Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00084802/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oleju napędowego DIESEL oraz oleju opałowego do siedziby zamawiającego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DUSZNICKI ZAKŁAD KOMUNALNY W DUSZNIKACH ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022038563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 32 a
1.5.2.) Miejscowość: Duszniki-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-340
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzk@duszniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbgkim.bip.duszniki.zdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju napędowego DIESEL oraz oleju opałowego do siedziby zamawiającego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50de1f36-a378-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084802/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- zadanie nr 1- Dostawa oleju napędowego DIESEL do siedziby zamawiającego w ilości 95.000 Litrów.4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 467115 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oleju opałowego do siedziby zamawiającego w ilości 8.000 litrów.4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 30096 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia ww postępowanie jako takie, które obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający bowiem w Rozdziale IX i X SWZ określił sposób komunikacji oraz wyjaśniania SWZ jak również sposób złożenia oferty. Powyższe miało odbywać się za pomocą narzędzia o nazwie miniPortal, które to umożliwia składanie ofert oraz komunikację pomiędzy zamawiającym i wykonawcami za pośrednictwem skrzynki ePUAP.
W toku postępowania zamawiający powziął informację o braku możliwości korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Nie dysponuje zatem narzędziem do odbioru korespondencji jak i ofert przetargowych za pośrednictwem skrzynki ePUAP.
Powyższe powoduje konieczność unieważnienia postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia ww postępowanie jako takie, które obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający bowiem w Rozdziale IX i X SWZ określił sposób komunikacji oraz wyjaśniania SWZ jak również sposób złożenia oferty. Powyższe miało odbywać się za pomocą narzędzia o nazwie miniPortal, które to umożliwia składanie ofert oraz komunikację pomiędzy zamawiającym i wykonawcami za pośrednictwem skrzynki ePUAP.
W toku postępowania zamawiający powziął informację o braku możliwości korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Nie dysponuje zatem narzędziem do odbioru korespondencji jak i ofert przetargowych za pośrednictwem skrzynki ePUAP.
Powyższe powoduje konieczność unieważnienia postępowania
INNE PRZETARGI DUSZNIKI-ZDRÓJ
więcej: przetargi DUSZNIKI-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
- Hurtowa sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego w 2025 roku
- Zakup i dostawa oleju napędowego B-0 dla pojazdów Gminy Bałtów
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zakup paliw płynnych i gazowych
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.