Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00035019/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00035019/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00036594/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00042762/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00045026/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100279 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym” - IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292440050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zgoda 31
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-378
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 36 76 181
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsznr1.kielce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz1.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zsz1.kielce.pl/pl/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym” - IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a97cf6eb-9cfd-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035019/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 29/RPO/2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 319153,66 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – NarzędziaFrezarka ręczna górnowrzecionowa – 2 szt
Szlifierka do gipsu (żyrafa) + odkurzacz – 2 szt
Halogen LED ze statywem – 2 szt
Szlifierka kątowa 125 mm z regulacją obrotów z osłoną do szlifowania bezpyłowego do podłączenia odkurzacza z osłoną tarczy DWE 46150 – 1 szt
Wkrętarka udarowa, napięcie akumulatora 18 V, pojemność akumulatora 2.5 Ah, min. moment obrotowy 50 Nm – 2 szt
Wiertarka – 1 szt
Nożyce do prętów zbrojeniowych – 1 szt
Zaciski sprężynowe (żabki) 120 szt. + klucz – 1szt
Wilgotnościomierz drewna i materiałów budowlanych – 1szt
Klucz do gięcia zbrojenia – 3 szt
Przecinarka do glazury – 2 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 13031,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Narzędzia laboratoryjneSuszarka laboratoryjna – 1 szt
Aparat Ve – Be, tzw. Konsystometr – 1 szt
Młotek Schmitta z kowadełkiem kalibracyjnym – 1 szt
Wstrząsarka do sit 300 mm z kompletem sit – 1 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 23194,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Wyposażenie szkolnej pracowni organizacji i prowadzenia procesów przetwarzania drewna i materiałów drewnopochodnychWaga laboratoryjna – 1 szt
Eksykator 1 szt
Suszarka laboratoryjna 1 szt
Wilgotnościomierz do drewna 1 szt
Suwmiarka z noniuszem tradycyjna 16 szt
Mikrometr zewnętrzny 0 - 25 mm, noniuszowy – 16szt
Czujnik zegarowy ze statywem magnetycznym – 3szt
Kątomierz cyfrowy elektroniczny 200 mm – 3szt
Połyskomierz – 1 szt
Kolorymetr – 1szt
Kubek Forda – 5szt
Nóż krążkowy ISO 2409 – 1szt
Grzebień pomiarowy – 3szt
Stół stolarski warsztatowy / strugnica – 1szt
Dalmierz laserowy – 3 szt
Cyfrowa poziomica elektroniczna 100 cm – 2 szt
Kątownik cyfrowy budowlany – 2 szt
Zestaw 4 dużych pił japońskich
Piła ramowa / Krawężnica - 600/5 mm – 1 szt
Piła ramowa / Odsadnica - 600/3 mm - 1 szt
Piła narznica – 1szt
Nóż do forniru (ostrze gładkie) – 1szt
Piła - Grzbietnica Lewa - Prawa - 250mm – 1szt
Piła – Otwornica – szt
Piłka do forniru – 1sz
Piłka grzbietnica – 1szt
Piła płatnica – 1szt
Młotek snycerski – 1szt
Pobijak stolarski – 1 szt
Zestaw 6 dłut stolarskich
Zestaw 4 dłut żłobaków
Zestaw 3 dłut do połączeń na jaskółczy ogon
Zestaw 5 dłut japońskich
Zestaw snycerski - 11 częściowy
Znacznik drewniany – 1szt
Znacznik metalowy – 1 sz
Znacznik cyrkiel – 1szt
Strug drapak (zębak) – 1szt
Strug równiak – 1szt
Strug gładzik – 1szt
Strug kątnik / z regulacją – 1szt
Strug wyżłabiak – 1szt
Strug kątnik / wręgownik – 1szt
Strug kątnik, czołowy / odsadzony – 1szt
Strug płetwiak / nastawny – 1szt
Kątownik precyzyjny – 1szt
Strug ośnik z płaską stopą – 1szt
Zestaw dłut tokarskich – 1szt
Dłuto tokarskie - ostrze okrągłe – 1szt
Ostrzarka wolnoobrotowa – 1szt
Uchwyt do ostrzenia dłut płaskich – 1szt
Uchwyt do ostrzenia dłut tokarskich – 1szt
Uchwyt do ostrzenia dłut skośnych i profilowych – 1szt
Zestaw cyklin francuskich – 1szt
Cyklina prostokątna – 1szt
Stalka - obciągacz do cyklin – 1szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 22228,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Sprzęt komputerowyUrządzenie wielofunkcyjne ksero – 1 szt
Ploter A1 z rolką – 24 calowa drukarka – 1szt
Komputery stacjonarne z monitorem z systemem – 7szt
Komputery All in One – 3 szt
Wizualizer – 5szt
Projektor – 5szt
Drukarka laserowa – 6 szt
Komputery stacjonarne z systemem – 30 szt
Monitory 23 cale – 30szt
Pakiet oprogramowania biurowego – 71 licencji
Mysz do laptopów – 31 szt
Laptopy – 31szt
Ekran projekcyjny – 1 szt
Urządzenia wielofunkcyjne – 1szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 260699,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż ceny najkorzystniejszych ofert na zadania 1 przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadania 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20222,43 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż ceny najkorzystniejszych ofert na zadania 2 przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadania 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31227,24 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż ceny najkorzystniejszych ofert na zadania 3 przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadania 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38004,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374981,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374981,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374981,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MaN Complex, Grzywna Marek, Łapacz Norbert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 21 61 552
7.3.3) Ulica: Ul. W. Przyborowskiego 4/1
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-417
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374981,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych i aktywnych znaków drogowych na drogach wojewódzkich województwa świętokrzyskiego w 2025 r.
- Zakup wraz z dostawą wykrojów termoplastycznych, znaczników skórnych, bolusów tkankopodobnych oraz podpórek pod głowę dla Zakładu Fizyki Medycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych dla potrzeb Laboratorium Diagnostycznego oraz Zakładu Mikrobiologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawy 20 000 (dwudziestu tysięcy) pakietów posiłku regeneracyjnego dla dawców krwi
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki"; nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Świadczenie usług kremacji wraz z dostawą trumien kremacyjnych na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Pogrzebowych Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pomiarowego oraz instalacja i uruchomienie stanowisk Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojnów"
- Dostawa i zakup sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wołowski" - CZĘŚĆ NR 2 - SPRZĘT
- 05/2025 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na pakiety w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych w Bydgoszczy.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.