Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00281774/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
- 2023/BZP 00296355/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00316605/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00326709/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Urzędu Gminy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puchaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000550143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 22
1.5.2.) Miejscowość: Puchaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-013
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puchaczow@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-483659ca-1404-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku Urzędu Gminy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-483659ca-1404-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053626/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa budynku Urzędu Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281774
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16115536,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym
pn. „Budowa budynku Urzędu Gminy” na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Nowa siedziba Urzędu Gminy w Puchaczowie”.
4.2. Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane obejmujące w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze
a) oczyszczenie terenu z gruzu, kamieni i innych odpadów znajdujących się w obrębie placu
b) budowy,
c) wykonanie robót rozbiórkowych, zasypanie studzien, dołów oraz usunięcie zbędnych
d) ogrodzeń i przeszkód występujących w obrębie placu budowy,
e) przeniesienie, przełożenie lub stosowne zabezpieczenie urządzeń infrastruktury
f) technicznego uzbrojenia terenu, przy czym przebudowa, zabezpieczenie lub przeniesienie
g) wszelkich urządzeń podziemnych i nadziemnych powinno być wykonane przez
h) wyspecjalizowane jednostki wykonawcze w uzgodnieniu z zainteresowanymi instytucjami
i) lub właścicielami, do których te urządzenia należą,
2) Roboty ziemne (usunięcie warstwy humusu; wykopy pod fundament)
3) Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe (rozbiórka istniejących ciągów pieszych i jezdnych oraz opasek wokół budynku istniejącego, obejmującą krawężniki drogowe, obrzeża chodnikowe oraz nawierzchnie utwardzone istniejących ciągów pieszych i jezdnych. Rozbiórce podlegają również kolidujące z nową zabudową i zagospodarowaniem terenu odcinki sieci uzbrojenia terenu, które podlegają przebudowom zgodnie z danymi zawartymi w opracowania branżowych. Rozbiórka istniejącego budynku z wywozem i utylizacją gruzu wraz z odzyskiem i przekazaniem do UG materiałów po uprzednim uzgodnieniu ich z Zamawiającym budynek podpiwniczony z dwoma kondygnacjami naziemnymi)
4) Roboty budowalne:
a) roboty zbrojeniowe
b) wykonanie ław fundamentowych;
c) wykonanie murów fundamentowych;
d) wykonanie nowych posadzek betonowych i żelbetowych;
e) murowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych
f) wykonanie wieńców, nadproży, stropów, słupów trzepieni;
g) wykonanie klatki schodowej, schodów zewnętrznych, podjazdów i płyt pod podnośnik
h) wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej dachu;
i) montaż stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej;
j) montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
k) wykonanie windy
l) wykonanie dociepleń;
m) wykonanie warstw posadzkowych na parterze i piętrze;
n) wykonanie drewnianej konstrukcji dachu w postaci wiązarów kratowych;
o) wykonanie pokrycia dachowego.
5) Budynek biurowo‐administracyjny będzie wyposażony w następujące instalacje:
a) odgromową,
b) elektryczną silnoprądową,
c) elektryczne słaboprądowe (centrali telefonicznej, LAN, SSP, SSWiN, i CCTV),
d) wodociągową,
e) hydrantową wewnętrzną,
f) kanalizacji sanitarnej,
g) centralnego ogrzewania,
h) ciepłej wody użytkowej z ogrzewaczy przepływowych,
i) wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
6) Roboty wykończeniowe:
a) wykonanie tynków i okładzin ścian;
b) wykonanie posadzek;
c) wykończenie ścian;
d) wykonanie sufitów podwieszanych;
e) wykonanie stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej
f) wykonanie akustycznej ściany mobilnej w Sali konferencyjnej na parterze;
g) montaż parapetów wewnętrznych
h) montaż balustrad wewnętrznych;
i) montaż szafek hydrantowych wewnętrznych;
Powierzchnia, wysokość i liczba kondygnacji budynku nowopowstającego budynku.
a) powierzchnia wewnętrzna: 2 466,88 m²,
w tym:
piwnica: 827,93 m²,
parter: 825,99 m²,
piętro: 812,96 m².
b) powierzchnia zabudowy: 891,32 m²,
c) powierzchnia netto: 2 137,74 m²,
w tym:
piwnica: 766,38 m²,
parter: 779,74 m²,
piętro: 591,61 m².
d) powierzchnia użytkowa: 1 354,79 m²,
w tym:
piwnica: 451,97 m²,
parter: 491,83 m²,
piętro: 410,99 m².
e) powierzchnia całkowita: 2 820,85 m²,
w tym:
piwnica: 889,78 m²,
parter: 986,71 m²,
I piętro: 944,36 m².
f) wysokość budynku do kalenicy względem założonego poziomu ±0.0: 11,02 m,
g) wysokość budynku zgodnie z przepisami: 11,975 m,
h) liczba kondygnacji budynku: 2 kondygnacje nadziemne, 1 kondygnacja podziemna,
i) kubatura brutto budynku: 10 889,00 m³.
4.2a „Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania: Wyposażenia meblowego z załącznika nr 2 zestawienie mebli z projektu wykonawczego część C – aranżacja wnętrz nie jest przedmiotem zamówienia. Wykonawca nie obejmuje do wyceny zestawienia - Wyposażenia meblowego z załącznika nr 2 zestawienie mebli z projektu wykonawczego część C – aranżacja wnętrz.”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
45313100-5 - Instalowanie wind
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422100-2 - Stolarka drewniana
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421120-1 - Instalowanie progów
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45261320-3 - Kładzenie rynien
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21709500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28574510,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI PUCHACZÓW
- Budowa oświetlenia drogowego przy drodze w m. Albertów
- Budowa oświetlenia drogowego przy drodze nr 1625L w m. Nadrybie Wieś oraz Nadrybie Ukaz
więcej: przetargi PUCHACZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.