Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057547/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów wraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-518
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3409100
1.5.8.) Numer faksu: 94 3409196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zbm.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zbm.koszalin.ibip.pl/public/?id=1466091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadów wraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce91baa-8e3c-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004074/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sprzątanie osłon śmietnikowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057547/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP.261.3.1.2022.AC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 374220,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot postępowania: Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadówwraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto
Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie.
2. Zakres usług: Codzienne sprzątanie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) osłon
śmietnikowych lub miejsc składowania odpadów wraz z terenem przyległym w promieniu 3m.
Wykaz osłon śmietnikowych znajduje się w załączniku nr 10.1 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków określony został w projekcie Umowy, w §1 w punktach od a)
do e).
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
5. Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części
zamówienia.
6. Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części.
7. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania
wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.
8. CPV: 90.60.00.00-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub
wiejskich oraz usługi powiązane.
9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę osób wskazanych w Załączniku nr 6 do niniejszej SWZ zgodnie z art. 95 Pzp, w
liczbie co najmniej 2 osób dla każdej części, w całym okresie trwania umowy w zakresie
realizacji zamówienia, którego wykonanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –
Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).
10. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00043783/01 z dnia 2022-02-01 wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia
minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
11. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie
czynności będzie polegało na:
1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1
do SWZ.
2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego
w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany
do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww.
osób:
• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w
tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w
szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj
umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),
• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę
z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2
ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,
• dowody odprowadzenia składek ZUS.
12. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do
wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy w
przypadku wyłączenia terenów z administrowania ZBM, sprzedaży terenów przez Gminę Miasto
Koszalin z przyczyn ekonomicznych oraz innych okoliczności wynikających z potrzeb
Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy, w czasie trwania umowy, zakres prac, za który wartość wynagrodzenia brutto, nie będzie mniejsza niż 70% wartości umownej wynikającej z oferty Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 155232,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot postępowania: Sprzątanie osłon śmietnikowych lub miejsc gromadzenia odpadówwraz z terenem przyległym, zlokalizowanych na działkach będących własnością Gminy Miasto
Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie.
2. Zakres usług: Codzienne sprzątanie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) osłon
śmietnikowych lub miejsc składowania odpadów wraz z terenem przyległym w promieniu 3m.
Wykaz osłon śmietnikowych znajduje się w załączniku nr 10.2 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków określony został w projekcie Umowy, w §1 w punktach od a)
do e).
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
5. Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części
zamówienia.
6. Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części.
7. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania
wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.
8. CPV: 90.60.00.00-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub
wiejskich oraz usługi powiązane.
9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę osób wskazanych w Załączniku nr 6 do niniejszej SWZ zgodnie z art. 95 Pzp, w
liczbie co najmniej 2 osób dla każdej części, w całym okresie trwania umowy w zakresie
realizacji zamówienia, którego wykonanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –
Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).
10. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego
wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia
minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
11. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie
czynności będzie polegało na:
1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.
2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego
w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany
do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww.
osób:
• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w
tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w
szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj
umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),
• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2
ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,
• dowody odprowadzenia składek ZUS.
12. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do
wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy w przypadku wyłączenia terenów z administrowania ZBM, sprzedaży terenów przez Gminę Miasto
Koszalin z przyczyn ekonomicznych oraz innych okoliczności wynikających z potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy, w czasie trwania umowy,
zakres prac, za który wartość wynagrodzenia brutto, nie będzie mniejsza niż 70% wartości umownej wynikającej z oferty Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 218988,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152409,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163296,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152409,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „ALBERT”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321432870
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 137-139/810
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-604
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ALBERT"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ALBERT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152409,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215006,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230364,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215006,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „ALBERT”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321432870
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 137-139/810
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-604
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ALBERT"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ALBERT"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215006,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- "Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na zadania
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych (toalet WC), kontenerów sanitarnych, dyspenserów sanitarnych i umywalek wolnostojących w kompleksach wojskowych administr. przez JW Nr 2063 w Warszawie
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.