Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00008174/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków z podziałem na 8 części - I kwartał 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-362622a9-8de9-4091-9578-50ead7ae1e661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków z podziałem na 8 części - I kwartał 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-362622a9-8de9-4091-9578-50ead7ae1e66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008174
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WD/3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:
- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 36 280,87 PLN
Wykonawca zobowiązany będzie do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie niższą niż ww. wraz z podatkiem VAT w wysokości 23%. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usług objętych zamówieniem zostanie pomniejszone o kwotę za pozyskane w wyniku wycinki drewno.
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 85224,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:
- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 20 250,71 PLN
Wykonawca zobowiązany będzie do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie niższą niż ww. wraz z podatkiem VAT w wysokości 23%. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usług objętych zamówieniem zostanie pomniejszone o kwotę za pozyskane w wyniku wycinki drewno.
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 59756,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:
- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 4 686,31 PLN
Wykonawca zobowiązany będzie do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie niższą niż ww. wraz z podatkiem VAT w wysokości 23%. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usług objętych zamówieniem zostanie pomniejszone o kwotę za pozyskane w wyniku wycinki drewno.
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 12312,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:
- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 94 137,94 PLN
Wykonawca zobowiązany będzie do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie niższą niż ww. wraz z podatkiem VAT w wysokości 23%. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usług objętych zamówieniem zostanie pomniejszone o kwotę za pozyskane w wyniku wycinki drewno.
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 173040,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:
- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 4 397,00 PLN
Wykonawca zobowiązany będzie do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie niższą niż ww. wraz z podatkiem VAT w wysokości 23%. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usług objętych zamówieniem zostanie pomniejszone o kwotę za pozyskane w wyniku wycinki drewno.
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 9288,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:
- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 29 235,75 PLN
Wykonawca zobowiązany będzie do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie niższą niż ww. wraz z podatkiem VAT w wysokości 23%. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usług objętych zamówieniem zostanie pomniejszone o kwotę za pozyskane w wyniku wycinki drewno.
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 96768,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:
- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 4 232,09 PLN
Wykonawca zobowiązany będzie do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie niższą niż ww. wraz z podatkiem VAT w wysokości 23%. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usług objętych zamówieniem zostanie pomniejszone o kwotę za pozyskane w wyniku wycinki drewno.
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 59475,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:Usługę wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków, w tym m.in.:
- oznakowanie robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym przed rozpoczęciem wycinki „Projektem organizacji ruchu”,
- mechaniczną wycinkę drzew z równoczesnym odpowiednim zabezpieczeniem obiektów budowlanych i urządzeń infrastruktury naziemnej drogowej i obcej w obrębie prowadzenia prac związanych z wycinką,
- frezowanie pniaków na głębokość 20 cm poniżej poziomu terenu z uzupełnieniem powstałego otworu gruntem przepuszczalnym,
- niezwłoczne uporządkowanie pasa drogowego z odwozem pozyskanego drewna na składy własne wykonawcy,
- zakup przez Wykonawcę drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: 56 580,85 PLN
Wykonawca zobowiązany będzie do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie niższą niż ww. wraz z podatkiem VAT w wysokości 23%. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usług objętych zamówieniem zostanie pomniejszone o kwotę za pozyskane w wyniku wycinki drewno.
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 166874,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69031,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159192,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69031,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Cużytek Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650177130
7.3.3) Ulica: Starosanowa, 10
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69031,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50803,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182952,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50803,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI SPRZĘTOWE RĄCZKA KRZYSZTOF
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180124679
7.3.3) Ulica: 288
7.3.4) Miejscowość: Trzcinica
7.3.5) Kod pocztowy: 38-207
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI SPRZĘTOWE RĄCZKA KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI SPRZĘTOWE RĄCZKA KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50803,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9562,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45144,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9562,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Cużytek Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650177130
7.3.3) Ulica: Starosanowa, 10
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9562,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149061,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149061,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-TOM Leszek Borawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180228657
7.3.3) Ulica: Pogwizdów Stary 20
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK BORAWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149061,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21384,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGRODNICZE ELITELAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386724010
7.3.3) Ulica: 141
7.3.4) Miejscowość: Baranów Sandomierski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGRODNICZE ELITELAS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGRODNICZE ELITELAS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98949,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100116,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAFRA Daniel Borawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133861923
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100116,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44996,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72468,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44996,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAFRA Daniel Borawiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8133861923
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44996,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128999,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349272,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128999,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGRODNICZE ELITELAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386724010
7.3.3) Ulica: 141
7.3.4) Miejscowość: Baranów Sandomierski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGRODNICZE ELITELAS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGRODNICZE ELITELAS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128999,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-15INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu
- Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego jednostek wojskowych w rejonie zaopatrywania 34. WOG
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem ekspresu do kawy
- Organizacja i obsługa Paneli, Metapaneli Inteligentnych Specjalizacji Województwa Podkarpackiego, spotkań z interesariuszami oraz spotkań Podkarpackiej Rady Innowacyjności
- Zapewnienie usługi cateringowej w Rzeszowie w dniu 7 maja 2025 r. dla max 35 uczestników spotkania międzynarodowego partnerów projektu CE-Spaces4All.
- Przygotowanie i wykonanie badań dozorowych w zakresie rewizji zewnętrznej i wewnętrznej cystern paliwowych, przewodów elastycznych, rewizji wewnętrznej filtrów oraz kontroli przyrządów pomiarowych.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług ogrodniczych - zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenach nieruchomości pozostających w zarządzie Zamawiającego
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Wycinka drzew rosnących w pasach drogowych ulic miasta Radomia w 2025r.
- Wycinka drzew i krzewów oraz pielęgnacja i cięcia w koronach drzew na terenach należących do gminy Długołęka
- Cięcia drzew z zastosowaniem technik alpinistycznych
- Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.