Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00042505/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe w pomieszczeniach przedszkola i remont sanitariatów w budynku Zespołu Edukacyjnego w miejscowości Bytnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytnica
1.5.2.) Miejscowość: Bytnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-630
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bytnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28919bff-ad64-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe w pomieszczeniach przedszkola i remont sanitariatów w budynku Zespołu Edukacyjnego w miejscowości Bytnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28919bff-ad64-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1 zamówienia pn. „Roboty remontowe w pomieszczeniach przedszkola w miejscowości Bytnica”2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach przedszkola w miejscowości Bytnica nr 85.
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
2) Roboty budowlane, remontowe, montażowe, wykończeniowe;
3) Roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia określają:
1) Dokumenty techniczne – zebrane w Załączniku nr 8A do SWZ - zawierające w szczególności:
a) Przedmiary robót (kosztorysy nakładcze);
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Budowlanych Robót;
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 9A do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 126185,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2 zamówienia pn. „Remont sanitariatów w budynku Zespołu Edukacyjnego w miejscowości Bytnica”2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych sanitariatów w budynku Zespołu Edukacyjnego w miejscowości Bytnica nr 75.
3. Zakres robót obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
2) Roboty budowlane, remontowe, montażowe, wykończeniowe;
3) Roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia określają:
1) Dokumenty techniczne – zebrane w Załączniku nr 8B do SWZ - zawierające w szczególności:
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Budowlanych Robót;
c) Projekt budowlany
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 9B do SWZ;
Uwaga:
Zespół Edukacyjny – dawny dwór w Bytnicy, objęty jest ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków pod nr 730.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 123590,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
2) UZASADNIENIE FAKTYCZNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1 zamówienia, ponieważ po odrzuceniu ofert Wykonawców z cenami odpowiednio: 150 855,70 zł brutto i 151 290,00 zł brutto tj. mieszczącymi się w kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (155 208,45 zł brutto), ofertą z najniższą ceną jest oferta złożona na kwotę 245 292,63 zł brutto, która znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty z najniższą ceną, gdyby ta oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, czego skutkiem jest unieważnienie postępowania w zakresie części 1 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245292,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245292,63 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
2) UZASADNIENIE FAKTYCZNE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2 zamówienia, ponieważ po odrzuceniu ofert Wykonawców z cenami odpowiednio: 154 563,69 zł brutto i 154 980,00 zł brutto tj. nieznacznie przekraczającymi kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (152 015,88 zł brutto), ofertą z najniższą ceną jest oferta złożona na kwotę 208 220,75 zł brutto, która znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty z najniższą ceną, gdyby ta oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, czego skutkiem jest unieważnienie postępowania w zakresie części 2 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208220,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269063,36 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.