Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00667213/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa placu zabaw wraz z remontem 3 sal w Szkole Podstawowej im. Rodziny Szreiber w Mikołajkach Pomorskich"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIKOŁAJKI POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dzierzgońska 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołajki Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-433
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 55 640 43 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mikolajkipomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mikolajkipomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mikolajkipomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa placu zabaw wraz z remontem 3 sal w Szkole Podstawowej im. Rodziny Szreiber w Mikołajkach Pomorskich"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-917476e5-ea58-42f3-ac0a-ec66e04b8e93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002906/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa placu zabaw wraz z remontem 3 sal w Szkole Podstawowej im. Rodziny Szreiber w Mikołajkach Pomorskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Wsparcie indywidualnych potrzeb uczniów– edukacja włączająca w Gminie Mikołajki Pomorskie” dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa w ramach Funduszy Europejskich dla Pomorza na lata 2021- 2027. Umowa o dofinansowanie nr FEPM.05.08-IZ.00-0042/23-00 z dnia 07.06.2024 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667213
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024.BP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 337805,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Rodziny Szreiber w Mikołajkach PomorskichPrzedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw, która swoim zakresem obejmuje: - wyrównanie terenu przeznaczonego pod montaż placu zabaw, montaż urządzeń zabawowych wraz z nawierzchnia bezpieczna zgodnie z rysunkami z zachowaniem stref bezpieczeństwa. Montaż urządzeń do fundamentów prefabrykowanych zgodnie z zaleceniami producenta wybranych urządzeń, uporządkowanie terenu placu zabaw
i obsianie trawą niezadarnionych powierzchni. Wykaz elementów zabawowych i obiektów małej architektury.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 284542,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Remont 3 sal w Szkole Podstawowej im. Rodziny Szreiber w Mikołajkach PomorskichZakres robót budowlanych - remontowych do wykonania w salach szkolnych:
1) sala nr 9 w budynku starej szkoły podstawowej (ul. Szreibera 10) → docelowe przeznaczenie sali: sala terapeutyczna,
-malowanie ścian oraz sufitu farbami ceramicznymi,
-montaż rolet wolnowiszących – 4 okna 100x175 cm,
-wymiana kratki wentylacyjnej;
2) sala nr 1 w budynku sali gimnastycznej → docelowe przeznaczenie sali: sala integracji sensorycznej
-ułożenie wykładziny PVC wraz z cokołem na istniejącej posadzce ceramicznej, po wcześniejszym wykonaniu podkładu wyrównującego,
-montaż skrzynki wodomierzowej o wymiarach min 45x45cm wraz z zabudową rury instalacji wodociągowej,
-montaż nawiewników w istniejących oknach w ilości 2 szt.,
-demontaż istniejących drzwi wraz z montażem nowych drzwi 100x205cm,
-montaż termostatów na istniejących grzejnikach w ilości 2 szt.,
-montaż obudowy metalowej istniejącej rozdzielnicy elektrycznej, natynkowej, min wymiar obudowy 70x110x 20cm,
-montaż rolet wolnowiszących – 2 okna: 235x138 cm oraz 174x138 cm
-demontaż istniejących opraw oświetleniowych wraz z montażem nowych w ilości 6 szt.,
-malowanie ścian oraz sufitu farbami ceramicznymi;
3) sala nr 2 w budynku sali gimnastycznej → docelowe przeznaczenie sali: sala relaksacji
i wyciszenia
-ułożenie wykładziny PVC wraz z cokołem na istniejącej posadzce ceramicznej, po wcześniejszym wykonaniu podkładu wyrównującego,
-montaż nawiewników w istniejących oknach w ilości 2 szt.,
-demontaż istniejących drzwi wraz z montażem nowych drzwi 100x205cm,
-montaż termostatów na istniejących grzejnikach w ilości 2 szt.,
-montaż rolet wolnowiszących – 2 okna: 235x138 cm oraz 174x138 cm,
-demontaż istniejących opraw oświetleniowych wraz z montażem nowych w ilości 6 szt.,
-malowanie ścian oraz sufitu farbami ceramicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 53263,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179698,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453993,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204868,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "TOSIA" Karol Zyśk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591651890
7.3.4) Miejscowość: Nowa Złotoria
7.3.5) Kod pocztowy: 07-323
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204868,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233208,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Sebastian Cyran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791958787
7.3.3) Ulica: Os. Różane
7.3.4) Miejscowość: Sztum
7.3.5) Kod pocztowy: 82-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sebastian Cyran Usługi Remontowo-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Sebastian Cyran Usługi Remontowo-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI MIKOŁAJKI POMORSKIE
- Wsparcie rodziców i opiekunów prawnych uczniów, w szczególności uczniów z orzeczeniami (30 os.)" w ramach projektu "Wsparcie indywidualnych potrzeb uczniów- edukacja włączająca w Gminie Mikołajki Pom.
- "Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Mikołajkach Pomorskich"
więcej: przetargi MIKOŁAJKI POMORSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Adaptacja pomieszczenia przeznaczonego do utworzenia strzelnicy pneumatycznej oraz zakup i montaż wyposażenia strzelnicy pneumatycznej - Strzelnica w powiecie
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Kłobucku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.