eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubońPrzebudowa chodnika w ul. Wodnej w Luboniu



Ogłoszenie z dnia 2024-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodnika w ul. Wodnej w Luboniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Luboń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. E. Bojanowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Luboń

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 0618130011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.maciejewska@bmklubon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubon.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-765c5d41-9fdc-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa chodnika w ul. Wodnej w Luboniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-765c5d41-9fdc-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575048

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BMK-RZP.271.1.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142348,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
przebudowa chodnika w ul. Wodnej o długości ok. 212 m i szerokości 1,5 m. Zakres prac do zrealizowania:
- rozbiórka istniejącej konstrukcji chodnika i zjazdów,
- prace ziemne – profilowanie podłoża,
- wykonanie podbudowy pod konstrukcję chodnika oraz zjazdów,
- ułożenie krawężników na ławie betonowej i obrzeży na podsypce cementowo – piaskowej,
- wykonanie nawierzchni chodnika oraz zjazdów z kostki brukowej gr. 8cm,
- dostarczenie dokumentacji powykonawczej zawierającej wnioski materiałowe na użyte materiały oraz atesty, aprobaty techniczne itp.,
- dostarczenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.

Szczegółowy Opis robót budowlanych znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ (w tym: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), dokumentacja projektowa tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, opinia geotechniczna, przedmiar) oraz ofercie Wykonawcy. Świadczenia Wykonawcy opisane są też w treści Umowy.

Obowiązki umowne opisane są w Załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143082,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189552,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143082,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INPRO-BUD ANDRZEJ ŚWIDERSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639529020

7.3.3) Ulica: ul. Janiny Omańkowskiej 3

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-465

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

"MAS BUD" s.c. Patryk Ratajczak, Michał Szwajłyk, 61-451 Poznań, ul. Osinowa 9/8 - jako podmiot udostępniający zasoby - przebudowa chodnika w ul. Wodnej w Luboniu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143082,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 179 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w kwocie 7154,14 zł w formie pieniężnej (przelew na konto Zamawiającego).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.