Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00024152/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00131471/01 - Wynik z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Iławy – sektory I, II, III, IV”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA IŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umilawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,186974,99bd5142d4e94ab17b9f00a143f9c3b8.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Iławy – sektory I, II, III, IV”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-260769fd-5ebb-4500-a315-933067db5327
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016447/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Iławy na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – sektor I – Centrum obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni w zakresie:a) koszenia terenów zieleni oraz grabienia liści,
b) odchwaszczania trawników,
c) pielęgnacji krzewów i żywopłotów,
d) usuwania odrostów korzeniowych z drzew,
e) nasadzenia roślin ozdobnych w donicach oraz na rabatach
f) bieżącej pielęgnacji bylin, różanek, pnączy,
g) bieżącej pielęgnacji nasadzeń roślin ozdobnych,
h) utrzymania porządku na placach zabaw,
i) wymiany piasku w piaskownicach,
j) oczyszczania ciągów pieszo-rowerowych, chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem,
k) utrzymania elementów małej architektury (ławki, donice, fontanny, pergole, trejaże),
l) oczyszczania z zanieczyszczeń brzegów jeziora Mały Jeziorak,
m) szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załączniki nr 1 do wzoru/projektu umowy dla części 1 - sektor I - Centrum
n) obszar objęty zamówieniem przedstawiono w załączniku nr 2 do wzoru/projektu dla części 1 - sektor I – Centrum
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 187962,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 – sektor II – Północ obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni w zakresie:a) koszenia terenów zieleni oraz grabienia liści,
b) pielęgnacji krzewów i żywopłotów,
c) usuwania odrostów korzeniowych z drzew,
d) nasadzenia roślin ozdobnych w donicach oraz na rabatach
e) bieżącej pielęgnacji bylin, różanek,
f) bieżącej pielęgnacji nasadzeń roślin ozdobnych,
g) założenie łąki kwietnej,
h) oczyszczania terenów zieleni z zanieczyszczeń,
i) utrzymania porządku na placach zabaw,
j) wymiany piasku w piaskownicach,
k) oczyszczania ciągów pieszo-rowerowych, chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem,
l) oczyszczania z zanieczyszczeń brzegów oczka wodnego przy ul. Ostródzkiej
m) oczyszczanie tzw. „Młynówki”,
n) szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy dla części 2 - sektor II – Północ,
o) obszar objęty zamówieniem i lokalizację terenów zieleni przedstawiono w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d i 3 do wzoru/projektu umowy dla części 2 - sektor II – Północ,
p) wykaz terenów zieleni do utrzymania zawiera załącznik nr 3 do wzoru/projektu umowy dla części 2 – sektor II – Północ.
q) wykaz ciągów do utrzymania zawiera załącznik nr 4 do wzoru/projektu umowy dla części 2 – sektor II – Północ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 392419,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3 – sektor III – Południe obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni w zakresie:a) koszenia terenów zieleni oraz grabienia liści,
b) pielęgnacji krzewów i żywopłotów,
c) usuwania odrostów korzeniowych z drzew,
d) nasadzenia roślin ozdobnych w donicach oraz na rabatach
e) bieżącej pielęgnacji bylin, różanek,
f) bieżącej pielęgnacji nasadzeń roślin ozdobnych,
g) oczyszczania terenów zieleni z zanieczyszczeń,
h) utrzymania porządku na placach zabaw,
i) wymiany piasku w piaskownicach,
j) oczyszczania ciągów pieszo-rowerowych, chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem,
k) oczyszczenia z zanieczyszczeń brzegów oczka wodnego przy ul. Gdańskiej,
l) szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy dla części 3 - sektor III – Południe,
m) obszar objęty zamówieniem i lokalizację terenów zieleni przedstawiono w załącznikach nr 2a, 2b i 3 do wzoru/projektu umowy dla części 3 - sektor III – Południe,
n) wykaz terenów zieleni do utrzymania zawiera załącznik nr 3 do wzoru/projektu umowy dla części 3 - sektor III – Południe
o) wykaz ciągów do utrzymania zawiera załącznik nr 4 do wzoru/projektu umowy dla części 3 - sektor III – Południe
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77341000-2 - Okrzesywanie drzew
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 252936,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 4 - sektor IV – Cmentarz komunalny przy ul. Wyszyńskiego obejmuje:a) Pielęgnację grobów (ze szczególnym uwzględnieniem grobów wojennych z I i II wojny światowej),
b) Utrzymanie i konserwację zieleni:
pielęgnację krzewów i żywopłotów,
pielęgnację trawników,
usuwanie chwastów,
grabienie liści,
nasadzenia i pielęgnację roślin ozdobnych,
c) utrzymanie w stałej czystości i porządku terenu cmentarza oraz chodnika położonego wzdłuż tej nieruchomości w sposób określony przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2024.399 t.j.) i ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023.1587 z późn. zm.)
d) Nasadzenia i pielęgnację roślin ozdobnych,
e) szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy dla części 4 – sektor IV - Cmentarz komunalny przy ul. Wyszyńskiego,
f) obszar objęty zamówieniem i lokalizację terenów zieleni przedstawiono w załączniku nr 2 do wzoru/projektu umowy dla części 4 - sektor IV - Cmentarz komunalny przy ul. Wyszyńskiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 29629,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248799,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248799,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248799,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oaza Usługi Ogrodnicze Dawid Grzywiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811944542
7.3.4) Miejscowość: Prabuty
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"OAZA" Usługi Ogrodnicze Dawid Grzywiński
jakie przetargi wygrała firma
"OAZA" Usługi Ogrodnicze Dawid Grzywiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240799,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oaza Usługi Ogrodnicze Dawid Grzywiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811944542
7.3.4) Miejscowość: Prabuty
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły spożywcze ( 3 /2025 )
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia
- Mięso i wędliny ( 1 /2025 )
- Tłuszcze ( 2 /2025 )
- Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Potworów Oraz z PSZOK".
- Obustronne wykaszanie traw i chwastów z pasa drogowego dróg gminnych na terenie miasta i gminy Murowana Goślina.
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Roboty budowlane wraz z nasadzeniami zieleni i roczną pielęgnacją, w ramach realizacji zadania dzielnicowego pn.: "Budowa obiektów małej architektury na dz. nr 170/7 obr. 7 jedn. ewid. Nowa Huta"
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.