eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszOpróżnianie koszy ulicznych na terenie Miasta i Gminy Olkusz, odbieranie odpadów zebranych przez osoby wykonujące prace społecznie - użyteczne oraz obsługa uroczystości, obchodów i imprez masowych.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Miasta i Gminy Olkusz, odbieranie odpadów zebranych przez osoby wykonujące prace społecznie – użyteczne oraz obsługa uroczystości, obchodów i imprez masowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/978791

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Miasta i Gminy Olkusz, odbieranie odpadów zebranych przez osoby wykonujące prace społecznie – użyteczne oraz obsługa uroczystości, obchodów i imprez masowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2effcd51-145a-4a9a-bbe7-402d2bca1bb6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028190/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Miasta i Gminy Olkusz, odbieranie odpadów zebranych przez osoby wykonujące prace społecznie użyteczne, w tym obsługa uroczystości i imprez masowych w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504976

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z opróżnianiem koszy ulicznych na terenie Miasta i Gminy Olkusz, odbieranie odpadów zebranych przez osoby wykonujące prace społecznie – użyteczne oraz obsługa uroczystości, obchodów i imprez masowych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
- codzienne opróżnianie koszy ulicznych (408 koszy) znajdujących się na terenie Miasta Olkusza, zgodnie z Załącznikiem nr 1b do oferty/załącznikiem B do umowy,
- opróżnianie koszy ulicznych (110 koszy) znajdujących się na terenie Gminy Olkusz oraz na terenie cmentarza przy ul. Nullo w Olkuszu dwa razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek zgodnie z Załącznikiem nr 1c do oferty/ załącznikiem C do umowy,
Zamawiający może dokonać zmiany ilości koszy przeznaczonych do opróżniania, przy czym łączna ilość koszy nie ulegnie zwiększeniu o więcej niż 15 sztuk w ciągu trwania całego okresu umowy.
- codzienny odbiór odpadów zebranych przez osoby wykonujące prace społecznie-użyteczne (prace wykonywane będą wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku)
- obsługa 10 uroczystości, obchodów, imprez i 3 imprez masowych.
Zamawiający może dokonać zmiany ilości uroczystości, obchodów I imprez o dodatkowych 5 sztuk oraz dodatkowych imprez 2 sztuk imprez masowych. Wskazana w zamówieniu ilość jest wartością szacowaną na podstawie lat ubiegłych.
Szczegółowy zakres i rodzaj usług do wykonania zawarte zostały w załączonym Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 10 do SWZ). Opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569884,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa WEDAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372194535

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z wniesieniem do Prezesa Izby Odwoławczej odwołania w przedmiotowym postępowaniu i ogłoszeniu wyroku w dniu 17.01.2025r. umowa mogła zostać zawarta dopiero od 1 lutego 2025r.. Z uwagi na powyższe kwota wynagrodzenia umownego została pomniejszona o jeden miesiąc w stosunku do kwoty oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.