eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiśniowaUsługi wyżywienia dla uczestników projektu Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa



Ogłoszenie z dnia 2025-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wyżywienia dla uczestników projektu Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690008702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niewodna 26

1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-124

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 2775049

1.5.8.) Numer faksu: + 48 17 2775977

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@wisniowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gops.wisniowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8bc00ce-81c9-474d-a6f4-5d115fc7a7e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Pomoc społeczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wyżywienia dla uczestników projektu Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8bc00ce-81c9-474d-a6f4-5d115fc7a7e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007414/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi żywieniowe dla uczestników projektu „Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dotyczy zadania (2.16) w projekcie pn.: „Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa”, nr FEPK.07.18-IP.01- 0026/23 współfinansowanym przez UE ze środków EFS Plus w ramach programu regionalnego FEP 2021-2027, Priorytet nr FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zmian”, Nr i nazwa Działania: 7.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.261.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostawa posiłków w formie zestawów (1 zestaw/posiłek to śniadanie i obiad dwudaniowy z kompotem/sokiem) dla uczestników projektu „UP”, podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w Pstrągówce, 38-124 Wiśniowa, Pstrągówka 128 (DDP), w okresie od dnia podpisania umowy do 30.11.2026 r. W okresie trwania zamówienia Wykonawca przygotuje maksymalnie: 9 260 posiłków, w tym:
- 2025 r. – 231 dni * 20 UP = 4 620 posiłków;
- 2026 r. – 232 dni * 20 UP = 4 640 posiłków.
2. Posiłki powinny być dostarczane w stanie gotowym do spożycia, zgodnie z jadłospisem uzgodnionym raz w tygodniu z osobą wskazaną przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega, że podana całkowita ilość zestawów posiłków jest ilością szacunkową, w rzeczywistości może być mniejsza (jednak nie mniejsza niż 30%). Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie.
4. Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Sekcji B – Opis Przedmiotu Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Strzyżowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8190002347

7.3.3) Ulica: ul. Rynek 3

7.3.4) Miejscowość: Strzyżów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.