Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00035835/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Józefa Wybickiego
w Baboszewie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABOSZEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Baboszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A
1.5.2.) Miejscowość: Baboszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 236611091 w.41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminababoszewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/143747/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Józefa Wybickiegow Baboszewie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44a1559f-b139-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność. ” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Operacja realizowana w ramach strategii rozwoju lokalnego LGD.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00035835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149887,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń zabawowych:1) Zestaw zabawowy z wieżą i zjeżdżalnią duży - 1 kpl.
2) Zestaw zabawowy z wieżą i zjeżdżalnią mały -1kpl.
3) Huśtawka ważka pojedyncza - 1 szt.
4) Bujak koniczynka -1 szt.
5) Urządzenie sprawnościowego - sześciokąt wielofunkcyjny - 1 szt.
6) Huśtawka podwójna - 1 szt.
7) Urządzenie sprawnościowe - linarium do wspinaczki stożek -1 szt.
8) Urządzenie sprawnościowego - zjazd linowy -1 szt.
9) Tablica do rysowania podwójna -1 szt.
10) Ławka z oparciem -2 szt.
11) Tablica z regulaminem - 1 szt.
Szczegółowy zakres części 1 zamówienia wraz z rysunkami poglądowymi zawiera zał. nr 10.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 82210,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia obejmuje dostawę nawierzchni placu zabaw (bez montażu):1) Dostawa płyt gumowych EPDM grubości 50 mm, o współczynniku bezpiecznego upadku HIC z wysokości do 1,5 m. Kolor czerwony lub zielony - 305,00 m2
2) Dostawa płyt gumowych EPDM grubości 50 mm, o współczynniku bezpiecznego upadku HIC z wysokości do 1,5 m. Kolor niebieski 55,00 m2
Szczegółowy zakres części 2 zamówienia zawiera zał. nr 10.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19510000-4 - Produkty z gumy
4.5.5.) Wartość części: 67125,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia obejmuje dostawę 40 szt. obrzeży betonowych (trawnikowych), szarych o wym. 6 cm x 20 cm x 100 cm – bez montażu.4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.5.) Wartość części: 552,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67667,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132913,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67667,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBA GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108
7.3.3) Ulica: Zimna 15
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67667,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87170,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206578,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87170,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argon Klaudiusz Półtorak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951307262
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka121/86
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87170,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.1.1.2023 na część 3 zamówienia pn. „Dostawa obrzeży betonowych złożono 7 ofert. W postępowaniu odrzucono dwie oferty o najniższej cenie z powodu niezłożenia w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu (art. 226 ust.1 pkt 2c uPzp). Odrzucone ofertę FreeKids S.C. A.Gasiorek, Z. Andruszewski z siedzibą w Zawoniu w cenie 934,80 zł oraz ofertę DBS BUD Sop., z o.o z siedzibą w Warszawie w cenie 984,00 zł.
Trzecia oferta w rankingu cenowym wynosi 1200,00 zł i przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zamówienia.
Zamawiający działając na podstawie art.128 ust.1 pkt 2) uPzp odstąpił od wzywania Wykonawców, których oferty zajmowały kolejno miejsca 3-7 w rankingu cenowym, ponieważ zachodziła przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023 poz.1605 ze zm) „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, /…./”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN
INNE PRZETARGI BABOSZEWO
więcej: przetargi BABOSZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska wraz ze strefą aktywności i zagospodarowaniem terenu w Ulowie
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przy żłobku w Tuchomiu.
- Budowa placu zabaw przy klubie dziecięcym w Chotowie
- Modernizacja placów zabaw w placówkach oświatowych
- Budowa placu zabaw na działce nr 669 w Jaśkowicach
- Aktywny Fyrtel w Parku Puchalskiego (Miejsce do gry w piłkę, podwójna tyrolka, sieć do wspinaczki, zjeżdżalnia) - projekt wybrany do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego Śremu - II części
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.