Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061728/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100397 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż kontenerów przy boisku w Noskowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 9
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48598106710
1.5.8.) Numer faksu: +48598106700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ug.slawno.ibip.pl/public/?id=228508&catalog=3838731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż kontenerów przy boisku w Noskowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-887a5734-b9ff-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPO WZ na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9 „Infrastruktura publiczna”, działanie 9.3 „Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich” w związku z realizacją projektu „Kompleksowe odtworzenie funkcji społeczno – gospodarczych, infrastrukturalnych i przestrzennych rewitalizowanego obszaru wsi Noskowo”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061728/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kontenerów przy boisku w Noskowie (Kod CPV: 44.21.11.00-3 Budynki modułowe i przenośne).
2. Zakres rzeczowy zamówienia pn. „Dostawa i montaż kontenerów przy boisku w Noskowie” obejmuje dostawę i montaż na istniejących stopach fundamentowych prefabrykowanego kontenera oraz podłączenie wszystkich urządzeń sanitarnych i elektrycznych do przyłączy.
3. Zakres rzeczowy dostawy nie obejmuje wykonania:
1) fundamentowania
2) przyłącza kanalizacji sanitarnej
3) przyłącza wody
4) przyłącza energetycznego.
4. Opis dostawy stanowi projekt budowlany „Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w Noskowie, gmina Sławno” w zakresie budowy szatni w kontenerach prefabrykowanych (wraz z wyposażeniem i instalacjami wewnętrznymi), a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu oferty. Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego.
5. Dostawę należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag:
1) Kontenery należy posadowić na przygotowanym uprzednio przez Zamawiającego fundamencie.
2) Wykonawca dostawy w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia montażu ze szczególną ostrożnością.
3) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia montażu, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury
4) Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 7 dni przed planowanym terminem wykonywania montażu
5) W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub montażu Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu montażu wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości.
6) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną przy wykonywaniu robót objętych pozwoleniem na budowę.
7) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
8) Podłogi należy pokryć wykładziną posiadającą odporność na poślizg klasy DS wg PN-EN 14041, stabilność wymiarów po działaniu ciepła nie większy niż 0,4% wg PN-EN ISO 24343-1, grupę T odporności na ścieranie wg PN-EN 649 – z zakładem na ścianę o wysokości 10 cm.
9) Należy zamontować kontener posiadający attykę i instalację odgromową.
6. Warunki dostawy:
Dostawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować kontenery na swój własny koszt i odpowiedzialność w terminie 90 dni od dnia podpisania umowy.
7. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu umowy i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje obiekt z wyposażeniem, czyli wszystkimi zamontowanymi przez Wykonawcę urządzeniami oraz elementy infrastruktury.
8. Prowadzenie robót na budowie:
1) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik robót.
2) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.
9. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Zamawiającego na materiał;
2) Wykonawca w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia montażu ze szczególną ostrożnością;
3) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia montażu, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury;
4) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy;
5) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195324,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Segmentów Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742845512
7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 2
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY SEGMENTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY SEGMENTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na 2025 r.
- Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na rok 2025
- Usługa przygotowania i dowozu gorących posiłków jednodaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławnie na rok 2025
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kontenerów dla potrzeb zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk sportowych w Bilczy - etap 2024
- "Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach zadania: Utworzenie w miejscowości Myrcha centrum integracji mieszkańców"
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.