eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoDOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100515 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222106502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul Jana III Sobieskiego 277

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 261250280

1.5.8.) Numer faksu: 261251787

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 18wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/18wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c17522a-a80b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014754/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042567/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18WOG-SZP.2712.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 431003,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawarto w „Formularzu asortymentowo – cenowym” załącznik nr 2 do SWZ.
2.Przedmiot zamówienia opisano w sposób jednoznaczny nie naruszający zasad określonych w art. 99 ustawy Pzp ze względu na jego specyfikę i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych produktów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami drukującymi. Na podstawie art. 99 ust. 4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych. Uzyskanie materiałów eksploatacyjnych wysokiej jakości, gwarantuje dalsze sprawne użytkowanie posiadanego sprzętu informatycznego. Zamawiający nie może się odnieść w opisie przedmiotu zamówienia do wskazań art. 101 ust. 2, 3 ustawy, z powodu braku Polskich Norm lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy.
3.Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 2 do SWZ. Materiały oryginalne winny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy).
4.Poprzez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty kompatybilne (współpracujące) ze wskazanymi przez Zamawiającego urządzeniami drukującymi, których parametry pojemności tuszu/tonera, wydajności i jakości wydruku są takie same bądź lepsze w stosunku do oryginalnego produktu dedykowanego do danego urządzenia przez jego producenta.
5.Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
a)kompatybilność - zaoferowany asortyment musi gwarantować niezakłóconą i sprawną pracę urządzeń drukujących zgodnie z ich specyfiką i przeznaczeniem.
b)wydajność - wymagana wydajność produktów równoważnych określona została przez Zamawiającego na podstawie specyfikacji technicznych producentów materiałów oryginalnych.
Potwierdzeniem kompatybilności i wydajności oferowanych produktów równoważnych będą raporty z testów załączone do oferty.
6.W przypadku, gdy produkt oryginalny jest wyposażony w inteligentny układ elektroniczny (chip) do komunikacji z urządzeniem drukującym, to zamawiający wymaga aby oferowany produkt równoważny będący przedmiotem umowy posiadał układ analogicznie działający.
7.Nie dopuszcza się oferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, oraz poddanych procesowi ponownego napełnienia.
8.Materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów w szczelnej folii i nowym opakowaniu.
9.Zarówno produkty oryginalne jak i równoważne muszą być objęte gwarancją do wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy.
10. Zamawiający wymaga aby oferowane materiały eksploatacyjne nie były wyprodukowane wcześniej niż w czwartym kwartale 2020 r.
11. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać poniższe wymagania:
a)nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń,
b)nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
c)muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod tonera, oraz nazwę urządzenia do którego jest przeznaczony,
d)muszą posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację,
e)nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane,
f)muszą posiadać minimum 12-sto miesięczną gwarancję od dnia dostawy.
g)Wykonawca dostarczy zamówione wkłady drukujące do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko.

Zamawiający nie dopuszcza, by przedmiotem dostawy były tusze i tonery w wielopakach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396762,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594551,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396762,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIXON Piotr Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382814206

7.3.3) Ulica: Wiedeńska 5f lok. 9

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396762,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.