Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00579666/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
- 2024/BZP 00021706/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w celu wymiany wyeksploatowanych jednostek zainstalowanych w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w celu wymiany wyeksploatowanych jednostek zainstalowanych w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d61f084-a631-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/46/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579666
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 118/WZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w celu wymiany wyeksploatowanych jednostek zainstalowanych w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Opis zamówienia oraz istniejącego systemu chłodniczego.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż jednostek wewnętrznych oraz agregatów zewnętrznych pracującego w systemie VRF (pracujących w układzie Multi), w południowej części budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów, tzw. wieży. Montaż nowych jednostek bazować będzie na istniejącej już instalacji chłodniczej. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona demontażu systemu opartego na dotychczasowych jednostkach. Dodatkowo z agregatów zewnętrznych należy wymontować płyty sterujące pracą sprężarek, wentylatorów, czujniki oraz same sprężarki i przekazać je Zamawiającemu. Pozostałe elementy jednostek zostaną zutylizowane przez Wykonawcę na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
2) System chłodniczy oparty jest na:
a) 2 zewnętrznych agregatach Daikin modele RXYQ14M9 oraz RXYQ10M9 Nr seryjne 1500845 i 1501603, pracujących w układzie Multi;
b) 17 jednostkach podsufitowych Daikin model FXHQ32M;
c) 2 jednostkach kasetonowych Daikin model FXFQ40MVE;
d) 2 jednostkach kasetonowych Daikin model FXFQ32MVE.
Urządzenia zainstalowane są na piętrze I (4 szt.), II (3 szt.), III (6 szt.), IV (6 szt.), V (2 szt.) w pomieszczeniach biurowych, sali obsługi oraz sali ślubów. System nie jest centralnie sterowany przez BMS, a funkcję „mastera” pełni naścienny sterownik zainstalowany w pomieszczeniu na IV piętrze. Sterownik odpowiada m.in. za wybór trybu pracy (chłodzenie/grzanie) dla całego systemu.
Zakres prac:
1) Dostawa urządzeń zgodnie z podaną specyfikacją w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
2) Demontaż wyeksploatowanych urządzeń wewnętrznych oraz agregatów VRV Daikin, a także sterowników przewodowych w pomieszczeniach urzędu;
3) Wymontowanie płyt sterujących pracą sprężarek, wentylatorów, czujników oraz sprężarek;
4) Obsadzenie agregatów na dachu budynku z wykorzystaniem istniejących konstrukcji wraz z ich dopasowaniem do potrzeb nowych agregatów zewnętrznych;
5) Kompleksowe płukanie instalacji chłodniczej z wykorzystaniem czynnika chłodniczego (bez wprowadzania chemii do instalacji chłodniczej);
6) Montaż nowych jednostek wewnętrznych kasetonowych oraz podsufitowych;
7) Montaż czujników ruchu i obecności;
8) Adaptacja instalacji chłodniczej freonowej wraz z izolacją;
9) Adaptacja instalacji sterującej;
10) Adaptacja instalacji skroplin;
11) Wykorzystanie istniejącego zasilania elektrycznego do zasilania nowych jednostek;
12) Montaż nowych sterowników przewodowych;
13) Podłączenie nowego systemu VRF do istniejącego sterownika inteligentnego wraz z jego konfiguracją;
14) Wyliczenie ilości czynnika wraz z naładowaniem instalacji czynnikiem chłodniczym R410A;
15) Wykonanie próżni, prób szczelności;
16) Uruchomienie oraz regulacja systemu;
17) Integracja urządzeń klimatyzacyjnych ze sterownikiem inteligentnym Panasonic CZ-256ESMC3;
18) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
19) Wykonanie odpowiednich wpisów do Centralnego Rejestru Operatorów (CRO);
20) Utylizacja odzyskanego czynnika z układu, jednostek wewnętrznych oraz zewnętrznych.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza płukanie instalacji chłodniczej wyłącznie bezchemiczną metodą wykorzystującą czynnik chłodniczy, za pomocą specjalistycznego sprzętu przeznaczonego do tego typu prac. Dostarczenie na dach agregatów zewnętrznych może wiązać się z koniecznością użycia dźwigu samojezdnego.
Specyfikacja nowych urządzeń klimatyzacyjnych:
1) 2 elektryczne agregaty zewnętrzne:
a) o wydajności nominalnej w zakresie chłodzenia min. 33 KW;
b) o wydajności nominalnej w zakresie grzania min. 35 KW;
c) wyposażone w system inverterowy (wszystkie sprężarki inverterowe);
d) o sezonowym współczynniku efektywności dla grzania SCOP min. 4,00 W/W;
e) o sezonowym współczynniku efektywności energetycznej dla chłodzenia SEER min. 6,00 W/W;
f) z zakresem grzania do temp. zewnętrznej -20C;
g) z zakresem chłodzenia do temp. zewnętrznej 45C;
h) czynnik chłodniczy R410a.
2) 17 klimatyzatorów podsufitowych o minimalnej wydajności nominalnej w zakresie chłodzenia 3,5 KW/w zakresie grzania 4,0 KW;
3) 2 klimatyzatory kasetonowe 90x90 o minimalnej wydajności nominalnej w zakresie chłodzenia 4,5 KW/w zakresie grzania 5,0 KW;
4) 2 klimatyzatory kasetonowe 90x90 o minimalnej wydajności nominalnej w zakresie chłodzenia 3,6 KW/w zakresie grzania 4,0 KW;
5) 19 sterowników przewodowych naściennych z funkcjami oszczędzania energii;
6) 19 czujników ruchu i obecności dla jednostek podsufitowych lub 17 czujników ruchu i obecności w przypadku jednostek kasetonowych wyposażonych w te czujniki;
7) 4 panele do klimatyzatorów kasetonowych 90x90;
Jednostki zewnętrzne należy połączyć do pracy w układzie Multi (tak jak w przypadku obecnie funkcjonującego systemu).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257980,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257980,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEBSTER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251269898
7.3.3) Ulica: Żupnicza 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-821
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257980,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż starych urządzeń oraz dostawa wraz z montażem urządzeń chłodniczych do pomieszczenia chłodni i mroźni Wyłuszczarni Nasion w Klosnowie
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałtowicach
- Dostawa i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- ZP/CZD/168/24 Usługi konserwacji, napraw i przeglądów serwisowych agregatów chłodu i klimatyzatorów znajdujących się na terenie (...) - 2 pakiety
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.