eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapPrzygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów oddziałów szpitalnych i zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego w GoldMedica Sp. z o. o. w Gołdapi.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów oddziałów szpitalnych i zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego w GoldMedica Sp. z o. o. w Gołdapi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GOLDMEDICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: GoldMedica sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790243995

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 7

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876151376

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@goldmedica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldmedica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów oddziałów szpitalnych i zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego w GoldMedica Sp. z o. o. w Gołdapi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee17e2d1-fa0a-424e-b487-99355d6280a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee17e2d1-fa0a-424e-b487-99355d6280a1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sekretariat@goldmedica.pl , przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla złożenia ofert lub przekazywania dokumentów składanych z ofertą.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: aksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
h. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: GoldMedica Sp. z o. o. 19 – 500 Gołdap, ul. Słoneczna 7, reprezentowana przez Prezesa Spółki.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w GoldMedica Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. 876154419 lub adresem e-mail:ochronadanych@goldmedica.pl
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania.
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”.
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) W zakresie danych osobowych wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9) W zakresie danych osobowych wykonawcy nie przysługuje: · w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; · prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 2/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi żywienia pacjentów, w szczególności: przygotowywanie z własnych produktów i dostarczanie codziennie przez okres trwania umowy całodziennego wyżywienia dla pacjentów hospitalizowanych w oddziałach szpitalnych i zakładzie pielęgnacyjno - opiekuńczym w GoldMedica Sp. z o.o. w Gołdapi. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną część.
2. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ciągłość realizacji usługi przez cały okres trwania umowy.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi żywienia pacjentów w stanach gotowości obronnej państwa - w czasie kryzysu i czasie wojny.
4. Całodzienne wyżywienie należy przygotować dla około 94 pacjentów dziennie, tj. ok. 34404 dziennych racji pokarmowych w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania mniejszej lub większej liczby dziennych racji pokarmowych, wynikających z liczby aktualnie hospitalizowanych pacjentów. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zapotrzebowanie Zamawiającego. W okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
5. Pod pojęciem posiłku należy rozumieć zestaw potraw wchodzących w skład śniadania, obiadu, kolacji, o określonej wielkości porcji, przygotowywany zgodnie z zasadami wskazanej diety. Ponadto posi-łek powinien spełniać określone w zamówieniu szczegółowe wymaga-nia zamawiającego np. posiłek rozdrobniony, zmiksowany.
6. Posiłki podstawowe (śniadanie, obiad, kolacja) powinny zawierać produkty będące źródłem pełnowartościowego białka z uwzględnieniem mleka i jego przetworów ( śniadanie – zupa mleczna, kawa zbożowa z mlekiem), mięso i jego przetwory, jaja, ryby. Węglowodany złożone (głównie pochodzące z przetworów zbożowych oraz do każdego posiłku -śniadanie/ obiad/ kolacja), powinien być zapewniony dodatek warzyw i owoców (asortyment różnorodny). Dostarczane posiłki muszą być świeże z bieżącej produkcji. Nie dopuszcza się żywności modyfikowanej genetycznie, gotowych potraw garmażeryjnych mrożonych, zup w proszku, jajek w proszku, puree ziemniaczanego na bazie suszu. Zamawiający wymaga planowania codziennie zupy mlecznej do śniadania /poza dietą cukrzycową/. Zamawiający dopuszcza planowanie dań półmięsnych typu risotto, kaszotto, spaghetti. Zamawiający nie dopuszcza planowania margaryny miękkiej kubkowej, oraz nie dopuszcza planowania gotowych produktów typu pierogi, knedle.
7. Diety podstawowe stanowią około 45% ogólnej liczby dziennych racji pokarmowych , dieta cukrzycowa 25%, dieta dla dziecka do lat 3 10%, dieta dla dziecka starszego 10% oraz diety specjalne zlecone indywidualnie zgodnie z zleceniem lekarskim około 10%.
8. Wykonawca będzie przygotowywać posiłki tradycyjne w okresie świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy na zlecenie Zamawiającego.
9. Sporządzone posiłki muszą odpowiadać wszelkim rygorom recepturowym, smakowym, estetycznym i odżywczym przy szczególnym zachowaniu norm dziennych racji pokarmowych opracowanych przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wskaźnik zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W zakresie powyższego warunku wymagane jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadanie decyzji/opinii lub innego dokumentu właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
4. Zdolności technicznej lub zawodowej. W zakresie powyższego warunku wymagane jest dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia tj. dysponowanie min. jednym pojazdem przystosowanym do realizacji przedmiotu zamówienia - transportu posiłków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawców ubiegających się o zamówienie określonych w art. 94 zobowiązuję jest do złożenia aktualnych na dzień złożenia dokumentów lub oświadczeń potwierdzających:
a) status Wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub innych dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;
b) procentowy wskaźnik zatrudnienia osób marginalizowanych, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
5. Zamawiający wymaga złożenia decyzji/opinii lub innego dokumentu właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, z którego wynika, że Wykonawca znajduje się pod nadzorem sanitarnym i spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa procesu przygotowania posiłków oraz realizuje program i procedury z zakresu bezpieczeństwa żywności zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa potwierdzający posiadanie uprawnień określonych w rozdz. VII pkt 2 SWZ.
6. Zamawiający wymaga złożenia wykazu środków transportu wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz powinien zawierać rodzaj pojazdu, markę pojazdu, rok produkcji, wraz ze stosownym oświadczeniem o ważnym badaniu technicznym i ubezpieczeniu OC potwierdzający posiadanie zdolności określonych w rozdz. VII pkt 4 SWZ.
7. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
8. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załączniku nr 6 do SWZ),
9. Oświadczenie w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (oświadczenie o którym mowa w art.117 ust.4 ustawy Pzp.), z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy ( Załącznik nr 7 do SWZ).
3. Oświadczenia (załącznik nr 4 do SWZ) i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w dziale VIII ust. 2 pkt 1 lit. a-c SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ee17e2d1-fa0a-424e-b487-99355d6280a1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.