksym s. subst. do inj. 750 mg x 1 fiol. op 140
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 5304,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ceftriaxonum s. subst . do inj. 1 g op 16202 Ceftriaxonum s. subst. do inj. 2 g op 1250
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 29210,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Acetazolamide 250 mg x 30 tabl. op 1 0,00 zł2. Acetylosalicylic acid 150 mg x 60 tabl. dojelit. op 2 0,00 zł
3. Acetylosalicylic acid 75 mg x 60 tabl. dojelit. op 75 0,00 zł
4. Acetylosalicylic acid 300 mg x 20 tabl. op 20 0,00 zł
5. Aciclovir 0,2g/5ml x 150ml op 1 0,00 zł
6. Aciclovir 200 mg x 30 tabl. powl. op 1 0,00 zł
7. Aciclovir 400 mg x 30 tabl. powl. op 2 0,00 zł
8. Aciclovir 800 mg x 30 tabl. powl. op 4 0,00 zł
9. Amikacinum inj. 125mg/1ml fiolka 2ml op 36 0,00 zł
10. Amikacinum inj. 250mg/1ml fiolka 2ml op 75 0,00 zł
11. Amikacinum inj. 250mg/1ml fiolka 4ml op 5 0,00 zł
12. Amikacinum krople do oczu 0,3% 3mg/1ml fiolka 5ml op 1 0,00 zł
13. Aqua pro injectione 10 ml x 100 ampułek op 31 0,00 zł
14. Baclofen 10 mg x 50 tabl. op 21 0,00 zł
15. Baclofen 25 mg x 50 tabl. op 5 0,00 zł
16. Betahistini dihydrochloridum 24 mg x 60 tabl. op 27 0,00 zł
17. Carvedilolum 12,5 mg x 30 tabl. powl. op 7 0,00 zł
18. Carvedilolum 25 mg x 30 tabl. powl. op 2 0,00 zł
19. Carvedilolum 6,25 mg x 30 tabl. powl. op 21 0,00 zł
20. Cefuroximi axetilum 125 mg x 10 tabl. powl . op 1 0,00 zł
21. Ciprofloxacine 250 mg x 10 tabl. powl. op 2 0,00 zł
22. Ciprofloxacine 500 mg x 10 tabl. powl. op 35 0,00 zł
23. Dexketoprofen 25mg x 30 tabl. op 1 0,00 zł
24. Dexketoprofen 50mg/2ml x 5 amp. po 2 ml op 28 0,00 zł
25. Diclofenac natrium 100 mg x 20 tabl. o przedł. uwalnianiu op 1 0,00 zł
26. Doxazosinum 2 mg x 30 tabl. op 1 0,00 zł
27. Doxazosinum 4 mg x 30 tabl. op 13 0,00 zł
28. Enalapril maleate 10 mg x 60 tabl. op 3 0,00 zł
29. Enalapril maleate 20 mg x 60 tabl. op 1 0,00 zł
30. Enalapril maleate 5 mg x 60 tabl. op 3 0,00 zł
31. Escitalopram 10 mg x 28 tabl. powl. op 16 0,00 zł
32. Famotidine 20 mg x 60 tabl. powl. op 2 0,00 zł
33. Famotidine 40 mg x 20 tabl. powl. op 1 0,00 zł
34. Fluconazolum 100 mg x 7 kaps. op 33 0,00 zł
35. Furosemidum 40 mg x 30 tabl. op 62 0,00 zł
36. Hydrochlorothiazide 12,5 mg x 30 tabl. op 18 0,00 zł
37. Hydrochlorothiazide 25 mg x 30 tabl. op 16 0,00 zł
38. Ibuprofenum 2% 100 ml syrop dla dzieci od 3 mies. smakowy op 1 0,00 zł
39. Ibuprofenum 4% 100 ml syrop dla dzieci od 3 mies. smakowy op 6 0,00 zł
40. Magnesium sulfuricum 20% roztwór do wstrzyk. 2g/10ml 10 amp po 10 ml op 56 0,00 zł
41. Metamizole sodium roztwór do wstrzyk. 1g/2ml x 5 amp. op 712 0,00 zł
42. Metamizole sodium roztwór do wstrzyk. 2,5g/5ml x 5 amp. op 787 0,00 zł
43. Metamizole sodium 500 mg x 6 tabl. op 250 0,00 zł
44. Metoclopramide hydrochloride 0,5% rozt do wstrzyk 5mg/ ml 5 amp. po 2 ml op 206 0,00 zł
45. Metoclopramide hydrochloride 10 mg x 50 tabl op 7 0,00 zł
46. Metoprolol tartrate 50 mg x 30 tabl. op 125 0,00 zł
47. Metronidazole 250 mg x 20 tabl. op 11 0,00 zł
48. Montelukastum 10 mg x 28 tabl powl op 7 0,00 zł
49. Montelukastum 4 mg x 28 tabl do rozgryzania i żucia op 1 0,00 zł
50. Montelukastum 5 mg x 28 tabl do rozgryzania i żucia op 1 0,00 zł
51. Natrium bicarbonicum 8,4% roztwór do wstrzyk. 84mg/ ml 10 amp. po 20 ml op 93 0,00 zł
52. Natrium chloride 0,9% rozt do wstrz 0,9%10 ml x 100 ampułek op 63 0,00 zł
53. Natrium chloride 10% 10 ml x 100 ampułek op 17 0,00 zł
54. Omeprazole 10 mg x 14 kaps. dojelit. twarde op 1 0,00 zł
55. Omeprazole 20 mg x 28 kaps. dojelit. twarde op 25 0,00 zł
56. Omeprazole 40 mg x 28 kaps. dojelit. twarde op 37 0,00 zł
57. Pentoxyfilline 400 mg x 60 tabl. o przedł. uwal. op 1 0,00 zł
58. Pentoxyfilline koncentrat do sporządz. roztworu do inf. 20mg/ ml x 10 amp. po 15 ml op 6 0,00 zł
59. Pentoxyfilline roztwór do wstrzyk. 20mg/ ml x 5 amp. po 5 ml op 1 0,00 zł
60. Pyrantelum zawiesina doustna 0,25 g/ 5ml opak. 15 ml op 1 0,00 zł
61. Sulfacetamidum krople do oczu 100mg/ ml 0,5ml x 12 szt. op 12 0,00 zł
62. Sulfamethoxazolum, trimethoprimum 480 rozt. do infuzji 480 mg/5 ml 10 amp x 5 ml op 50 0,00 zł
63. Sulfamethoxazolum, trimethoprimum zawiesina doustna (0,2g +0,04g)/ 5ml opak. 100 ml op 1 0,00 zł
64. Tramadol hydrochloride 50mg/ml x 5 amp. po 1ml op 137 0,00 zł
65. Tramadol hydrochloride 50mg/ml x 5 amp. po 2ml op 312 0,00 zł
66. Tramadol hydrochloride 50 mg x 20 kaps. op 31 0,00 zł
67. Tramadol hydrochloride retard 100 mg x 30 tabl. powl. op 3 0,00 zł
68. Tramadol hydrochloride retard 150 mg x 30 tabl. powl. op 3 0,00 zł
69. Rosuvastatyna 5mg x 30tbl op 1 0,00 zł
70. Rosuvastatyna 10mg x 30tbl op 7 0,00 zł
71. Rosuvastatyna 20mg x 30tbl op 2 0,00 zł
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 49008,35 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Furosemidum roztwór do wstrzyk. 10mg/ ml 50 amp. po 2 ml op 137Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 7124,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Szczepionka tężcowa adsorbowana 0,5 ml x 1 amp op 25Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 575,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Bisoprolol 1,25 x 30 tabl. op 102. Bisoprolol 2,5 mg x 30 tabl. op 10
3. Bisoprolol 5mg x 30 tabl. op 53
4. Bisoprolol 10mg x 30 tabl. op 5
5. Atorvastatinum tabl.powl. 10mg x 30 szt. op 8
6. Atorvastatinum tabl.powl. 20mg x 30 szt. op 20
7. Atorvastatinum tabl.powl. 40mg x 30 szt. op 7
8. Metoprolol succinas 23,75 mg x 30 tabl. o przedł. uwal. op 19
9. Metoprolol succinas 47,5 mg x 30 tabl. o przedł. uwal. op 30
10. Metoprolol succinas 95 mg x 30 tabl. o przedł. uwal. op 10
11. Pantoprazole tabl. 40 mg x 28 tabl. op 45
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 444,10 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Tranexamic acid 100mg/1ml inj.i.v. x 5amp./5ml op 2752 Tranexamic acid 500mg x 20 tabl. powl. op 5
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2825,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Phenobarbitalum 0,04g x 1 fiol. + rozp. 2 ml op 1Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 60,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Immunoglobulina ludzka 5%/100ml x 1fiol. op. 10Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 13780,80 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ciprofloxacine roztwór do infuzji 0,2g/100ml x 40 szt. op 102 Ciprofloxacine roztwór do infuzji 0,4g/200 ml x 20 but. op 77
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 5928,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dextromethorphan hydrobromide + Dexpanthenol syrop (15 mg + 50mg)/5ml x 100ml op 12. Sotalol hydrochloricum 40 mg x 60 tabl. op 1
3. Sotalol hydrochloricum 80 mg x 30 tabl. op 2
4. Phospholipids 300mg x 50 kapsułek op 6
5. Betaxolol hydrochloride 20 mg x 28 tabl. powl. op 6
6. Drotaverine hydrochloride 20mg/1ml x 5/2ml ampułek inj. op 250
7. Drotaverine hydrochloride 40mg x 20 tabl. op 37
8. Drotaverine hydrochloride 80 mg x 20 tabl. op 50
9. Roxithromycin 150mg x 10 tabl. op 1
10. Roxithromycin 50mg x 10 tabl. do sprządzenia zawiesiny op 1
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2512,75 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Aciclovir 500 mg x 10 fiol. op. 4Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 680,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nadroparin inj. [3800 j.m./0,4 ml] x 10 ampułkostrzykawek op 1502. Nadroparin inj. [5700 j.m./0,6 ml] x 10 ampułkostrzykawek op 41
3. Nadroparin inj. [7600 j.m./0,8 ml] x 10 ampułkostrzykawek op 11
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 16550,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Albumina ludzka inj. [20%] x 100 ml op 1002 Albumina ludzka inj. [20%] x 50 ml op 12
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 32054,40 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Pregabalin 75mg x 56 tabletek podzielnych op 32 Pregabalin 100mg x 56 tabletek podzielnych op 3
3 Pregabalin 150mg x 56 tabletek podzielnych op 3
4 Trazodon 100 mg x 30 tabletek podzielne o niemodyfikowanym uwalnianiu op 3
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 285,60 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Propofol emulsja do wstrzykiwań; 10 mg/ml; 1 ampułkostrzykawka 50 ml z dodatkiem EDTA op 15Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 602,40 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Argipresyna koncentrat do sporządzania roztworu do infuzji; 20 j.m./ml (40 j.m./2 ml); 5 amp. 2 ml op 1Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1089,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Żel do USG 500ml op 25Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 125,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Isosorbide mononitrate 50 mg x 30 tabl. o przedł. uwal. op 2Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 15,60 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Etomidat produkt równoważny z Hypnomidate [0,02 g/10 ml] x 5 amp. (bez dodatku soji) op 3Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 145,80 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Gentamicin roztwór do infuzji; 1 mg/ml; 10 butelek 80 ml op 25Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1050,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cyjanokobalamina (vit. B 12) 0,001g/2ml x 5 amp. op 112. Olanzapina tabletki ulegające rozpadowi w jamie ustnej; 20 mg; 28 tabl. op 25
3. Kwas walproinowy kapsułki miękkie; 150 mg; 100 kaps. op 1
4. Lignocainum hydrochloricum 1 % rozt. do wstrz. 10 mg/ml 5 fiolek x 20 ml op 80
5. Lignocainum hydrochloricum 2 % rozt. do wstrz. 20 mg /ml 5 fiolek x 20 ml op 25
6. Itopryd (chlorowodorek itoprydu) 50 mg x 100 tabl.powlek. op 3
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3685,20 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Risperidon proszek i rozpuszczalnik do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań o przedłużonym uwalnianiu; 0,025g x 1 fiol op. 62 Risperidon proszek i rozpuszczalnik do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań o przedłużonym uwalnianiu; 0,0375g x 1 fiol op. 5
3 Risperidon proszek i rozpuszczalnik do sporządzania zawiesiny do wstrzykiwań o przedłużonym uwalnianiu; 0,05g x 1 fiol op. 20
4 Paliperidone 75mg/1ml x 1amp.strz. op. 1
5 Paliperidone 100mg/1ml x 1amp.strz. op. 3
6 Paliperidone 150mg/1ml x 1amp.strz. op. 10
Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków w formularzu, Zamawiający informuje iż dokumenty zamówienia w których Zamawiający szczegółowo określa wymagania dot.niniejszego postępowania dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 8440,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9923,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10457,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9923,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol – Logistyka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9923,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11720,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11720,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11720,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11720,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59831,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67684,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59831,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59831,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20265,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28003,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20265,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20265,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4822,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7913,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4822,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4822,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19576,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45263,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19576,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19576,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71344,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119408,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72241,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72241,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6965,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24213,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6965,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6965,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1265,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11648,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11648,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11648,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11648,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8427,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35745,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8427,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8427,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3453,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3453,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3453,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3453,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31138,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31138,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31138,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31138,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1391,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1122,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1122,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1122,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1122,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1105,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1105,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1105,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1105,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1105,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4165,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-20 do 2023-04-20Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Pabianicach w latach 2025 - 2027
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji"
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Dostawa leków: Zad. 1. Tofersen r-r d/wstrzyk .-RDTL
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.