Og³oszenie z dnia 2024-02-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00265596/01 - Wynik z dnia 2024-03-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont obiektu publicznego – Nielubia 71, gmina ¯ukowice – II i III etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¯UKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯UKOWICE 148
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 831 42 41
1.5.8.) Numer faksu: 76 831 41 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.zukowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont obiektu publicznego – Nielubia 71, gmina ¯ukowice – II i III etap
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4c935007-c739-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00100081
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00036056/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Remont obiektu publicznego - Nielubia 71, gmina ¯ukowice - II i III etap
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zukowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://zukowice.ezamawiajacy.pl. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê nr sprawy: RGNiO¦.271.1.2024
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w instrukcji dla wykonawcy dostêpnej na platformie.
Sposób sporz±dzenia oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±ce do odbioru dokumentów elektronicznych jak równie¿ sposób ich sporz±dzenia okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).
Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej zgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy Pzp.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, wnioski, informacje, sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://zukowice.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¯ukowice, ¯ukowice 148; 67-231 ¯ukowice, kontakt: tel. 076 831 42 4, email: gmina@zukowice.pl;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¯ukowice jest Pan Tomasz Wadas kontakt: tel. 509 737 586 iodo@zukowice.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGNiO¦.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kolejnego etapu renowacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej zlokalizowanego pod adresem Nielubia 71 (dz. nr 257/1, obrêb Nielubia, gmina ¯ukowice) wpisanego do gminnej ewidencji zabytków – jako obiekt o walorach kulturowych. Obiekt pe³ni funkcjê spo³eczno-kulturaln± oraz o¶wiatow±. Obecnie w budynku funkcjonuje Gminna Biblioteka publiczna, punkt przedszkolny oraz ¶wietlica wiejska.
W ramach niniejszego zamówienia planuje siê przeprowadzenie remontu wybranych pomieszczeñ w/w budynku publicznego. Rezultatem przeprowadzonych prac remontowych uratowanie wnêtrza zabytkowego budynku przed postêpuj±c± degradacj±, zapewnienie bezpiecznych warunków dla u¿ytkowników, a tak¿e stworzenie nowych i optymalnych warunków do prowadzenia dzia³alno¶ci edukacyjno-kulturalnej.
Na potrzeby niniejszego zamówienia powy¿sze zadanie podzielone zosta³o na n/w czê¶ci zgodnie z przyznanym dofinansowaniem z Rz±dowego Programu odbudowy zabytków, tj.:
A. Remont obiektu publicznego – Nielubia 71, gmina ¯ukowice – II etap.
Na niniejsz± czê¶æ zamówienia sk³adaj± siê poni¿sze zakresy prac (robót):
PARTER:
a) Wiatro³ap – (10,74m 2)
- remont ¶cian (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie),
- remont sufitu (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie).
b) Korytarz – (42,54m 2)
- remont ¶cian od wysoko¶ci lamperii (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie),
- remont sufitu (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie),
- wymiana instalacji elektrycznej (z monta¿em o¶wietlenia ogólnego i awaryjnego).
c) Sala g³ówna ze scen± i zapleczem scenicznym – (130,40m 2 +33,38m 2 +10,03m 2)
- remont ¶cian od wysoko¶ci lamperii (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie),
- remont sufitu w strefie gzymsu (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie),
- remont od³ogi drewnianej (oczyszczenie, cyklinowanie, uzupe³nianie ubytków, wymiana pojedynczych elementów, lakierowanie),
- demonta¿ nieczynnej stalowej podkonstrucji prowadnic kotar scenicznych, wraz z utylizacj±,
- dostawa i monta¿ kotary przes³aniaj±cej wnêkê sceniczn±,
- wykonanie instalacji elektrycznej z dodatkowym o¶wietleniem ¶ciennym (kinkietowym).
I PIÊTRO:
a) Korytarz - (34,80 m 2)
- remont wszystkich ¶cian (oczyszczenie, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie, ok³adziny ceramiczne) z wykonaniem lamperii z tynku mozaikowego,
- remont sufitów (z obni¿eniem do nowych poziomów) wykonanie jako sufitów podwieszanych modu³owych 60x60 typu Armstrong,
- remont pod³óg (panele drewniane) wraz ze schodami prowadz±cymi na poddasze,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej, z usuniêciem luksferów i wykonaniem przemurowania otworów,
- wymiana instalacji elektrycznej (z monta¿em o¶wietlenia ogólnego i awaryjnego).
b) Pomieszczenie sanitarne - (4,58 m 2)
- remont wszystkich ¶cian (oczyszczenie, odbicie ok³adzin, zaprawianie rys, malowanie) z wykonaniem ok³adzin z p³ytek ceramicznych,
- demonta¿ na¶wietla ¶ciennego z wykonaniem przemurowania otworu, uzupe³nienie tynków,
- remont sufitu (z obni¿eniem do nowego poziomu) wykonanie jako sufitów podwieszanych modu³owych 60x60 typu Armstrong,
- remont pod³óg z p³ytek gresowych,
- wykonanie nowych instalacji sanitarnych (wod-kan, c.o., went. ) z przeniesieniem zestawu wodomierzowego,
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych.
c) Pomieszczenia biblioteki, wypo¿yczalni i zaplecza - (46,30m 2 + 22,35 m 2 + 12,90 m 2)
- remont wszystkich ¶cian (oczyszczenie, odbicie ok³adzin ¶ciennych, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie, ok³adziny ceramiczne),
- remont sufitów (z obni¿eniem do nowych poziomów) wykonanie jako sufitów podwieszanych modu³owych 60x60 typu Armstrong,
- remont pod³óg z uzupe³nieniem belkowania stropu, pod³o¿a i podk³adów,
- wykonanie nowych instalacji sanitarnych (wod-kan, c.o., went. ) dot. zaplecza,
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych.
Rozpoczêcie prac czê¶ci A.: 24.06.2024 r.
Zakoñczenie prac czê¶ci A.: 30.09.2024 r.
B. Remont obiektu publicznego – Nielubia 71, gmina ¯ukowice – III etap.
Na niniejszy etap sk³adaj± siê poni¿sze zakresy prac (robót):
PARTER:
a) Pomieszczenia oddzia³u przedszkolnego – (5,22m 2 + 62,55 m 2 + 19,12 m 2 + 5,27 m 2 + 3,23 m 2)
- remont wszystkich ¶cian (oczyszczenie, odbicie ok³adzin ¶ciennych, szpachlowanie, zaprawianie rys, malowanie, ok³adziny ceramiczne),
- wyburzenie ¶cian zaplecza sanitarnego i odtworzenie w systemie g-k z zachowaniem wymagañ techniczno – u¿ytkowych,
- wykonanie ¶cian dzia³owych toalet w systemie HPL,
- remont sufitów (z obni¿eniem do nowych poziomów) wykonanie jako sufitów podwieszanych modu³owych 60x60 typu Armstrong,
- remont pod³óg z p³ytek i z paneli drewnianych w zale¿no¶ci od pomieszczenia,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej ( w tym dostawa drzwi przesuwnych),
- wykonanie nowych instalacji sanitarnych (wod-kan, c.o. i went.),
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych (o¶wietlenia i gniazd, wlz).
Rozpoczêcie prac czê¶ci B.: 24.06.2024 r.
Zakoñczenie prac czê¶ci B.: 23.08.2024 r.
Ca³o¶æ prac szczegó³owo przedstawiono na rysunkach R1 i R2 prace przyjêto wykonaæ w oparciu o przedmiar robót stanowi±cy integraln± czê¶æ techniczn± opracowania.
Uwaga: Wykonawca przed z³o¿eniem oferty zobowi±zany jest do zapoznania siê z zakresem robót na miejscu ich wykonania.
Wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia:
A. Wykonawca jest zobowi±zany, do wykonania z nale¿yt± staranno¶ci± wszelkich robót i czynno¶ci niezbêdnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
B. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna oraz przedmiary robót stanowi±ce integraln± czê¶æ specyfikacji warunków zamówienia. Za³±czone przedmiary robót s³u¿± wy³±cznie celom informacyjno-pomocniczym. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem wykonawczym oraz stanem rzeczywistym na miejscu wykonania robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-24 do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – wykonawca winien wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500 000,00 z³;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który:
a) wyka¿e siê do¶wiadczeniem polegaj±cym na wykonaniu w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia, tj.
- co najmniej 2 zamówieñ polegaj±cych na budowie, rozbudowie, remoncie lub przebudowie budynków u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto ka¿da. Aby spe³niæ ten wymóg, prace na które Oferent powo³uje siê, musz± byæ ukoñczone w ca³o¶ci.
W przypadku, je¿eli warto¶æ zamówienia wyra¿ona zosta³a w umowie w walucie obcej – równowarto¶æ tej kwoty w z³ brutto wg ¶redniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia.
b) wyka¿e, ¿e w okresie realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia tj.:
- Kierownikiem robót bran¿y budowanej posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub równowa¿nych wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
- Kierownikiem robót bran¿y elektrycznej posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub równowa¿nych wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
- Kierownikiem robót bran¿y instalacyjnej posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub równowa¿nych wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
UWAGA: W ka¿dym przypadku pod pojêciem obiektu u¿yteczno¶ci publicznej Zamawiaj±cy rozumie budynek s³u¿±cy celom administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, mieszkalnym, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki spo³ecznej i socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz o charakterze biurowym i socjalnym oraz innym podobnym celom lub o funkcji mieszanej zawieraj±cej powy¿ej okre¶lone funkcje.
Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (zgodnie z za³±cznikiem do SWZ).
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego POTWIERDZAJ¡CE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTÊPOWANIA.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich miejsca wykonania, rodzaju wykonanych robót, daty zakoñczenia robót i zlecaj±cych, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (zgodnie z za³±cznikiem do SWZ);
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia zawodowego, numeru uprawnieñ, (zgodnie z za³±cznikiem do SWZ);
3. Op³acon± polisê - a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³niania przez oferowane us³ugi wymagañ okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik do SWZ.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. o niepodleganiu wykluczeniu/spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg. wzoru stanowi±cego do SWZ).
3. Pe³nomocnictwo podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (je¶li dotyczy).
4. Pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej/podpisuj±cych ofertê i o¶wiadczenia (je¿eli uprawnienie tej/tych osoby/osób nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty).
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy).
6. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Sk³adaj±c ofertê ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 6 000,00 z³.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umo¿liwiaj±cym Zamawiaj±cemu odczyt dokumentu (Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostaæ przes³ane do Zamawiaj±cego przed terminem sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ przes³ane wraz z ofert± (skompresowane do jednego pliku).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w ust. 3 sk³ada ka¿dy z wykonawców. W przypadku polegania przez wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem o którym mowa w ust. 3, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany w umowie bêd± mog³y nast±piæ w ni¿ej wymienionych przypadkach:1) Zmiany Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru lub innego kluczowego specjalisty w nastêpuj±cych przypadkach:
a) ¶mierci, choroby lub zdarzeñ losowych,
b) w przypadku rezygnacji z pe³nionej funkcji,
c) nie wywi±zywania siê z obowi±zków wynikaj±cych z umowy,
2) Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ o czas opó¼nienia Zamawiaj±cego w wykonywaniu jego obowi±zków wynikaj±cych z Umowy, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o to wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu nastêpuj±cych zobowi±zañ:
a) przekazania terenu budowy,
b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowê, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiaj±cy by³ zobowi±zany),
c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usuniêcia wad w dostarczanej Dokumentacji Projektowej,
d) zmiany terminu dokonania prób koñcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjêtych umow±,
e) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w Umowie,
f) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego.
3) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku zawieszenia robót przez Organy Nadzoru Budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
4) Zmiana terminu wykonania tj. rozpoczêcia i zakoñczenia Przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z SWZ.
5) Zmiana terminu wykonania, ilo¶ci robót i warto¶ci Przedmiotu Umowy, w przypadku konieczno¶ci wykonania ewentualnych robót zamiennych, lub dodatkowych.
6) Je¿eli powstan± okoliczno¶ci bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp.
7) Je¿eli powstanie konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w szczególno¶ci:
a) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
b) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, je¿eli rozwi±zania te bêd± mia³y znacz±cy wp³yw na obni¿enie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeñstwa, które ze wzglêdu na postêp techniczno-technologiczny nie by³y znane w okresie opracowywania Dokumentacji Projektowej,
c) konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa.
8) Zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami – w takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SWZ i ofercie Wykonawcy.
9) W przypadku uzasadnionej rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji.
10) W przypadku wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru ze wzglêdu na warunki atmosferyczne.
11) Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy ze wzglêdu na ograniczenia i nakazy spowodowane epidemi± koronawirusa w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w obowi±zuj±cych przepisach, a w szczególno¶ci w ustawie z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U z 2023 r., poz.1327 ze zm.).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-26 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: przy u¿yciu platformy https://zukowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-26
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.