Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00049746/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00049754/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wyżywienia dla uczestników projektu Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690008702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niewodna 26
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-124
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 2775049
1.5.8.) Numer faksu: + 48 17 2775977
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@wisniowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gops.wisniowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8bc00ce-81c9-474d-a6f4-5d115fc7a7e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Pomoc społeczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wyżywienia dla uczestników projektu Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8bc00ce-81c9-474d-a6f4-5d115fc7a7e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007414/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi żywieniowe dla uczestników projektu „Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dotyczy zadania (2.16) w projekcie pn.: „Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa”, nr FEPK.07.18-IP.01- 0026/23 współfinansowanym przez UE ze środków EFS Plus w ramach programu regionalnego FEP 2021-2027, Priorytet nr FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zmian”, Nr i nazwa Działania: 7.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.261.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostawa posiłków w formie zestawów (1 zestaw/posiłek to śniadanie i obiad dwudaniowy z kompotem/sokiem) dla uczestników projektu „UP”, podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w Pstrągówce, 38-124 Wiśniowa, Pstrągówka 128 (DDP), w okresie od dnia podpisania umowy do 30.11.2026 r. W okresie trwania zamówienia Wykonawca przygotuje maksymalnie: 9 260 posiłków, w tym:
- 2025 r. – 231 dni * 20 UP = 4 620 posiłków;
- 2026 r. – 232 dni * 20 UP = 4 640 posiłków.
2. Posiłki powinny być dostarczane w stanie gotowym do spożycia, zgodnie z jadłospisem uzgodnionym raz w tygodniu z osobą wskazaną przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega, że podana całkowita ilość zestawów posiłków jest ilością szacunkową, w rzeczywistości może być mniejsza (jednak nie mniejsza niż 30%). Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie.
4. Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Sekcji B – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Strzyżowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8190002347
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 3
7.3.4) Miejscowość: Strzyżów
7.3.5) Kod pocztowy: 38-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W STRZYŻOWIE
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W STRZYŻOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIŚNIOWA
więcej: przetargi WIŚNIOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- "Catering dla dzieci z przedszkola i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach"
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.