eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonywanie usługi czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska oraz własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w roku 2021.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100508 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska oraz własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w roku 2021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 0583200220

1.5.8.) Numer faksu: 0583458235

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.nieruchomoscigda.pl/zamowienia-publiczne/zamowienie-5234.htm

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowy Zakład Budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usługi czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska oraz własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w roku 2021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4268eb4-b224-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007129/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonywanie usług kominarskich w 2021 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052677/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.18.2021.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska w roku 2021 - Obszar Administracyjny 1. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, nieczynnych), przeprowadzania
okresowej kontroli tych przewodów, sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk w roku 2021 a także przeprowadzanie kontroli czujników tlenku węgla. a) ilość przewodów do czyszczenia:- dymowe 1010 (4-krotne czyszczenie),- spalinowe 288 (2-krotne czyszczenie),- wentylacyjne 2341 (1-krotne czyszczenie),- nieczynne 30 (1-krotne czyszczenie), b) ilość przewodów do przeglądu - 3669 (co najmniej raz w roku) c) ilość opinii kominiarskich – dla 10 lokali mieszkalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej

4.5.5.) Wartość części: 79244,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska w roku 2021 - Obszar Administracyjny 2. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, nieczynnych), przeprowadzania
okresowej kontroli tych przewodów, sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk w roku 2021 a także przeprowadzanie kontroli czujników tlenku węgla. a) ilość przewodów do czyszczenia:- dymowe 869 (4-krotne czyszczenie),- spalinowe 360 (2-krotne czyszczenie),- wentylacyjne 2921 (1-krotne czyszczenie),- nieczynne 469 (1-krotne czyszczenie), b) ilość przewodów do przeglądu - 4619 (co najmniej raz w roku) c) ilość opinii kominiarskich – dla 10 lokali mieszkalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej

4.5.5.) Wartość części: 91520,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska w roku 2021 - Obszar Administracyjny 3. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, nieczynnych), przeprowadzania
okresowej kontroli tych przewodów, sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk w roku 2021 a także przeprowadzanie kontroli czujników tlenku węgla. a) ilość przewodów do czyszczenia:- dymowe 1520 (4-krotne czyszczenie),- spalinowe 291 (2-krotne czyszczenie),- wentylacyjne 3148 (1-krotne czyszczenie),- nieczynne 1768 (1-krotne czyszczenie), b) ilość przewodów do przeglądu - 6727 (co najmniej raz w roku) c) ilość opinii kominiarskich – dla 10 lokali mieszkalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej

4.5.5.) Wartość części: 135494,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska w roku 2021 - Obszar Administracyjny 4. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania
okresowej kontroli tych przewodów, sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk w roku 2021 a także przeprowadzanie kontroli czujników tlenku węgla. a) ilość przewodów do czyszczenia:- dymowe 1723 (4-krotne czyszczenie),- spalinowe 167 (2-krotne czyszczenie),- wentylacyjne 2289 (1-krotne czyszczenie), b) ilość przewodów do przeglądu - 4179 (co najmniej raz w roku) c) ilość opinii kominiarskich – dla 10 lokali mieszkalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej

4.5.5.) Wartość części: 99954,17 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa czyszczenia i przeglądu przewodów kominowych w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w roku 2021. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania
okresowej kontroli tych przewodów, sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa w roku 2021 a także przeprowadzanie kontroli czujników tlenku węgla. a) ilość przewodów do czyszczenia:- dymowe 35 (4-krotne czyszczenie),- spalinowe 25 (2-krotne czyszczenie),- wentylacyjne 488 (1-krotne czyszczenie), b) ilość przewodów do przeglądu - 548 (co najmniej raz w roku) c) ilość opinii kominiarskich – dla 4 lokali mieszkalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej

4.5.5.) Wartość części: 13335,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131672,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131672,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131672,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190133564

7.3.3) Ulica: ul. Szewczyka Dratewki 23

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131672,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154403,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154403,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154403,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemieślniczy Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190133564

7.3.3) Ulica: ul. Szewczyka Dratewki 23

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154403,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej ofert niepodlegającej odrzuceniu

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.