eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym" - IV



Ogłoszenie z dnia 2021-06-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100279 z dnia 2021-06-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym” - IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292440050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zgoda 31

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-378

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 36 76 181

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsznr1.kielce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz1.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zsz1.kielce.pl/pl/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym” - IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a97cf6eb-9cfd-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035019/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 29/RPO/2020

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 319153,66 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Narzędzia
Frezarka ręczna górnowrzecionowa – 2 szt
Szlifierka do gipsu (żyrafa) + odkurzacz – 2 szt
Halogen LED ze statywem – 2 szt
Szlifierka kątowa 125 mm z regulacją obrotów z osłoną do szlifowania bezpyłowego do podłączenia odkurzacza z osłoną tarczy DWE 46150 – 1 szt
Wkrętarka udarowa, napięcie akumulatora 18 V, pojemność akumulatora 2.5 Ah, min. moment obrotowy 50 Nm – 2 szt
Wiertarka – 1 szt
Nożyce do prętów zbrojeniowych – 1 szt
Zaciski sprężynowe (żabki) 120 szt. + klucz – 1szt
Wilgotnościomierz drewna i materiałów budowlanych – 1szt
Klucz do gięcia zbrojenia – 3 szt
Przecinarka do glazury – 2 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 13031,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Narzędzia laboratoryjne
Suszarka laboratoryjna – 1 szt
Aparat Ve – Be, tzw. Konsystometr – 1 szt
Młotek Schmitta z kowadełkiem kalibracyjnym – 1 szt
Wstrząsarka do sit 300 mm z kompletem sit – 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 23194,31 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - Wyposażenie szkolnej pracowni organizacji i prowadzenia procesów przetwarzania drewna i materiałów drewnopochodnych
Waga laboratoryjna – 1 szt
Eksykator 1 szt
Suszarka laboratoryjna 1 szt
Wilgotnościomierz do drewna 1 szt
Suwmiarka z noniuszem tradycyjna 16 szt
Mikrometr zewnętrzny 0 - 25 mm, noniuszowy – 16szt
Czujnik zegarowy ze statywem magnetycznym – 3szt
Kątomierz cyfrowy elektroniczny 200 mm – 3szt
Połyskomierz – 1 szt
Kolorymetr – 1szt
Kubek Forda – 5szt
Nóż krążkowy ISO 2409 – 1szt
Grzebień pomiarowy – 3szt
Stół stolarski warsztatowy / strugnica – 1szt
Dalmierz laserowy – 3 szt
Cyfrowa poziomica elektroniczna 100 cm – 2 szt
Kątownik cyfrowy budowlany – 2 szt
Zestaw 4 dużych pił japońskich
Piła ramowa / Krawężnica - 600/5 mm – 1 szt
Piła ramowa / Odsadnica - 600/3 mm - 1 szt
Piła narznica – 1szt
Nóż do forniru (ostrze gładkie) – 1szt
Piła - Grzbietnica Lewa - Prawa - 250mm – 1szt
Piła – Otwornica – szt
Piłka do forniru – 1sz
Piłka grzbietnica – 1szt
Piła płatnica – 1szt
Młotek snycerski – 1szt
Pobijak stolarski – 1 szt
Zestaw 6 dłut stolarskich
Zestaw 4 dłut żłobaków
Zestaw 3 dłut do połączeń na jaskółczy ogon
Zestaw 5 dłut japońskich
Zestaw snycerski - 11 częściowy
Znacznik drewniany – 1szt
Znacznik metalowy – 1 sz
Znacznik cyrkiel – 1szt
Strug drapak (zębak) – 1szt
Strug równiak – 1szt
Strug gładzik – 1szt
Strug kątnik / z regulacją – 1szt
Strug wyżłabiak – 1szt
Strug kątnik / wręgownik – 1szt
Strug kątnik, czołowy / odsadzony – 1szt
Strug płetwiak / nastawny – 1szt
Kątownik precyzyjny – 1szt
Strug ośnik z płaską stopą – 1szt
Zestaw dłut tokarskich – 1szt
Dłuto tokarskie - ostrze okrągłe – 1szt
Ostrzarka wolnoobrotowa – 1szt
Uchwyt do ostrzenia dłut płaskich – 1szt
Uchwyt do ostrzenia dłut tokarskich – 1szt
Uchwyt do ostrzenia dłut skośnych i profilowych – 1szt
Zestaw cyklin francuskich – 1szt
Cyklina prostokątna – 1szt
Stalka - obciągacz do cyklin – 1szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna

4.5.5.) Wartość części: 22228,46 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – Sprzęt komputerowy
Urządzenie wielofunkcyjne ksero – 1 szt
Ploter A1 z rolką – 24 calowa drukarka – 1szt
Komputery stacjonarne z monitorem z systemem – 7szt
Komputery All in One – 3 szt
Wizualizer – 5szt
Projektor – 5szt
Drukarka laserowa – 6 szt
Komputery stacjonarne z systemem – 30 szt
Monitory 23 cale – 30szt
Pakiet oprogramowania biurowego – 71 licencji
Mysz do laptopów – 31 szt
Laptopy – 31szt
Ekran projekcyjny – 1 szt
Urządzenia wielofunkcyjne – 1szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 260699,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż ceny najkorzystniejszych ofert na zadania 1 przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadania 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20222,43 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż ceny najkorzystniejszych ofert na zadania 2 przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadania 2.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31227,24 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż ceny najkorzystniejszych ofert na zadania 3 przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadania 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38004,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374981,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374981,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374981,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MaN Complex, Grzywna Marek, Łapacz Norbert

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 21 61 552

7.3.3) Ulica: Ul. W. Przyborowskiego 4/1

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-417

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374981,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-06-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.