Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052405/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100427 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650960248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 734 1111
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 21 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pup@jaroslaw.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jaroslaw.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1da1177-887b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003166/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052405/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.242.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Postępowanie dotyczy „Instalacji klimatyzatorów w budynku PUP”.
2) Oznaczenie wg CPV: 45000000-7 Roboty budowlane; 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45331300-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
3) Przedmiotem postępowania są roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020.1333) [dalej ustawy Pb], polegającej na wykonaniu instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach na parterze oraz pierwszym i drugim piętrze budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 2 wraz z pracami towarzyszącymi.
Budynek wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-58 w związku z czym wszystkie prowadzone w nim prace podlegają ścisłym regulacjom i kontrolom konserwatora zabytków.
Wykonawca zobowiązany będzie:
I. Własnym staraniem i na własny koszt zapewnić zaakceptowanego przez Zamawiającego kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową oraz niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą Pb, a jeśli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa również kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane. Uwzględnić należy przede wszystkim uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dalej RB) oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w RB prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z zapisami art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2020.282) [dalej OZiOnZ],
II. Zagospodarować we własnym zakresie materiały z demontażu i odpady powstałe w toku realizacji RB oraz ponieść koszt ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji,
III. Właściwie postępować z materiałami z demontażu i odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020.797) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2020.1439),
IV. Udzielić Zamawiającemu na sprzęt gwarancji na okres nie krótszy, aniżeli wskazania producenta oferowanego sprzętu, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń,
V. W okresie obowiązywania gwarancji na sprzęt, Wykonawca zobowiązuje się na udzielenie rękojmi i gwarancji Zamawiającemu na wykonaną usługę instalacji urządzeń oraz wszelkie powiązane z nią prace dodatkowe,
VI. Wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych tj. dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy Pb oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2020.215),
VII. Doprowadzić stan pomieszczeń do stanu pierwotnego tzn. wykonać wszelkie prace wykończeniowe związane z realizacją zamówienia, nawet gdy nie zostały one ujęte w projekcie czy przedmiarze robót.
VIII. Zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami SWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją techniczną, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.
IX. Zalecanym jest by Wykonawca przed przystąpieniem do tworzenia oraz złożenia oferty zapoznał się z dokumentacją przetargową tj.: SWZ, Projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiOR) w celu sporządzenia prawidłowo skalkulowanej oferty.
4) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie budowlanym stanowiącym załączniku nr 1 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ – proszę o dokładne zapoznanie się z dokumentacją i stosowanie do rysunków zamiennych – załącznik nr 3 do SWZ – które mogą się różnić od tych umieszczonych w projekcie oraz informacji zawartych w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 4 do SWZ i informacji dodatkowych stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166426,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Termar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133740148
7.3.3) Ulica: Magazynowa 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jarosławiu
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji wraz z niezbędną instalacją w Budynku nr 8
- "Sporządzenie planu ogólnego Miasta Jarosławia".
- Przebudowa pomieszczeń COM w Jarosławiu z przeznaczeniem na pracownię TK i pracownię endoskopii pn Poprawa jakości usług med. COM w Jarosławiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Przeprowadzenie audytów zgodności serwisów internetowych Zamawiającego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.