eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczOrganizacja konferencji dla M¦P



Og³oszenie z dnia 2025-02-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Organizacja konferencji dla M¦P

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341515088

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bydgoskich Przemys³owców 6/302

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 585 88 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@barr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.barr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Promocja gospodarcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja konferencji dla M¦P

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4629969a-23c4-4842-b16e-10723798b0ee

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00100422

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Regionalne marki na eksport”, wspó³finansowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, nr projektu FEKP.01.03- IZ.00-0003/24

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/barr

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/barr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/barr.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesy³ania Zamawiaj±cemu wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ;
2) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
3) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu lub z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci ww. dokumentów;
4) przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
5) przesy³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z PZP;
6) przesy³ania wniosków, informacji i innych o¶wiadczeñ Wykonawcy;
7) przesy³ania odwo³ania/inne;
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
ZALECENIA
1.Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 773).
2. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
1) .zip
2) .7Z
Pozosta³e informacje podane s± w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. ul. Bydgoskich Przemys³owców 6/302, 85-862 Bydgoszcz, tel. 52 585-88-23; e-mail: barr@barr.pl; adres e-mail do Inspektora Ochrony Danych: rodo@barr.pl;
2) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Kompleksowa organizacja konferencji” ;
3) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 PZP;
4) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
5) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP;
6) w odniesieniu do udostêpnianych danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) osobie, której dane dotycz± przys³uguje:
a) prawo dostêpu do w³asnych danych osobowych;
b) prawo do sprostowania w³asnych danych osobowych;
c) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W zwi±zku z wspó³finansowaniem zamówienia ze ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, (nr projektu FEKP.01.03- IZ.00-0003/24) Zamawiaj±cy dodatkowo informuje, ¿e dane uczestników postêpowania bêd± przetwarzane przez:
1) Województwo Kujawsko-Pomorskie – Urz±d Marsza³kowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, reprezentowane przez Marsza³ka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, maj±ce siedzibê przy Placu Teatralnym 2, 87-100 Toruñ, które jest Administratorem Danych Osobowych w odniesieniu do zbioru Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
2) ministra w³a¶ciwego ds. rozwoju regionalnego, ul. Wspólna 2/4; 00-926 Warszawa, który jest Administratorem Danych Osobowych w odniesieniu do zbioru Centralny system teleinformatyczny wspieraj±cy realizacjê programów operacyjnych.
3) Celem zbierania/przetwarzania danych osobowych jest wykonanie obowi±zków Zamawiaj±cego w zakresie realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, w tym w szczególno¶ci: potwierdzenie kwalifikowalno¶ci wydatków, udzielanie wsparcia uczestnikom projektów, ewaluacja, monitoring, kontrola, audyt, sprawozdawczo¶æ, raportowanie oraz dzia³ania informacyjno-promocyjne, w tym zapewnienie realizacji obowi±zku informacyjnego dotycz±cego przekazywania do publicznej wiadomo¶ci informacji o podmiotach uzyskuj±cych wsparcie w ramach Programu.
4) Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych (przekazania ich do zbiorów wskazanych w pkt. 1 i 2 ) jest obowi±zek prawny na³o¿ony na Zamawiaj±cego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust 2 lit g) RODO.
5) Kategoriami odbiorców danych bêd±: eksperci oceniaj±cy projekty, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugê IT, podmioty wykonuj±ce badania ewaluacyjne, przedstawiciele podmiotów upowa¿nionych do przeprowadzenia kontroli lub audytów w ramach Programu, osoby upowa¿nione, operatorzy pocztowi, podmioty wykonuj±ce zadania w zakresie archiwizacji lub inne podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi na rzecz wskazanych w pkt. 1 i 2 )
Pozosta³e informacje podane s± w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RM/ZP/02

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 3 (trzech) bezp³atnych, jednodniowych konferencji o zasiêgu krajowym dla reprezentantów sektora M¦P (dalej: Konferencja) ze szczególnym uwzglêdnieniem M¦P z województwa kujawsko-pomorskiego, w tym z obszarów funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz . Konferencje maj± mieæ charakter otwarty, dostêpny dla wszystkich zainteresowanych oraz umo¿liwiaæ nawi±zywanie kontaktów biznesowych dziêki sesjom networkingowym.

Zaplanowano organizacjê trzech konferencji w nastêpuj±cych terminach i o nastêpuj±cej tematyce:
1) Pierwsza konferencja: maj 2025 roku
Tematyka: Przygotowanie przedsiêbiorstwa do dzia³añ zwi±zanych
z internacjonalizacj±, z uwzglêdnieniem informacji jak stworzyæ strategiê
internacjonalizacji przedsiêbiorstwa.
2) Druga konferencja: wrzesieñ 2025 roku
Tematyka: Atrakcyjne rynki eksportowe dla kujawsko-pomorskich przedsiêbiorców
oraz dobre praktyki w zakresie internacjonalizacji.
3) Trzecia konferencja: marzec 2026 roku
Tematyka: Jak osi±gn±æ sukces w eksporcie wraz ze studiami przypadków.


Szczegó³owy opis zadañ le¿±cych po stronie Wykonawcy zosta³ wskazany w SOPZ, stanowi±cym Za³±cznik nr 1do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79950000-8 - Us³ugi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

70130000-1 - Wynajem nieruchomo¶ci stanowi±cych w³asno¶æ

55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100). Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyra¿onych w walutach innych ni¿ PLN, nale¿y przyj±æ ¶redni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesi±ca, w którym opublikowano og³oszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej: 2 (dwie) us³ugi kompleksowej organizacji konferencji z elementami networkingu w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, o warto¶ci minimalnej 50.000,00 z³ netto ka¿da,
b) skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia Koordynatora, który posiada do¶wiadczenie w zakresie organizacji/koordynacji konferencji co najmniej 2 konferencji dla przedsiêbiorców w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy w zakresie braku podstaw do wykluczenia:
1) o¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1616) w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP);
3) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, wystawione nie wcze¶nie ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP);
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP);
5) o¶wiadczenie/o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Rozdziale X ust. 2 pkt. 3-6 SWZ (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8 i 10 PZP).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – nie dotyczy;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem (w celu potwierdzenia spe³nienia warunku opisanego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 2 SWZ).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (w celu potwierdzenia spe³nienia warunku opisanego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 3 lit. a SWZ) – zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ;
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (w celu potwierdzenia spe³nienia warunku opisanego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 3 lit. b SWZ) – zgodnie z Za³±cznikiem nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
1 500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych 00/100),
2. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymania go nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Ofertê Wykonawcy, który nie wniós³ wadium we w³a¶ciwej wysoko¶ci przed otwarciem ofert, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP, uznaje siê za odrzucon±.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca za³±cza do oferty w oryginale w postaci elektronicznej.
6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z tre¶ci tych gwarancji musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
1) zobowi±zanie gwaranta (banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 6 PZP, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci,
2) termin obowi±zywania gwarancji, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± wskazany w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ.
7. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. o numerze: 84 1240 6452 1111 0010 5487 9493 z dopiskiem:
1) „wadium – Kompleksowa organizacja konferencji (RM/ZP/02)”,
Wadium w pieni±dzu musi znale¼æ siê na koncie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin (data i godzina) uznania rachunku Zamawiaj±cego.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 11 pkt 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi w ramach niniejszego zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 PZP) – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza przypadkami okre¶lonymi w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 PZP Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci dokonania zmian umowy oraz okre¶la warunki takiej zmiany w przypadku, gdy:
1) wyst±pi± okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w tym si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cych realizacjê umowy na warunkach w niej okre¶lonych, bez mo¿liwo¶ci unikniêcia powy¿szych okoliczno¶ci lub zdarzeñ, jak i unikniêcia lub likwidacji ich skutków. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin wykonania Przedmiotu umowy/jego czê¶ci lub zmieniæ takie elementy umowy, na które powy¿sze okoliczno¶ci maj± wp³yw, w tym wysoko¶æ wynagrodzenia. Powy¿sza zmiana nie mo¿e skutkowaæ wykroczeniem poza zakres Przedmiotu umowy;
2) wyst±pi konieczno¶æ zmiany osoby skierowanej do realizacji Przedmiotu umowy i wskazanej
w Wykazie osób pod warunkiem, ¿e nowa osoba spe³ni wymogi SWZ co najmniej na takim poziomie jak osoba zastêpowana;
3) wyst±pi konieczno¶æ zmiany osoby/osób do kontaktu wskazanych § 16 ust. 1 lub 2 umowy;
4) nast±pi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji Przedmiotu umowy.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy:
a) stawki podatku od towarów i us³ug,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020, poz. 2207),
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020, poz. 1342),
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Przedmiotu umowy przez Wykonawcê.
3. Warunkiem dokonania zmiany umowy wnioskowanej przez Wykonawcê jest z³o¿enie przez Wykonawcê pisemnego wniosku zawieraj±cego wskazanie okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ zmiany wraz ze szczegó³owym uzasadnieniem proponowanego zakresu zmiany i wykazaniem jego niezbêdno¶ci dla prawid³owej realizacji umowy oraz uzyskanie pisemnej zgody Zamawiaj±cego.
4. Poza przypadkami okre¶lonymi w ust. 2 wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy mo¿e ulec zmianie po up³ywie 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
5. Wniosek o zmianê okre¶lon± w ust. 4 mo¿e byæ z³o¿ony po up³ywie 12-miesiêcznego okresu obowi±zywania umowy w przypadku zmiany ¶redniorocznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em za rok poprzedni og³aszanego przez Prezesa GUS o ponad 105% (zmiany cen ponad 5%). Strona wnioskuj±ca przedstawia dane finansowe uzasadniaj±ce wp³yw zmiany cen kosztów na koszt wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy szczegó³owych wyja¶nieñ w tym zakresie.
6. Maksymalna zmiana wynagrodzenia w sytuacji, o której mowa w ust. 4 nie mo¿e przekroczyæ 5 %.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-24 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/barr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.