Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00049178/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00055267/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków, sieci wodociągowej oraz montaż zaworów redukcyjnych na terenie gminy Szudziałowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szudziałowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Szudziałowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-113
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857221404
1.5.8.) Numer faksu: 857221441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretriat@szudzialowo-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szudzialowo-gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków, sieci wodociągowej oraz montaż zaworów redukcyjnych na terenie gminy Szudziałowo w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af1d1281-8282-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026056/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zaprojektuj i wybuduj "Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków, sieci wodociągowej oraz montaż zaworów redukcyjnych na terenie gminy Szudziałowo"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049178/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1004617,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w Babikach, gmina Szudziałowo”w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem postępowanie jest zaprojektowanie i budowa systemu odbioru ścieków bytowych ze Szkoły Podstawowej w Babikach i odprowadzenie do projektowanej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qd max=2,4 m3/d. Będą zamontowane następujące urządzenia: zbiornik oczyszczalni ścieków, dwie przepompownie ścieków (do ścieków surowych i oczyszczonych), studzienka rewizyjna, studnia chłonna z filtrem żwirowym z kruszywa płukanego o frakcji od 16 do 30 mm, instalacje sanitarna i elektryczna.
Operacja musi być realizowana zgodnie z przepisami Unii Europejskiej określającymi wymagania dotyczące oczyszczania ścieków, a w przypadku operacji dotyczących przydomowych oczyszczalni ścieków - również zgodnie z normami EN 12566 określającymi wymagania w zakresie przydomowych oczyszczalni ścieków, udostępnionymi na stronie internetowej administrowanej przez Europejski Komitet Normalizacyjny. Inwestycja musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z 20214, poz. 1800 ze zm.)
Aktualnie przy Szkole Podstawowej w Babikach nie funkcjonuje system oczyszczania ścieków, ścieki gromadzone są w zbiorniku bezodpływowym i wozem asenizacyjnym dowożone są do oczyszczalni ścieków w Szudziałowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie dokumentacji projektowej,
- uzyskanie niezbędnych decyzji i uzgodnień wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia zamiaru budowy oraz wykonania robót budowlanych
- budowę przydomowej oczyszczalni ścieków w Babikach,
- uzyskanie niezbędnych decyzji, m. in. na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli dotyczy)
Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia, m. in.:
- urządzić zaplecze robót,
- zabezpieczyć roboty pod względem BHP, dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
- zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
- pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą w 3 egzemplarzach.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w Programie Funkcjonalno-użytkowym oraz wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 37666,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Rozbudowa stacji wodociągowej (hydroforni) w Szudziałowie wraz z przebudową systemu zaopatrzenia w wodę” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.Przedmiotem postępowanie jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” przebudowy wraz z rozbudową istniejącej stacji wodociągowej (aktualnie pracującej) w miejscowości Szudziałowo. Stacja wodociągowa aktualnie zaopatruje w wodę przeznaczoną do spożycia przez ludność oraz do celów gospodarczych miejscowości z terenu gminy Szudziałowo. Pobór wód podziemnych odbywa się na podstawie zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej. Pobierana woda surowa ze studni głębinowych nie musi być poddana procesowi uzdatniania.
Po zrealizowaniu przedmiotowej inwestycji, ze względu na możliwość zwiększenia ilości pobieranej wody z ujęcia, wykonawca robót powinien opracować operat wodnoprawny na nowe parametry stacji wodociągowej Szudziałowo i uzyskać pozwolenie wodnoprawne na następny okres korzystania z zasobów wód podziemnych.
W budynku stacji istnieje instalacja technologiczna do podawania wody ujmowanej ze studni do sieci wodociągowej – w systemie hydroforowym.
Zakres robót budowlanych stacji wodociągowej (hydroforni):
- wymiana pokrycia dachowego,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymiana instalacji sanitarnej, elektrycznej,
- docieplenie ścian zewnętrznych, posadzek, stropodachu, fundamentów
- w budynku przebudować należy następujące pomieszczenia: hala technologiczna 42,7 m2, pomieszczenie agregatu prądotwórczego 17,85 m2, dyżurka 3,8 m2, wc 1,65 m2, pomieszczenie chloratora 3 m2, korytarz 6 m2.
Należy zaprojektować technologię podawania (tłoczenia) wody do sieci wodociągowej na maksymalną wydajność Qh max = 40 m3/h, Qd śred. = 800 m3/d, natomiast zaprojektowany zestaw hydroforowy powinien zapewnić możliwość chwilowego pompowania wody do sieci w ilości 60 m3/h (korzystając z zapasu wody zgromadzonej w zbiornikach wyrównawczych). Pompowanie wody jednostopniowe, za pomocą zestawu hydroforowo-pompowego.
Podstawowe urządzenia technologiczne: układ sprężonego powietrza, zbiorniki wyrównawcze, zestaw hydroforowy (z kompletnym osprzętem), stacja dozująca podchloryn sodu, zbiornik na ścieki bytowe, zbiornik na ścieki z chloratorni, przewody technologiczne i armatura, instalacje sanitarne w stacji, szafa sterująca pracą stacji.
W ramach zadania należy zaprojektować i wybudować dwa zawory redukcyjne: ZR-1 w miejscowości Szudziałowo na działce nr geod. 101 i zawór redukcyjny ZR-2 w miejscowości Ostrów Północny na działce nr geod. 73 – obręb geod. Ostrów Nowy. Każdy zawór redukcyjny zamontowany będzie w studni betonowej Ø 150 cm, o wysokości h = 2,5 m wraz z dwiema zasuwami liniowymi żeliwnymi Ø 100 mm .
Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie w systemie „Projektuj i buduj”.
Obowiązki oferenta (wykonawcy) w trakcie realizacji inwestycji i czynności przed oddaniem do użytkowania, do których w szczególności należą:
- uzyskanie decyzji lokalizacyjnej inwestycji celu publicznego (w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy),
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, z klauzulą prawomocności na podstawie sporządzonego wielobranżowego projektu budowlanego.
Przed rozpoczęciem robót należy wykonać pompowanie kontrolne (sprawdzające) każdej studni głębinowej na ujęciu wody w Szudziałowie tj. SW-1 i SW-2, trwające minimum po 24 godz., należy sprawdzić statyczny i dynamiczny poziom lustra wody oraz wykonać badania jakości wody w pełnym zakresie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 07.12.2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294). Należy opracować operat wodnoprawny i uzyskać decyzję – pozwolenie wodnoprawne na nowe parametry eksploatacyjne ujęcia. Po zakończeniu robót należy uzyskać decyzję na użytkowanie z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Sokółce, po wcześniejszym uzyskaniu pozytywnej opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sokółce. Zakres robót, projektowane elementy i całe zamierzenie inwestycyjne nie zawiera elementów, do których należałoby wszcząć postępowanie - odnośnie przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, co jest zgodne z § 3 ust. 1 pkt. 71, 68, 79 rozporządzenia R.M. z dnia 09.11. 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 71).
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w Programie Funkcjonalno-użytkowym oraz wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45255121-3 - Roboty budowlane w zakresie obiektów nadwodnych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262300-4 - Betonowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 966951,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W powyższym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1695555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1695555,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1695555,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Bartosz Sp. J. Bujwicki, Sobiech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420203646
7.3.3) Ulica: Sejneńska 7
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1695555,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Markusy" - etap 1.
- "Rewaloryzacja zabytkowego młyna mechanicznego w Baboszewie na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w Płocku - etap- I dokumentacja"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.