Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00365426/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
- 2023/BZP 00376618/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia z zakresu MS Office i języków programowania
dla pracowników UKNF.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piękna 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a34eb077-3ff3-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad rynkiem finansowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia z zakresu MS Office i języków programowaniadla pracowników UKNF.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a34eb077-3ff3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104722/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu "Narzędzia pakietu Office i języki programowania w praktyce"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365426
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.36.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 364000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę dla pracowników Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego usług szkoleniowych w zakresie narzędzi pakietu MS Office (Część nr I), zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego szczegółowo opisanym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy. Zamawiający przewiduje realizację usług w dni robocze, zgodnie z zapotrzebowaniem.2. Przewidywana łączna liczba osób, przez cały czas trwania umowy nie powinna przekroczyć 470 osób, przy podziale na poszczególne Części:
Część I – MS Office:
- MS Word - szkolenie z zaawansowanych narzędzi - poziom średniozaawansowany, trwające 1 dzień szkoleniowy, 1 grupa – do 15 osób,
- MS Word - szkolenie z zaawansowanych narzędzi - poziom zaawansowany, trwające 1 dzień szkoleniowy, 1 grupa – do 15 osób,
- MS Excel – szkolenie z automatyzacji raportowania i analizy danych z użyciem VBA, trwające 2 dni szkoleniowe, 6 grup – do 90 osób,
- MS Excel - poziom średniozaawansowany, szkolenie trwające 2 dni szkoleniowe, 10 grup – do 150 osób.
W każdej z powyższych części za dzień szkoleniowy przyjmuje się 8 godzin zegarowych włączając w to przerwy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy w sprawie zamówienia, stanowiącym: Załącznik nr 2A do SWZ dla Części I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 124672,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę dla pracowników Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego usług szkoleniowych w zakresie języków programowania (Część nr II), zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego szczegółowo opisanym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy. Zamawiający przewiduje realizację usług w dni robocze, zgodnie z zapotrzebowaniem.2. Przewidywana łączna liczba osób, przez cały czas trwania umowy nie powinna przekroczyć 470 osób, przy podziale na poszczególne Części: Część II – Języki programowania:
- Język Python – podstawy programowania i analizy danych, szkolenie trwające 4 dni szkoleniowe, 4 grupy – do 60 osób,
- Język Python – poziom zaawansowany, szkolenie trwające 4 dni szkoleniowe, 2 grupy – do 30 osób
- SQL zaawansowany, szkolenie trwające 2 dni szkoleniowe, 2 grupy – do 30 osób,
- Szkolenie z MDS SQL Server, w tym wprowadzenie do pracy z bazą danych – poziom podstawowy, trwające 1 dzień szkoleniowy, 4 grupy – do 60 osób,
- Szkolenie z MDS SQL Server, w tym wprowadzenie do pracy z bazą danych – poziom zaawansowany, trwające 2 dni szkoleniowe, 2 grupy – do 20 osób.
Wszystkie powyższe szkolenia, z wyjątkiem szkoleń z języka Python, zostaną zrealizowane za pomocą platformy online przeznaczonej do nauczania na odległość, bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerach uczestników. Przewidywanym miejscem realizacji szkoleń z języka Python będą sale szkoleniowe, udostępnione przez Wykonawcę, znajdujące się w Warszawie w jej granicach administracyjnych, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji zarówno prywatnej, jak i publicznej.
W każdej z powyższych części za dzień szkoleniowy przyjmuje się 8 godzin zegarowych włączając w to przerwy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy
w sprawie zamówienia, stanowiącym: Załącznik nr 2B do SWZ dla Części II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 239327,5 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30210 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81328 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30210 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201630
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30210 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194417 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194417 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194417,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NobleProg Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252923356
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194417 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty w ramach projektu: "KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
- Przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC ( powiat żarski)
- Przeprowadzenie warsztatów i szkoleń ( podnoszenie motywacji i kompetencji osobistych, komunikacja bez barier w dialogu,technik aktywnej nauki,stres jak go oswoić) - powiat gorzowski
- Dostawa systemu monitoringu i kontroli dostępu dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.