Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00027844/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dachu kościoła parafialnego p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Goworowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzymskokatolicka Parafia pw. Podwyższenia Krzyża Świętego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 040036521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 5
1.5.2.) Miejscowość: Goworowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-440
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 769 37 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@goworowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-555eaa7a-b055-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka samofinansująca się nie będąca jednostką budżetową lub samorządowym zakładem budżetowym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dachu kościoła parafialnego p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Goworowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-555eaa7a-b055-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099892
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007201/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dachu kościoła parafialnego p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Goworowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027844
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2024.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z wnioskiem, złożonym przez Gminę Goworowo w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, planowana do realizacji inwestycja przewiduje wykonanie remontu dachu kościoła parafialnego p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Goworowie. Dotychczasowe pokrycie dachowe zabytkowego kościoła zostało wykonane kilkadziesiąt lat temu z blachy, której jakość i nieszczelność stwarza dość duże zagrożenie dla więźby dachowej. Przeprowadzona wizja lokalna wykazała, że pokrycie w wielu miejscach przecieka i powoduje próchnienie krokwi i innych elementów konstrukcyjnych dachu. Aby uniknąć dalszej degradacji elementów dachowych konieczne jest natychmiastowe podjęcie prac remontowych w tym kierunku. Zakres prac do wykonania przewiduje demontaż instalacji odgromowej, rozebranie istniejącego pokrycia dachowego oraz rynien i rur spustowych, wymianę niezbędnych drewnianych elementów konstrukcyjnych, odgrzybienie istniejącej więźby dachowej, pokrycie ponad 1300 m2 dachu blachą miedzianą wraz z niezbędną obróbką oraz montaż rynien i rur spustowych z blachy miedzianej.
Szczegółowy zakres zamówienia w ramach remontu dachu kościoła parafialnego p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego w Goworowie przewiduje przygotowanie rusztowania zewnętrznego wraz z daszkami ochronnymi, demontaż instalacji odgromowej, rozebranie pokryć dachowych, rynien i rur spustowych, wymianę elementów konstrukcyjnych dachu wraz z jego odeskowaniem i zabezpieczeniem powierzchni, rozłożenie folii wstępnego krycia na deskowaniu, krycie dachu blachą miedzianą na rąbek na powierzchni 1 322,81 m², wykonanie i zawieszenie rynien oraz rur spustowych z blachy miedzianej wraz z obróbką oraz obróbkę kominów, czapek wentylatorów, okien dachowych, włazów itp. Z uwagi na charakter obiektu nie ma możliwości czasowego wyłączenia go z użytkowania, a wszelkie prowadzone prace nie mogą zaburzać jego funkcjonowania. Wykonawca zobowiązany się do wykonania solidnego zabezpieczenia: powierzchni dachu po zdjęciu pokrycia, a przed montażem nowego pokrycia, składowanych materiałów i narzędzi, wejść do obiektu oraz zwrócenia szczególnej uwagi na bezpieczeństwo osób postronnych w trakcie przybywania i wychodzenia wiernych z kościoła.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową i poleceniami Inspektora nadzoru. Zamawiający oczekuje, że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi przy zastosowaniu metod budowlano-montażowych spełniających obowiązujące wymagania. Zamawiający oczekuje, że wszelkie roboty zostaną wykonane przy wykorzystaniu materiałów spełniających wymagania obowiązujących przepisów, norm przy zachowaniu standardu i jakości robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Dokonując badania i oceny ofert stwierdzono, że oferta z najkorzystniejszą ceną jest niezgodna z ustawą Pzp. W toku dalszej oceny ofert Wykonawca, który złożył kolejną najwyżej ocenioną ofertę, wystąpił do Zamawiającego z pisemną rezygnacją z podjęcia się realizacji zadania. Kolejna oceniona oferta zawiera kwotę wyższą niż Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1373074,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2459969,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
- Przebudowa drogi gminnej nr 271218K Listówki w km od 0+038,00 do km 0+126,30 w miejscowości Ropa, Gmina Ropa.
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.