Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055060/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099972 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH W CIĄGU DRÓG GMINNYCH W MYSZKOWIE W RAMACH ZADANIA PN.
„REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH JEZDNI
I CHODNIKÓW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH W CIĄGU DRÓG GMINNYCH W MYSZKOWIE W RAMACH ZADANIA PN.„REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH JEZDNI
I CHODNIKÓW”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecb18c5d-b489-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003969/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Wykonanie nakładek bitumicznych w ramach zadania pn.: "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni i chodników."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055060/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2021.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 491726,22 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 451075,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nakładek bitumicznych w ciągu dróg gminnych ul. Partyzantów i ul. Storczykowej w Myszkowie, w ramach zadania pn. „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni i chodników”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane do wykonania:
1) Korekcyjne frezowanie istniejącej nawierzchni,
2) Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej,
3) Wykonanie nowej warstwy ścieralnej z AC11S (4cm),
4) Wymianę krawężników betonowych po obu stronach jezdni,
5) Na istniejących zjazdach wykonanych z kostki betonowej lub granitowej wykonanie przekładki na szerokości 1,0 m zjazdu, natomiast tam, gdzie wjazdy mają nawierzchnię
gruntową wykonanie ich z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5,
6) Po wymianie krawężników na nowe wykonanie plantowania i uzupełnienia poboczy ziemią,
7) Regulację pionowa zasuw i studzienek oraz kratek ściekowych,
3. Nakładki bitumiczne w ciągu ul. Partyzantów, ul. Storczykowej będą wykonywane na działkach wchodzących w pas dróg gminnych.
4. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacja do realizacji zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający wskazuje, że dokonał podziału zamówienia na części poprzez udzielanie zamówienia „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni i chodników” w dwóch odrębnych postępowaniach. Udzielane w niniejszym postępowaniu zamówienie stanowi jedną z dwóch części ww. zamówienia. Przedmiotowe zamówienie obejmuje stosunkowo niewielki zakres robót i jej podział na kolejne części byłby bezcelowy, gdyż spowodowałby trudności w realizacji zamówienia między innymi w koordynacji robót i w rezultacie utrudniałby bieżące wykonywanie robót, co wydłużałoby osiągnięcie
zamierzonego efektu rzeczowego na remontowanych drogach i tym samym zmniejszałoby bezpieczeństwo ruchu. Brak podziału udzielanego zamówienia na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji oraz udziału małych i średnich przedsiębiorstw
w postępowaniu.
6. Wykonując przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.) Wykonawca dostosuje go do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewni dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych.
7. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
8. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
- 45233142-6: Roboty w zakresie naprawy dróg;
2) Dodatkowe kody CPV:
- 45233252-0: Roboty w zakresie nawierzchni ulic.
7. W związku z opisaniem przedmiotu zamówienia przez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą
przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w przedmiocie zamówienia.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi to miejsce niewypełnione (puste pole),
Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi,
tj. bez udziału podwykonawców.
11. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do:
1) składania ofert wariantowych,
2) składania ofert częściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356126,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506012,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356126,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANZIT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460009572
7.3.3) Ulica: Lubachowy 68
7.3.4) Miejscowość: Moskorzew
7.3.5) Kod pocztowy: 29-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356126,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- ROZBUDOWA DROGI PRZY URZĘDZIE SKARBOWYM W MYSZKOWIE
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Myszkowie
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY MYSZKÓW - Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
- CZYSZCZENIE SEPARATORÓW GMINY
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Remont cząstkowy dróg administrowanych przez Gminę Porąbka w roku 2025
- "Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 572 obręb Grotniki Duże od km 0+000 do km 0+760 dł. 760mb."
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Gościęcinie dz. 674
- Budowa drogi gminnej ulicy Oleandrów w Krapkowicach
- Budowa drogi w Łąsku Wielkim przy kościele
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.