eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokPrzebudowa pomieszczeń biurowych i pomocniczych na II i na VIII piętrze w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. 1000-lecia PP 8.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100461 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń biurowych i pomocniczych na II i na VIII piętrze w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. 1000-lecia PP 8.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 665 56 00

1.5.8.) Numer faksu: (85) 665 56 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń biurowych i pomocniczych na II i na VIII piętrze w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. 1000-lecia PP 8.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0652cbf0-be07-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013765/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa pomieszczeń biurowych i pomocniczych na II i VIII piętrze w budynku PUC-S w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068121/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 712821,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń biurowych i pomocniczych na II i na VIII piętrze w budynku administracyjnym Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. 1000-lecia PP 8.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych i instalacyjnych w branży budowlanej, elektrycznej, teletechnicznej i ppoż. zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), a także do uporządkowania i doprowadzenia remontowanych elementów i zajmowanego terenu w obrębie prac remontowych do stanu przed remontem, tak aby przedmiot umowy po wykonaniu prac remontowych spełniał przepisy BHP i nadawał się do użytkowania.
3. Przedmiot umowy obejmuje:
1) wymianę stolarki okiennej,
2) wymianę stolarki drzwiowej,
3) wykonanie robót budowlanych murarskich, tynkarskich i posadzkarskich w zakresie wg. dokumentacji projektowo-technicznej,
4) wykonanie robót instalacyjnych w branży elektrycznej, teletechnicznej i ppoż. w zakresie wg. dokumentacji projektowo-technicznej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa komplet dokumentacji projektowo-technicznej, STWiOR oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia:
a) projekty budowlano – wykonawcze z rysunkami i rzutami (załączniki nr 1A do SWZ),
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załączniki nr 1B do SWZ),
c) przedmiary robót (załączniki nr 1C do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1033200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1033200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKRO-TECH KAMIL ROMANOWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542 260 69 86

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-698

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1033200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.