Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00032830/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
- 2021/BZP 00040539/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099870 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad 3 zadaniami inwestycyjnymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarzad Dróg w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491931399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182662888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.pzd@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.nowotarski.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_nowotarski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad 3 zadaniami inwestycyjnymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a7d30e1-9d18-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003225/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1642K Groń -Trybsz – Niedzica od km 1+840,00 do km 2+305,00 wraz z budową mostu na rzece Białka w km 2+131,50 w miejscowości Trybsz
1.3.2 Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.Rozbudowa DP nr 1653K Szaflary –Ząb odc. I , odc. II , odc. III w m. Szaflary i Bańska Niżna
1.3.3 Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1675K Jabłonka - Lipnica Mała odcinek nr I od km 4+780,00 do km 5+028,00 odcinek nr II od km 6+738,30 do km 7+763,00 w m. Lipnica Mała
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032830/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZP.261.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121658,53 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych2. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1642K Groń – Trybsz – Niedzica od km 1+840,00 do km 2+305,00 wraz z budową mostu na rzece Białka w km 2+131,50 w miejscowości Trybsz, Powiat Nowotarski (Część I) w specjalności (branży):
a) mostowej,
b) drogowej,
c) teletechnicznej.
3. Zamawiający wymaga pobytu (fizycznej obecności) inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności (branży) mostowej-koordynatora na budowie w ramach zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1642K Groń – Trybsz – Niedzica od km 1+840,00 do km 2+305,00 wraz z budową mostu na rzece Białka w km 2+131,50 w miejscowości Trybsz, Powiat Nowotarski, (Część I) co najmniej 5 godzin tygodniowo, który to czas może zostać przez Wykonawcę zwiększony o 1 lub o 2 godziny;
4. Prawidłowa realizacja obowiązków wynikających ze sprawowania nadzoru może wymagać od inspektora nadzoru inwestorskiego pobytu na budowie przez czas dłuższy niż ten, który wskazał w formularzu oferty. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych.2. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1653K Szaflary – Ząb odcinek nr I od km 0+485,00 do km 0+825,42 odcinek nr II od km 0+825,42 do km 1+619,73 odcinek III od km 1+619,73 do km 1+821,74 w miejscowości Szaflary i Bańska Niżna, Powiat Nowotarski (Część II) w specjalności (branży):
a) drogowej,
b) elektrycznej
3. Zamawiający wymaga pobytu (fizycznej obecności) inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności (branży) drogowej - koordynatora na budowie w ramach zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1653K Szaflary – Ząb odcinek nr I od km 0+485,00 do km 0+825,42 odcinek nr II od km 0+825,42 do km 1+619,73 odcinek III od km 1+619,73 do km 1+821,74 w miejscowości Szaflary i Bańska Niżna, Powiat Nowotarski, (Część II) co najmniej 3 godziny tygodniowo, który to czas może zostać przez Wykonawcę zwiększony o 1 lub o 2 godziny.
4. Prawidłowa realizacja obowiązków wynikających ze sprawowania nadzoru może wymagać od inspektora nadzoru inwestorskiego pobytu na budowie przez czas dłuższy niż ten, który wskazał w formularzu oferty. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych2. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1675K Jabłonka – Lipnica Mała odcinek nr I od km 4+780,00 do km 5+028,00 odcinek nr II od km 6+738,30 do km 7+763,00 w miejscowości Lipnica Mała, Powiat Nowotarski.(Część III) w specjalności (branży):
a) drogowej,
b) elektrycznej.
3. Zamawiający wymaga pobytu (fizycznej obecności) inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności (branży) drogowej - koordynatora na budowie w ramach zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1675K Jabłonka – Lipnica Mała odcinek nr I od km 4+780,00 do km 5+028,00 odcinek nr II od km 6+738,30 do km 7+763,00 w miejscowości Lipnica Mała, Powiat Nowotarski co najmniej 3 godziny tygodniowo, który to czas może zostać przez Wykonawcę zwiększony o 1 lub o 2 godziny.
4. Prawidłowa realizacja obowiązków wynikających ze sprawowania nadzoru może wymagać od inspektora nadzoru inwestorskiego pobytu na budowie przez czas dłuższy niż ten, który wskazał w formularzu oferty. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 15967,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Faron FK projekt Biuro Usług Inżynierskich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7341308688
7.3.3) Ulica: Łącko 870
7.3.4) Miejscowość: Łącko
7.3.5) Kod pocztowy: 33-390
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Faron FKprojekt Biuro Usług Inżynierskich
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Faron FKprojekt Biuro Usług Inżynierskich
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Bobak PRONAD BOBAK Projektowanie i nadzory
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7352717901
7.3.3) Ulica: Odrowąż 114A
7.3.4) Miejscowość: Odrowąż
7.3.5) Kod pocztowy: 34-408
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRONAD BOBAK Projektowanie i nadzory Piotr Bobak
jakie przetargi wygrała firma
PRONAD BOBAK Projektowanie i nadzory Piotr Bobak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Bobak PRONAD BOBAK Projektowanie i nadzory
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7352717901
7.3.3) Ulica: Odrowąż 114A
7.3.4) Miejscowość: Odrowąż
7.3.5) Kod pocztowy: 34-408
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRONAD BOBAK Projektowanie i nadzory Piotr Bobak
jakie przetargi wygrała firma
PRONAD BOBAK Projektowanie i nadzory Piotr Bobak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Oprogramowanie służącego do -post processingu obrazowania mózgu u chorych na udar niedokrwienny mózgu, oraz oprogramowania do udostępnienia badań obrazowych do konsultacji placówkom zewnętrznym
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Nowym Targu w roku 2025
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie skutkom powodzi
- Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu na rok 2025
- Przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez ZGZiR w roku 2025
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji inwestycji polegającej na rozbudowie Zespołu Szkół Budowlano- Drzewnych w (...) część nazwy" - postępowanie nr PIM/12/24/ZP55/2024-399
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Jaworzynie Śląskiej
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ziębicach".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.