eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłonkaWykonanie projektu i budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonka ulica Ks. Juliana Łyska oraz ulica Kurzaków" - zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie projektu i budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonka ulica Ks. Juliana Łyska oraz ulica Kurzaków” – zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu i budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonka ulica Ks. Juliana Łyska oraz ulica Kurzaków” – zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56971547-9d8f-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057961/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Wykonanie projektu i budowa oświetlenia ulicznego we wsi Jabłonka ul Ks. Łyska , ul. Kurzaków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557919

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.79.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 317073,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Wykonanie projektu i budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonka ulica Ks. Juliana Łyska oraz ulica Kurzaków” – zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami.
2. Zakres robót, czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności wykonanie: W ramach zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj pod nazwą „Wykonanie projektu i budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonka ulica Ks. Juliana Łyska”, „Wykonanie projektu i budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonka ulica Kurzaków”.
Należy wykonać następujący zakres prac:
2.1.Należy wykonać projekt i wybudować oświetlenie ulicznego w Jabłonce ul. Ks. Juliana Łyska - Długość odcinka do oświetlenia ok. 710 mb nr ew. drogi 2561, 4339, 4443.
2.2. Należy wykonać projekt i wybudować oświetlenia ulicznego w Jabłonce ulicy Kurzaków - Długość odcinka do oświetlenia ok. 660 mb nr ew. drogi 938.
2.3. Należy wykonać dokumentacją techniczną tj. projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar, kosztorys inwestorski z podziałem na poszczególne zadania i uzyskać zgłoszenie lub prawomocną decyzję na budowę
w/w odcinków oświetlenia ulicznego we właściwym organie administracji budowlanej. W projekcie przewidzieć montaż lamp oświetlenia ulicznego typu LED oraz sieć kablową / napowietrzną. Uzyskanie zgód od właścicieli nieruchomości o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane leży po stronie Wykonawcy.
Należy przekazać zamawiającemu 4 komplety dokumentacji w formie papierowej oraz 1 egzemplarz płyty CD, zawierającej cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie dxf oraz pdf, tekst
w formacie.doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie .doc (Ms Word), .xls (Ms Excel), .xml i .ath.
Przed złożeniem projektów we właściwym organie administracji budowlanej uzgodnić z Zamawiającym koncepcję rozmieszczenia lamp, wygląd i estetykę opraw.
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokument pozwalający na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego.
2.5. Dokumentacja powykonawcza zadań winna zawierać:
-protokoły pomiarów uziemień,
-protokoły badania oporności instalacji,
-certyfikaty, karty gwarancyjne na wyroby,
-dokumentację geodezyjną powykonawczą dla w/w zadań (min. po 3 egzemplarze dla każdego zadania).
-dokonać zgłoszenia całości wykonanych prac, na obowiązujących drukach, w TAURON-ie.
-wypełnić oświadczenia kierownika budowy stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budowy na drukach obowiązujących w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Nowym Targu / Wojewódzkim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Krakowie.
2.6. Na całość prac należy dokonać niezbędnych dopuszczeń do prac po ich opłaceniu przez wykonawcę w TAURON-ie w Nowym Targu.
2.7. Należy wypełnić wraz w wpisami Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru i uprawnionego geodety Dziennik budowy dla w/w zadań.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia zwanej dalej SWZ.
Załącznik Nr 10 do SWZ Program Funkcjonalno-użytkowy
4. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV:
71318100-1 Usługi inżynieryjne w zakresie oświetlenia sztucznego i naturalnego w obiektach budowlanych
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71318100-1 - Usługi inżynieryjne w zakresie oświetlenia sztucznego i naturalnego w obiektach budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285830,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413772,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385001,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Jan Mastela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351624735

7.3.3) Ulica: 34-484 Zubrzyca Górna

7.3.4) Miejscowość: Zubrzyca Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-484

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie projektu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385001,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.