Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00046351/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż odnawialnych źródeł energii oraz kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIENIAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kochanowskiego 88
1.5.2.) Miejscowość: Wieniawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-432
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486730001
1.5.8.) Numer faksu: 483777307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawieniawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawieniawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://samorzad.gov.pl/web/gmina-wieniawa/zamowienia-powyzej-130-tys-1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż odnawialnych źródeł energii oraz kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa6c0da3-79f1-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005971/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Montaż odnawialnych źródeł energii oraz kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046351/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.2710.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4651695,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest inwestycja pn. „Montaż odnawialnych źródeł energii oraz kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”, która obejmuje wymianę źródeł ciepła w kotłowniach i termomodernizację trzech budynków użyteczności publicznej, stanowiących własność gminy Wieniawa. Zakres rzeczowy projektu obejmuje montaż kotłów opalanych biomasą, wymianę instalacji c.o., stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian zewnętrznych, ław fundamentowych i stropów oraz montaż instalacji fotowoltaicznych.
2. Zakres rzeczowy zadania, o którym mowa w pkt. 1 obejmuje:
1) Wymianę źródła ciepła i modernizację węzłów ciepłowniczych w kotłowni przy budynku Urzędu Gminy w Wieniawie;
2) Kompleksową termomodernizację budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieniawie;
3) Kompleksową termomodernizację budynku Dziennego domu Senior + w Komorowie.
Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w programach funkcjonalno-użytkowych (format PDF) zamieszczonych na stronie https://samorzad.gov.pl/web/gmina-wieniawa/zamowienia-powyzej-130-tys-
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213250-0 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5498100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6268897,95 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.