eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZawarcie umowy ramowej na roboty remontowe w obiektach Centrali NBP w Warszawie na 4 lata



Ogłoszenie z dnia 2025-02-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zawarcie umowy ramowej na roboty remontowe w obiektach Centrali NBP w Warszawie na 4 lata

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkrz-wpo1@nbp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka pieniężna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy ramowej na roboty remontowe w obiektach Centrali NBP w Warszawie na 4 lata

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9ed9998-8916-4c45-afe9-e1ad46ace65c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zamowienia.nbp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.nbp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, a w szczególności: a) składanie ofert, w tym ofert dodatkowych
b) zaproszenie do negocjacji
c) wymiana informacji,
d) przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym,
- odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, na
Platformie Zakupowej NBP pod adresem: https://e-zamowienia.nbp.pl.
2) Wykonawca na Platformie Zakupowej NBP bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadać
pytanie do Zamawiającego.
3) Warunkiem przystąpienia do postępowania i złożenia oferty jest posiadanie konta na platformie MarketPlanet. Warunkiem
założenia konta jest przesłanie wniosku do operatora platformy MarketPlanet poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl Proces
akceptacji wniosku z poprawnie wprowadzonymi danymi trwa do 24 godzin w dni robocze.
4) Złożenie oferty w postępowaniu możliwe jest tylko przez wskazaną Platformę Zakupową NBP.
5) Platforma dopuszcza załączanie plików o wielkości do 95 MB.
6) Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, .zip. W przypadku niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się
skompresowanie plików do
paczki .zip oraz dołączenie ich do systemu.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę: data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera
synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
8) W postępowaniu ofertę oraz oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
9) Wymagania sprzętowoaplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe informacje w ww. zakresie w
załączniku nr 1 i 2 do SWZ. 10) Pozostałe informacje: a) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca przekazuje
w pliku wydzielonym i oznaczonym na Platformie jako „niejawny”. b) W przypadku podpisania pliku podpisem zewnętrznym,
konieczne jest wysłanie pary plików: pliku podpisanego i pliku zawierającego podpis. c) Pierwsza czynność podpisania oferty
kwalifikowanym podpisem lub podpisem osobistym może wymagać zainstalowania dedykowanego rozszerzenia do aplikacji Szafir
oraz oprogramowania Java, oraz konieczności administracyjnego odblokowania systemu na komputerze przez administratorów
informatycznych wykonawcy. Aby podpisać ofertę podpisem zaufanym należy posiadać Profil Zaufany, który umożliwi podpisywanie
plików.
11) W przypadku problemów z obsługą konta w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem
ofert/wniosków, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta - wszelkie pytania i prośby o wyjaśnienie prosimy kierować
do operatora platformy MarketPlanet za pomocą następujących kanałów komunikacji (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00
do 17:00):
Telefonicznie pod numerem: +48 (22) 25 72 223
Czat pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl,
E-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO1-EWS-241-0550/DA/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie ramowych warunków dotyczących zamówień publicznych, realizowanych na podstawie umów wykonawczych, jakie mogą zostać udzielone Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy ramowej, zwanej dalej Projektowanymi postanowieniami umowy ramowej.
2. Zamawiający może udzielić zamówień, o których mowa w pkt 1, na wykonywanie robót budowlanych w obiektach Centrali NBP w Warszawie, przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 i Siedmiogrodzkiej 5A oraz obiektach użytkowanych przez NBP w Warszawie, tj. przy ul. Jasnej 8, Jasnej 12 i Wareckiej 11A, obejmujących swoim zakresem roboty, takie jak:
1) roboty branży budowlanej:
a) roboty ogólnobudowlane:
- wykucie otworów i przebić,
- uzupełnienie tynków,
- wymiana okien i drzwi,
- uzupełnienie okładzin ściennych;
b) roboty posadzkarskie:
- zerwanie posadzek np. z deszczułek, dywanowych, itp.,
- oczyszczenie i naprawa podłoża,
- uzupełnienie posadzek jw.;
c) roboty malarskie:
- skasowanie zacieków,
- uzupełnienie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- przygotowanie i gruntowanie powierzchni tynków ścian i sufitów,
- malowanie;
d) roboty dekarskie:
- naprawy dachów przy użyciu papy termozgrzewalnej,
- naprawy dachów przy użyciu folii dachowej EVALON,
- uszczelniania przecieków przy podporach konstrukcji wsporczych,
- uszczelniania przecieków przy obróbkach blacharskich i świetlikach;
2) roboty branży elektrycznej:
a) demontaż i układanie kabli oraz przewodów elektrycznych,
b) demontaż i montaż opraw oświetleniowych, osprzętu elektroinstalacyjnego, tablic bezpiecznikowych wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi,
c) kompletacja wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania podanych wyżej prac,
d) wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża,
e) uporządkowanie oraz oznakowanie kabli, przewodów i innych elementów instalacji w remontowanych pomieszczeniach, jeżeli będzie to konieczne i będzie tego wymagał Inspektor nadzoru,
f) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz ich potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji elektrycznej;
3) roboty branży sanitarnej:
a) roboty remontowe instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej i ogólnospławnej, w tym:
- wymiana poziomów kanalizacyjnych,
- wymiana pionów kanalizacyjnych,
- wstawienie rewizji, zaworów burzowych, zaworów napowietrzających,
- remont i naprawa studni kanalizacyjnych,
- sprawdzenie szczelności przewodów kanalizacyjnych;
b) roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i hydrantowej, w tym:
- wymiana poziomów i pionów wody zimnej, ciepłej i hydrantowej,
- wymiana zaworów odcinających oraz innej armatury na pionach i poziomach,
- wymiana urządzeń sanitarnych tzw. „białego montażu” oraz armatury,
- wykonanie regulacji i płukanie instalacji,
- wykonanie prób szczelności;
c) roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, w tym:
- wymiana poziomów i pionów instalacji c.o i c.t,
- wymiana armatury na poziomach i pionach instalacji c.o i c.t,
- wymiana grzejników wraz z zaworami,
- wykonanie próby szczelności na zimno i na gorąco,
- zabezpieczenie przewodów farbami antykorozyjnymi;
d) roboty remontowe instalacji wentylacji i klimatyzacji, w tym:
- wymiana kanałów wentylacji i klimatyzacji,
- naprawa czerpni i wyrzutni,
- uszczelnienie instalacji wentylacji i klimatyzacji,
- wymiana kratek oraz armatury odcinającej i regulacyjnej,
- wymiana instalacji skroplin;
e) roboty remontowe na instalacji chłodniczej, w tym:
- wymiana instalacji chłodniczej,
- uzupełnienie czynnika chłodniczego w instalacji,
- wymiana armatury odcinającej i regulacyjnej,
- regulacja instalacji chłodniczej,
- wykonanie próby szczelności;
f) roboty remontowe polegające na wykonaniu przejść p.poż przez przegrody budowlane na instalacjach sanitarnych palnych i niepalnych, w tym:
- demontaż istniejącego przejścia p.poż na instalacji sanitarnej,
- montaż przejścia p.poż na instalacji sanitarnej wg. obowiązujących przepisów,
- wykonanie oznakowania przejścia p.poż wg. obowiązujących przepisów;
g) roboty remontowe wymiany izolacji termicznej i akustycznej na instalacjach sanitarnych, w tym:
- demontaż istniejącej izolacji termicznej i akustycznej,
- montaż izolacji termicznej i akustycznej,
- wykonanie opisów i oznaczeń na instalacjach na powierzchni izolacji;
h) roboty związane z wykonywaniem wykopu pod instalacje, w tym:
- wykonanie wykopu w miejscu przebiegu instalacji,
- zasypanie i zagęszczenie wykopu.
3. Informacje istotne dla zamówienia:
W ramach Umowy ramowej, Zamawiający będzie zawierał nw. umowy wykonawcze, odpowiednio w trybie określonym w art. 314 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy, tj:
1) umowę wykonawczo-zleceniową (której wzór stanowi załącznik nr 8 do Umowy ramowej) – dla której zakres robót będzie każdorazowo określany w ramach jednostkowych zleceń Zamawiającego, zwanych „Zleceniami”. Umowę wykonawczo-zleceniową Zamawiający zawrze z Wykonawcą, który złoży w niniejszym postępowaniu ofertę z najniższym kosztem, w rozumieniu postanowień Rozdziału 16 SWZ.
2) umowy wykonawczo-przedmiarowe (których wzór stanowi załącznik nr 7 do Umowy ramowej), dla których zakres określony będzie w dokumentacji lub przedmiarze robót, załączonym do „Zaproszenia do składania ofert” w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór „Zaproszenia do składania ofert” stanowi załącznik nr 9 do Projektowanych postanowień umowy ramowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45431000-7 - Kładzenie płytek

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
a) należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia (umowy) polegające na wykonaniu robót budowlanych w czynnym obiekcie, obejmujących swoim zakresem roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każde zamówienie (umowa), oraz potwierdzi, że wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie,
lub
b) należycie wykonał co najmniej 1 zamówienie (umowę) polegającą na wykonaniu robót budowlanych w czynnym obiekcie, obejmujących swoim zakresem roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe o wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00 zł brutto, oraz potwierdzi, że wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie,

Uwaga:
a) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych, Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych

2) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj. co najmniej:
jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, zwane dalej „Prawem budowalnym” (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 725) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zwanego dalej „Rozporządzeniem w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie” (Dz.U. z 2019, poz. 831), albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wykonawcze w ww. specjalności oraz która jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej;
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem wymagań określonych w przepisach ustawy, w tym wymagań wskazanych w art. 58 ustawy. 2.
Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się dyspozycję art. 117 ust. 3 ustawy, z uwzględnieniem art. 117 ust. 4 ustawy. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy ramowej , które stanowią załącznik nr 8 do Swz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zamowienia.nbp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca
składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego
wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu
Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
4. Zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie zakazuje się wykonywania zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektywy 2014/24/UE, o których mowa w art. 5k tego rozporządzenia w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia
5. Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji. Zamawiający zaprosi do negocjacji tych
Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu i którzy złożyli niepodlegające odrzuceniu oferty.
6. Wizja lokalna:
Zamawiający informuje, że zostanie przeprowadzona obligatoryjna wizja lokalna, która umożliwi zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w obiekcie Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie . Zasady dotyczące wizji lokalnej opisane są w Rozdziale 3 ust. 8 Swz.
7. W Biuletynie Informacji Publicznej NBP jest opublikowana Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w NBP związana z wykonaniem obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.