Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00104147/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM PAŃSTWOWE W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wałowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-858
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: apgda@gdansk.ap.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gdansk.ap.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Archiwum Państwowe
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9c5664d-4d8b-489e-be44-e915e54a4c39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041781/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9c5664d-4d8b-489e-be44-e915e54a4c393.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja z odbywa się przy wykorzystaniu Platformy e-Zamówienia, która
dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne, lub ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal, na adres skrzynki Archiwum Państwowego w Gdańsku : /i1p2j2n3a6/SkrytkaESP lub poczty
elektronicznej lub poczty elektronicznej e-mail: apgda@gdansk.ap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za
pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk
„dodaj załącznik”).
4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym3 lub podpisem osobistym4,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny)
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza)
8. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia (261.2.2025)
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisany w dokumentach postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): opisany w dokumentach postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 261.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ruchomego) w obiektach Zamawiającego w systemie całodobowym, polegających na:
1) bezpośredniej ochronie fizycznej,
2) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach
alarmowych zamawiającego
3) monitorowanie obrazów z lokalnych systemów telewizji obiektowej (CCTV)
4) ochronie doraźnej przez grupy interwencyjne wykonawcy
5) realizacji usług portierskich.
2. Obiekty Zamawiającego podlegające ochronie:
1) Archiwum Państwowe w Gdańsku ul. Wałowa 5 (obiekt wpisany na listę obiektów podlegających obowiązkowej ochronie)
– o pow. użytkowej 2475,2 m² i kubaturze 12996 m3, zbudowany w kształcie litery V-w całości podpiwniczony, składa się z
części administracyjnej trzykondygnacyjnej i magazynowej wraz z pracowniami - sześciokondygnacyjny.
Archiwum Państwowe podzielone jest na strefy:
I strefa – A
II strefa – B i C
III strefa - D
2) Archiwum Państwowe w Gdańsku Oddział w Gdyni ul. Handlowa 11 (obiekt wpisany na listę obiektów podlegających
obowiązkowej ochronie) pow. użytkowa 1611,16 m2 i kubaturze 10137,20 m3, Budynek podzielony na dwie strefy:
I strefa- część administracyjna-.
II strefa- Pracownia „Kwaśny Papier”
3) Archiwum Państwowe w Gdańsku ul. Polanki 124a, (obiekt wpisany na listę obiektów podlegających obowiązkowej
ochronie) w skład których wchodzą dwa odrębne budynki:
Budynek nr 15 – dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, z jednym wejściem o pow. użytk. 589,25 m2 , kubatura 2845,40 m3
Budynek „14”- jednokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, pow. użytk. 511,21 m2 , powierzchnia zabudowy 613, 8 m2
kubatura 3521,36 m3.
Teren wokół budynków w pełni ogrodzony,
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Grupa interwencyjna SUFO własna czy korzystająca z podwykonawców
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.1.1 posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:1.1.1.1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co
najmniej dwie usługi polegające na co najmniej bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia w budynku użyteczności
publicznej (w rozumieniu §3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 roku, Nr 75, poz. 690 ze zm.), o
powierzchni użytkowej każdego z budynków minimum 2 000 m2, przy czym każda usługa była świadczona całodobowo
przez nieprzerwany okres co najmniej 12 miesięcy, w tym co najmniej jedna usługa była świadczona w obiekcie
podlegającym obowiązkowej ochronie przez SUFO. Łączna wartość zamówień nie może być niższa niż 500 000,00 zł
(słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych) brutto.
1.1.1.2. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:
• minimum 10 (dziesięć) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako obsada Grupy Interwencyjnej
(posiadającego status SUFO) i Uzbrojonego Stanowiska Interwencyjnego,uprawnionych do pracy z bronią na okaziciela,
działającą na terenie miasta Gdańska i Gdyni – każda składająca się co najmniej dwóch uzbrojonych pracowników ochrony,
którzy po uzyskaniu za pośrednictwem uzbrojonego stanowiska interwencyjnego informacji z urządzeń lub systemów
alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób lub mienia wspólnie udają się na teren obszaru, obiektu lub
urządzenia podlegającego obowiązkowej ochronie na podstawie art. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i
mienia lub innego podmiotu chronionego z bronią palną, na podstawie zawartej umowy, w celu sprawdzenia stanu ich
bezpieczeństwa lub realizacji zadań ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.
• minimum 8 pracowników portierni (portierów)
• minimum dwóch kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
1.1.1.3. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje łącznie:
• siecią radiową nadawczo-odbiorczą typu dyspozytorskiego, która swym zasięgiem będzie obejmować przynajmniej teren
miasta Gdańska, przy czym łączność za pomocą tej sieci nie będzie realizowana na pasmach ogólnodostępnych tzw.
obywatelskich oraz
• dysponuje minimum 4 oznakowanymi pojazdami Grup Interwencyjnych z zainstalowanymi systemami GPS
umożliwiającymi nadzór nad tymi pojazdami w czasie rzeczywistym,
• aplikacją umożliwiającą stały całodobowy wgląd w sygnały generowane przez systemy sygnalizacji włamania i napadu i
odbierane przez Uzbrojone Stanowisko Interwencji
• magazynem do przechowywania broni i amunicji znajdującym się na terenie Trójmiasta, spełniającym wymagania o
których mowa w §11,12,13 Rozporządzenia MSWiA z dnia 21 października 2011 roku
a. całodobowym centrum monitorowania i kierowania ochroną posiadające status Uzbrojonego Stanowiska Interwencyjnego
na terenie Trójmiasta – obsługiwane co najmniej przez jednego uzbrojonego pracownika ochrony, który po uzyskaniu
informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie podejmuje decyzję o rodzaju środków
niezbędnych do jego usunięcia, które posiada nw. możliwości:
protokół odbioru danych contact – ID
możliwość rejestracji włączenie i wyłączenia systemu alarmowego (data, godzina)
możliwość rejestracji numer kodu przypisanego pracownikowi użytego do włączenie i wyłączenia systemów alarmowych
(identyfikacja imienna)
sygnalizacja alarmu systemowego w przypadku nie włączenia lub nie wyłączenia systemu alarmowego
sygnalizację rodzaju alarmu z dokładną lokalizacją miejsca
sygnalizację usterek systemowych, prób sabotażu i inne
możliwość reagowania na zadziałania systemów alarmowych poprzez łączność z patrolami interwencyjnymi
- wydruku raportu z danego okresu – okres archiwizacji 12 miesięcy
1.2. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania;
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:
a. Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w zakresie usług ochrony
osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, zgodną z ustawą z
dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) wraz ze wszystkimi
decyzjami zmieniającymi, wydanymi do pierwotnego dokumentu.
b. Decyzję Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji o zezwolenie na posiadanie broni palnej na okaziciela przez
grupy interwencyjne mające status SUFO.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek z pkt. a) musi zostać spełniony
przez każdego wykonawcę odrębnie (każdego członka konsorcjum), pozostałe warunki mogą być spełnione łącznie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca składa wraz z
ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek
wykluczenia – wg wzoru - załącznik nr 1
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum),
oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
i przesłanek wykluczenia (załącznik nr 1 do oferty), składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. w
celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
6.1.1. wykazu usług wykonanych lub wykonywanych, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1.1.1 SWZ, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów
określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- wg załączonego wzoru- załącznik nr 2;
6.1.2. Wykaz osób spełniających warunek określony w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.1.1.2. SWZ wg załączonego wzoru – załącznik nr 3
oraz Informację o ilości osób zatrudnionych na umowę o prace (w formularzu oferty)
6.1.3.wykazu narzędzi i urządzeń technicznych, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1.1.3. SWZ, dostępnych Wykonawcy
usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg załączonego wzoruzałącznik
nr 4;
6.1.4. wykazu wraz z opisem technicznym aplikacji umożliwiającej Zamawiającemu stały całodobowy wgląd w sygnały generowane
przez systemy sygnalizacji włamania i napadu i odbierane przez USI wykonawcy załącznikiem nr 4.
6.2. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
na podstawie 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych:
• odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Ustawy będzie
zobowiązany do złożenia w/w dokumentu również
w odniesieniu do tych podmiotów.
6.3. W celu potwierdzenia posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej wykonawca
składa:
• aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie
bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (tj: Dz. U. z 2014 r, poz.
1099 ze zm.),
• decyzję Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji na posiadanie broni palnej na okaziciela,
• protokół odbioru magazynu do przechowywania broni i amunicji znajdującego się na terenie Trójmiasta, potwierdzającego
spełnienie wymagań o których mowa w §11,12,13 Rozporządzenia MSWiA z dnia 21 października 2011 roku.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z
udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 ust. 6.2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości.
2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub
miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 2) stosuje się odpowiednio.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.4.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4.1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W związku z tym składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich
pełnomocnika.
4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zmiany umowy mogą dotyczyć:1) wynagrodzenia, i warunków płatności
2) zmiany Regulaminu ochrony osób i mienia.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 mogą nastąpić w przypadku:
1) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług ,
2) wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości
stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ
na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę i zostaną przez niego udokumentowane
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ.
3. W razie zmiany, o której mowa ust. 2 pkt 1 wynagrodzenie umowne netto nie ulegnie zmianie, a jedynie zostanie do niego
doliczony podatek w zmienionej wysokości.
Strony przewidują zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów
związanych z realizacją zamówienia, przy czym:
1) wynagrodzenie będzie waloryzowane o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (kwartał do poprzedniego
kwartału) ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
2) każda ze Stron Umowy jest uprawniona do żądania zmiany wysokości wynagrodzenia,
3) Strona może wystąpić z wnioskiem o pierwszą waloryzację po 6 miesiącach od podpisania Umowy oraz przy wzroście
lub obniżeniu Wskaźnika waloryzacji określonego powyżej, o co najmniej 2% za ostatni kwartał poprzedzający złożenie
wniosku o waloryzację; w przypadku wzrostu lub obniżenia Wskaźnika waloryzacji waloryzacja będzie polegała odpowiednio
na wzroście lub obniżeniu wynagrodzenia za usługi realizowane po dniu złożenia wniosku o wartość procentową Wskaźnika
waloryzacji,
4) Strona może wystąpić z wnioskiem o każdą kolejną waloryzację nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od poprzedniej
waloryzacji oraz przy wzroście lub obniżeniu Wskaźnika waloryzacji, o co najmniej 2%, obliczonego na podstawie średniej
Wskaźników waloryzacji za 2 ostatnie kwartały poprzedzające złożenie wniosku o waloryzację; w przypadku wzrostu lub
obniżenia Wskaźnika waloryzacji waloryzacja będzie polegała odpowiednio na wzroście lub obniżeniu wynagrodzenia za
usługi realizowane po dniu złożenia wniosku o Wskaźnik waloryzacji obliczony na podstawie średniej Wskaźników
waloryzacji za 2 ostatnie kwartały poprzedzające złożenie wniosku o waloryzację,
5) waloryzacja nie dotyczy usług zrealizowanych przed datą złożenia wniosku przez którąkolwiek ze Stron,
6) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia brutto, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania niniejszych
postanowień, nie może przekroczyć 10% wynagrodzenia brutto Wykonawcy, ustalonego w dniu zawarcia Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-21
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługi całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław oraz naprawy i konserwacje tych systemów.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.