Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00097706/01 - Wynik z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000674827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 10
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osir.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osir.net.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93e5b9c2-c660-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Zamawiający zaprasza do negocjacji, których przedmiotem będzie udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1
w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit a ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1605 z późn.zm.) - zwanej dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp”.
2. Przedmiotowe postępowanie spełnia przesłanki jego udzielenia tj.: usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia - art. 214 ust 1 pkt 1) lit a ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do: OŚRODKA SPORTU I REKREACJI, MONIUSZKI 10. 2. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przedłożył własny projekt umowy w trakcie negocjacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 540616,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do:HALI SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 6, BLANOWSKA 40;
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 664958,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do: HALI SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 6, BLANOWSKA2. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przedłożył własny projekt umowy w trakcie negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 540616,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do:4. HALI SPORTOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 6, BLANOWSKA 40.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 540616,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do:KRYTEJ PŁYWALNI ZAS.PODSTAWOWE,ZAS,REZERWOWE, POMORSKA 61;
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 66985,66 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do:1. KRYTEJ PŁYWALNI ZAS.PODSTAWOWE,ZAS,REZERWOWE, POMORSKA 61;4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 540616,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do: MUSZLI KONCERTOWEJ W OSIR, SZYMAŃSKIEGO4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 540616,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do: OSIR, PIŁSUDSKIEGO 73A;2. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przedłożył własny projekt umowy w trakcie negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 4609,10 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do: SIENKIEWICZA 1;2. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przedłożył własny projekt umowy w trakcie negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 61230,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do: SIŁOWNIA OŚRODEK SPORTU I REKREACJI, SIKORSKIEGO; 2. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przedłożył własny projekt umowy w trakcie negocjacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 1038,54 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do: OBIEKTU REKREACYJNEGO OSRODKA SPORTU I REKREACJI W ZAWIERCIU, BROWAR 7, 3025/9;2. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przedłożył własny projekt umowy w trakcie negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 23167,84 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do: SIENKIEWICZA 1;2. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przedłożył własny projekt umowy w trakcie negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 61230,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dystrybucji (przesył) energii do: ZASILANIE FONTANNY, UL BROWAR 7, 3021/5.2. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przedłożył własny projekt umowy w trakcie negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 3095,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Będzinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110202860
7.3.3) Ulica: ul. Małobądzka 14
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75312,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Będzinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110202860
7.3.3) Ulica: ul. Małobądzka 14
7.3.4) Miejscowość: Bedzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3807,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Budowa Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Zawierciu-sporządzenie dokumentacji"
- Remont sanitariatów - toaleta dla chłopców na parterze w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu
- Zakup i dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej dla zadania "Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu"
- Kompleksowy remont szatni wraz z odwodnieniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegająca na sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji wraz ze świadczeniem odbioru i rozliczania energii wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji w obiektach Gminy Gdów"
- Dostawa i przesył energii elektrycznej dla potrzeb Tramwajów Warszawskich Sp. z o.o.
więcej: Przesył energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.