Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00048788/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Polkowicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W POLKOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000268346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2.polkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Polkowicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4111159-84bf-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie podzielone zostało na dziewięć części:Część 1 - 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 38558,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie podzielone zostało na dziewięć części:Część 2 - 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 62195,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie podzielone zostało na dziewięć części:Część 3 - 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 14698,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie podzielone zostało na dziewięć części:Część 4 - 15500000-3 - Produkty mleczarskie
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 20025,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie podzielone zostało na dziewięć części:Część 5 - 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 31397,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie podzielone zostało na dziewięć części:Część 6 - 15600000-4 - Produkty z ziarna i skrobi
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 2349,10 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie podzielone zostało na dziewięć części:Część 7 - 15200000-0 - Ryby mrożone i przetwory rybne
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 19574 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie podzielone zostało na dziewięć części:Część 8 - 03221100-7 – Warzywa korzeniowe i bulwiaste
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
4.5.5.) Wartość części: 28032 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Polkowicach wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie podzielone zostało na dziewięć części:Część 9 - 15894300-4 – Gotowe produkty mączne
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 8314,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w
toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty
termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że
wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na
4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin
składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich
zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert
albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o
udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art.
255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w
toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty
termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że
wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na
4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin
składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich
zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert
albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o
udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art.
255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w
toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty
termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że
wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na
4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin
składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich
zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert
albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o
udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art.
255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w
toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty
termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że
wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na
4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin
składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich
zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert
albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o
udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art.
255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w
toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty
termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że
wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na
4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin
składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich
zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert
albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o
udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art.
255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w
toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty
termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że
wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na
4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin
składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich
zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert
albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o
udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art.
255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w
toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty
termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że
wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na
4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin
składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich
zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert
albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o
udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art.
255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w
toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty
termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że
wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na
4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin
składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich
zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert
albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o
udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art.
255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) do Zamawiającego wpłynął wniosek
jednego z Wykonawców o wyjaśnienie swz. Ww. wniosek nie został przekazany komisji przetargowej w efekcie czego w
toku postępowania nie została udzielona w terminie odpowiedź na powołany wniosek, jak również nie został przesunięty
termin składania ofert.
Stosownie do treści art. 284 ust. 2 pzp Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że
wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na
4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy
W myśl art. 284 ust. 3 pzp jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin
składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich
zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert
albo ofert podlegających negocjacjom.
Wobec powyższego należy stwierdzić, iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy o
udzielenie zamówienia publicznego a tym samym podlega ono unieważnieniu w całości. Stosownie bowiem do treści art.
255 pkt 6 w zw. z art. 266 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Z wymienionych względów przedmiotowe postępowanie należało unieważnić w całości.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
- Dozór i ochrona mienia na obiektach PDR sp. z o.o. w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 "KRASNAL" w Polkowicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i dostosowania budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 w Polkowicach do wymogów przeciwpożarowych wraz z remontem jego wybranych elementów
- " Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Warzywa korzeniowe i bulwiaste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.