eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg DolnyModernizacja systemu zaopatrzenia w wodę wsi Godzięcin i Bukowice



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę wsi Godzięcin i Bukowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę wsi Godzięcin i Bukowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f1d41d9-6a65-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029925/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę wsi Godzięcin i Bukowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454703/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6905112,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych, częściowo w formule zaprojektuj i wybuduj dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę wsi Godzięcin i Bukowice w gminie Brzeg Dolny.
2. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
3. Zakres przedmiotu zamówienia stanowi łącznie wykonanie następujących zadań:
I. Stacja Uzdatniania Wody - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody (dalej „SUW”) we wsi Godzięcin oraz budowa tej stacji wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, pozwoleń, decyzji związanych z wykonaniem i uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, a także przekazaniem do użytkowania przedmiotu zamówienia, jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej „PFU”) stanowiącym załącznik do SWZ oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia oraz wyposażenie SUW w podstawowy przenośny sprzęt laboratoryjny do oceny jakości wody (w szczególności do badania parametrów takich jak: zawartość manganu, żelaza, mętność, pH, poziom tlenu i poziom chloru) oraz sprzęt eksploatacyjny, w tym w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej SUW;
2) likwidacja istniejącej kontenerowej SUW;
3) Remont istniejącego zbiornika na popłuczyny;
4) Remont istniejących zbiorników na czystą wodę;
5) Budowa zbiornika/ów na wodę czystą;
6) Zagospodarowanie terenu.
Zakres zadania obejmuje dodatkowo zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej do zasilania SUW.
II. Studnie głębinowe - Wykonanie innych robót budowlanych w tym m.in. robót ziemnych, budowlano-montażowych, elektrycznych, technologicznych, budowy studni nr S-2, 2Z (na podstawie opracowanego na zlecenie Gminy Brzeg Dolny projektu robót geologicznych, stanowiącego załącznik do SWZ), uzbrojenie studni i połączenie ze stacją uzdatniania wody, w tym wykonanie niezbędnych projektów i infrastruktury, jak również wykonanie wymaganych prób i odbiorów, w tym prób końcowych, organizację oraz uprzątnięcie terenu budowy, usunięcie wad oraz działania niezbędne do przejęcia robót przez Zamawiającego wraz z dostarczeniem wymaganych dokumentów odbiorowych;
III. Magistrala wodociągowa - Budowa wodociągu magistralnego do zasilania w wodę działek w obrębie wsi Godzięcin i Bukowice (zgodnie z dokumentacją projektową: PB i PW, opracowaną na zlecenie Gminy Brzeg Dolny, stanowiących załącznik do SWZ).
4. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót budowlanych, określają:
1) Program Funkcjonalno – Użytkowy, opracowany przez wykonawcę FUNAM Sp. z o.o., ul. Mokronoska 2, 52-407 Wrocław;
2) Projekt robót geologicznych, opracowany przez wykonawcę PRO-AQUA Biuro Projektów, ul. Zielonogórska 22/5, 53-617 Wrocław;
3) PB i PW Budowa wodociągu magistralnego do zasilania w wodę działek w obrębie wsi Godzięcin
i Bukowice, opracowany przez Instalacje Tadeusz Żygadło, ul. Jaworowa 22, 56-120 Brzeg Dolny;
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w zakresie nie ujętym w ww. dokumentach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7633870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8364000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7633870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FUNAM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8990108691

7.3.3) Ulica: Mokronoska 2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-407

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7633870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.