eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynUtworzenie 18 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Tuszynie przy ul. B. Prusa 7



Ogłoszenie z dnia 2024-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie 18 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Tuszynie przy ul. B. Prusa 7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie 18 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Tuszynie przy ul. B. Prusa 7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-615297eb-a004-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048316/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Utworzenie 18 nowych miejsc opieki w ramach programu "Maluch+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Tuszynie przy ul. B. Prusa 7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja realizowana w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 Projekt współfinansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568645

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku użyteczności publicznej z adaptacją na żłobek publiczny w Tuszynie przy ul. Prusa na działce nr ewid. 116/1 obr. 7.
Zadanie realizowane jest na podstawie projektu architektoniczno-budowlanego i pozwolenia na budowę – Decyzja nr 405/ 2023 z dnia 04.10.2023 r. znak: AiB.6740.406.2023.A.S. Nr rej.2513/2023.
2. Inwestycja realizowana w ramach Programu Rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat „MALUCH+” 2022-2029.
Projekt współfinansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności.
3. Zakres rzeczowy zamówienia:
W ramach realizacji zadania należy wykonać między innymi następujący zakres prac:
I. Prace w zakresie przebudowy i adaptacji budynku:
1. Wykonanie nowych ścian działowych.
2. Wykonanie nowych otworów (okiennych i drzwiowych) w ścianach zewnętrznych, nośnych i działowych celem zapewnienia prawidłowego układu funkcjonalnego.
3. Wymiana stolarki okiennej.
4. Wymiana stolarki drzwiowej, wewnętrznej i zewnętrznej (główne drzwi zewnętrzne aluminiowe, dodatkowe drzwi zewnętrzne PCV).
5. Pomalowanie i przeróbka istniejących krat w oknach.
6. Naprawa pęknięć na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych poprzez pręty wklejane.
7. Docieplenie ścian zewnętrznych plus (+) tynk.
8. Wymiana docieplenia podłogi w istniejącym pomieszczeniu 0.2 na styropian grafitowy lambda min. 0,032 W/mK.
9. Wymiana posadzek na piętrze.
10. Przełożenie instalacji alarmowej podtynkowo.
11. Przebudowa i rozbudowa instalacji sanitarnej wraz z ceramiką i armaturą.
12. Przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej.
13. Montaż elementów wewnętrznej instalacji grzewczej i wentylacyjnej.
14. Wykonanie osłon na grzejnikach w salach dla dzieci.
15. Pomalowanie balustrad wewnętrznych.
16. Wymiana istniejących schodów zewnętrznych i pochylni wraz z barierkami.
17. Wykonanie zabudowy sufitów nad klatką schodową z płyt gkf – EI30.
18. Docieplenie dachu płytami izolacyjnymi.
19. Wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem i obróbkami blacharskimi.
20. Wyposażenie sal dla dzieci oraz innych pomieszczeń w budynku.

II. Prace dot. zagospodarowania terenu wokół budynku:
1. Rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych, pochylni z barierką oraz utwardzeń przed budynkiem.
2. Wykonanie utwardzeń obejmujących: dojście do budynku oraz wokół budynku (w tym nowe schody zewnętrzne i pochylnia), miejsce dla rowerów oraz chodnik przed budynkiem.
3. Demontaż istniejącej furtki i montaż nowej dostosowanej do poziomu projektowanego i utwardzenia.
4. Wyrównanie i ukształtowanie terenu wokół utwardzeń.
5. Montaż małej architektury (stojak na rowery, kosz na śmieci).
6. Wykonanie trawników przed budynkiem.
7. Wykonanie placu zabaw (oczyszczenie oraz wyrównanie terenu, usunięcie gruntu urodzajnego pod strefy bezpieczeństwa (grunt do wykorzystania na wyrównanie tereny), wykonanie stref bezpieczeństwa pod planowanymi urządzeniami, montaż urządzeń placu zabaw, wykonanie ogrodzenia placu zabaw).
8.Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do budynku.

4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych opisane zostały szczegółowo w dokumentacji projektowej.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót.

Kompletny zakres w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę 770.601,52 zł.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pięć ofert:
 Oferta Nr 1 KOWAL ARTUR - ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY, 97-318 Czarnocin, ul. Główna 37 - cena ryczałtowa brutto - 1.701.716,24 zł
 Oferta Nr 2 AS-BUD MIŚKIEWICZ, SZWALSKI SPÓŁKA JAWNA, 94-104 Łódź, ul. Obywatelska 112D, lok. 2 - cena ryczałtowa brutto - 1.891.740,00 zł,
 Oferta Nr 3 WAJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, 02-691 Warszawa, ul. Kolady 3 - cena ryczałtowa brutto - 2.488.445,96 zł,
 Oferta Nr 4 Konsorcjum firm: Lider: P.H.B "ZAMBUD II" BARTŁOMIEJ BINIEK, 98-200 Sieradz, ul. Oksińskiego 62, Partner: ZHU MONTER Sławomir Matyja, 98-270 Złoczew, ul. Cmentarna 83, lok. 6, Partner: Elektroszum - Marcin Szumicki, 98-200 Sieradz, Biskupice 15B - cena ryczałtowa brutto - 2.179.421,00 zł,
 Oferta Nr 5 IBDZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 90-135 Łódź, ul. Narutowicza 40, lok. 1 - cena ryczałtowa brutto - 1.968.000,00 zł.
Ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego, a Zamawiający w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.
Należy zatem uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1701716,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2488445,96 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.