Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie czystość oraz zieleni w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 829 w okresie od lutego 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzancka 13a
1.5.2.) Miejscowość: Milejów-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-020
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814787610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie czystość oraz zieleni w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 829 w okresie od lutego 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b998d274-a088-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005044/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące utrzymanie czystość oraz zieleni w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 829 w okresie od lutego 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W przedmiotowym zamówieniu powyższe warunki zostały spełnione, ponieważ: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Milejowie jest osobą prawną.
Pozostała treść znajduje się w pkt. 2.1 Załącznika Nr 1 do zaproszenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230022,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie czystość oraz zieleni w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 829 w okresie od lutego 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.
Zakres obejmuje:
1. Oczyszczanie ulic po okresie zimowym - 4,6 km
2. Oczyszczanie mechaniczne 6 razy - 4,6 km x 6
3. Zamiatanie chodników 3 razy -33 960 m2 x 3
4. Opróżnianie koszy 2 razy w tygodniu - 2 x 35 szt. x52
5. Koszenie poboczy na szerokości 2,5 m 3 razy - 3 x 10400 m2
6. Koszenie poboczy wiadukt Łysołaje 3 razy- 3 x 8 242 m2
7. Koszenie poboczy przy ścieżkach rowerowych na szer. 3 m - 10400m2 x 3m x 3 x 0,1808 m2
8. Koszenie trawników 6 razy – 11 300 m2 x 6 x 0,5781/m2
9. Oczyszczanie kratek kanalizacji deszczowej – x1
10. Oczyszczanie chodników- 3 3960 m2 x 2
11. Zimowe utrzymanie dróg (odśnieżanie, uszorstnianie chodników, ścieżek rowerowych 33 960m2 x 17
1. Przez bieżące utrzymanie rozumie się, nie dopuszczenie do stanu zaniedbania, zaśmiecania, ze szczególnym uwzględnieniem świąt państwowychi kościelnych, w tym:
a) mechaniczne, poziome oczyszczanie jezdni z wywozem zmiotek,
b) bieżące ręczne, poziome oczyszczanie jezdni z wywozem zmiotek,
c) bieżące ręczne, poziome oczyszczenie pasów zieleni ze śmieci z wywozem nieczystości,
d) bieżące oczyszczanie krawężników ulicznych (odchwaszczanie) z wywozem usuniętych części roślin i zmiotek
e) bieżące ręczne lub mechaniczne oczyszczanie odwodnień liniowych
2. Utrzymanie w należytej czystości i porządku pojemników na śmieci zlokalizowanych w pasie drogowym, przy ścieżce rowerowej drogi wojewódzkiej nr 829 (przez utrzymanie rozumie się nie dopuszczenie do stanu zaniedbania, zaśmiecania), w tym:
a) opróżnianie koszy ulicznych z wywozem nieczystości (2 razy w tygodniu),
b) oczyszczania powierzchni w promieniu 4 mb od kosza z wywozem zebranych nieczystości,
c) konserwacja koszy ulicznych, tj.: czyszczenie, zabezpieczanie przed korozją, malowanie według potrzeb
3. Utrzymanie w czystości i porządku słupków oraz tabliczek z nazewnictwem ulic, tj.: czyszczenie lub mycie (przynajmniej jeden raz w rok po okresie zimowym).
4. Stałe utrzymanie w należytej czystości i porządku nieruchomości znajdujących się na terenach będących własnością Urzędu Miasta w tym zasobów mieszkaniowych (przez stałe utrzymanie rozumie się nie dopuszczenie do stanu zaniedbania, zaśmiecania),
5. Odśnieżanie, uszorstnianie chodników, ścieżek rowerowych, posypywanie piaskiem w miejscach koniecznych.
6. Bieżące utrzymanie chodników (ciągów pieszych) uprzednio odśnieżonych, odśnieżanie po małych opadach śniegu - grubość warstwy śniegu do 10 cm, posypywanie piaskiem w miejscach koniecznych.
7. Odśnieżanie po obfitych opadach śniegu, posypywanie piaskiem w miejscach koniecznych, grubość zalegania śniegu powyżej10 cm.
8. Likwidacja śliskości– posypywanie mieszanką piasku ze środkiem chemicznym.
9. W zakresie zimowego utrzymania dróg Spółka zobowiązana jest do niezwłocznego podejmowania działań zmierzających do zapewnienia przejezdności oraz do zwalczania śliskości na chodniku przy drodze wojewódzkiej nr 829, ścieżkach rowerowych na terenie Gminy Milejów w szczególności w okolicach skrzyżowań, przejść dla pieszych, przystanków komunikacji miejskiej, miejsc w których wymagane jest szczególne zachowanie ostrożności (szkoły, przedszkola, duże spadki podłużne, przejazdy kolejowe, duże natężenie ruchu kołowego i pieszego). Działania takie należy podejmować na bieżąco, w zależności od istniejących warunków atmosferycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Milejowie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050114808
7.3.3) Ulica: Klarowska 23
7.3.4) Miejscowość: Milejów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-020
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W MILEJOWIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W MILEJOWIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214044,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-16 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu wraz ze sprzątaniem terenów wokół budynków"
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym
- Usługa sprzątania budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych oraz urządzeń informacji pasażerskiej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie w okresie 18 miesięcy
- Zimowe utrzymanie dróg 2024/2025 Cz. 1 i 10
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.