Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00331540/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00222235/01 - Wynik z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla WCEO w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa nr 3964
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261-892-339
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozjw3964@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozjw3964.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla WCEO w 2023 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dab3d23-aeab-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084833/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa materiałów promocyjnych dla WCEO w 2023 r
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/jw39643.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/jw3964
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rodz. 8 SWZ regulamin korzystania z usług Systemu SmartPZP dostępny z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu
oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców (https://portal.smartpzp.pl)
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/jw3964
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikami nr 6 i 7 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikami nr 6 i 7 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 9/2023/Z
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bluza z kapturem kolor khaki logo z MON - 200 sztuk
Koszulka z logo MON kolor khaki - 1000 sztuk
Koszulka z logo MON WZ-93 - 1 000 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w
transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).
b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie
więcej jak 40 pkt;
d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;
e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czekoladki promocyjne w pudełku z logo MON - 300 sztuk
Krówki reklamowe z logo MON-1 000 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w
transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).
b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie
więcej jak 40 pkt;
d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;
e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
Zamawiający
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elegancki długopis w etui - 700 sztuk
Eleganckie pióro z flaga biało czerwoną - 500 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę
według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni)
– znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach
handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.) b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2)
pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej,
określonej w pkt 3 lit. d c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt, 2)
oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt, 3) oferta z
najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt, 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni,
w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt;
d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej; e. Za kryterium cenowe Y (termin
płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c. f. Zamawiający udzieli
zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Multi kabel USB z logo MON - 800 sztuk
Pamięć USB gumowa okrągła - 500 sztuk
Pamięć USB pocisk - 500 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w
transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).
b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie
więcej jak 40 pkt;
d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;
e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Karta przetrwania Survival w etui z logo MON - 300 sztuk
Multitool/chwytak z logo MON - 1000 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w
transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).
b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie
więcej jak 40 pkt;
d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;
e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kubek z logo MON biały - 1000 sztuk
Kubek z logo MON khaki - 1000 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w
transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).
b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie
więcej jak 40 pkt;
d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;
e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Piórnik tuba z logo MON - 200 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w
transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).
b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie
więcej jak 40 pkt;
d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;
e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Portfel skórzany z logo MON - damski - 100 sztuk
Portfel skórzany z logo MON - męski - 100 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w
transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).
b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie
więcej jak 40 pkt;
d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;
e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głośnik bluetooth okrągły z logo MON - 100 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w
transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).
b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie
więcej jak 40 pkt;
d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;
e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zawieszka/Brelok z logo MON - 1000 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w
transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).
b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie
więcej jak 40 pkt;
d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;
e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skipass z karabińczykiem z logo MON - 300 sztuk
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto (X) – znaczenie 60%,
2) Termin płatności (Y) (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w
transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.).
b. W przypadku kryterium nr 1:
1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt,
2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w pkt 3 lit. d
c. W przypadku kryterium nr 2:
1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt,
2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt,
3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt,
4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie
więcej jak 40 pkt;
d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty
Cb – cena oferty badanej;
e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 3 lit. c.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady:
W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogąubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Podstawy wykluczenia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) wykażą brak podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. 2022, poz. 835);
2) Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 108 ust. 1. oraz art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. z 2022 r., poz. 835);3) W przypadkach, gdy Wykonawca
wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z
tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. z 2022 r., poz. 835).3. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informację z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,
odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – wystawionej nie wcześniej niż 6
miesięcy przed jej złożeniem;
3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej – zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
4) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o
zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania
takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia, wraz z ofertą, następujących przedmiotowych środków dowodowych:1. Dotyczy tylko II części zamówienia - „Czekoladki promocyjne w pudełku z logo MON” i „Krówki reklamowe z logo MON”:
1) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji
Sanitarnej, wydanego na podstawie art. 62 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. bezpieczeństwie żywności i
żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładu podlegającego urzędowej
kontroli organów państwowej inspekcji weterynaryjnej na podstawie art. 21 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach
pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1753) w związku z art. 6 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 852/2004
Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych(Dz. Urz. UE L 139 z
30.04.2004, str.1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz.13, t. 34 str. 319);
2) Zaświadczenie lub certyfikat jednostki wdrażającej potwierdzający wdrożenie i stosowanie: systemu HACCP (System
Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli), zasad GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna) oraz GHP (Dobra Praktyka
Higieniczna), wydanego w myśl ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r.
poz. 2132 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2022 r. poz. 1854) lub
IFS (International Food Standard) międzynarodowy standard bezpieczeństwa żywności opracowany po raz pierwszy w 2002
roku przez przedstawicieli niemieckiego handlu detalicznego lub BRC międzynarodowy standard bezpieczeństwa żywności
lub oświadczenie producenta o stosowaniu jednego z wymienionych systemów/standardów.
2. Dotyczy III części zamówienia – „Elegancki długopis w etui” (pkt 1):
1) certyfikat autentyczności, który potwierdza jakość skóry, z której został wykonany lub oświadczenie własne, które
potwierdza autentyczność produktu oraz potwierdza poddanie go najbardziej wymagającej kontroli.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
dotyczy tylko II części zamówienia - „Czekoladki promocyjne w pudełku z logo MON” i „Krówki reklamowe z logo MON”:1) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji
Sanitarnej, wydanego na podstawie art. 62 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. bezpieczeństwie żywności i
żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładu podlegającego urzędowej
kontroli organów państwowej inspekcji weterynaryjnej na podstawie art. 21 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach
pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1753) w związku z art. 6 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 852/2004
Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych(Dz. Urz. UE L 139 z
30.04.2004, str.1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz.13, t. 34 str. 319);
2) Zaświadczenie lub certyfikat jednostki wdrażającej potwierdzający wdrożenie i stosowanie: systemu HACCP (System
Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli), zasad GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna) oraz GHP (Dobra Praktyka
Higieniczna), wydanego w myśl ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r.
poz. 2132 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2022 r. poz. 1854) lub
IFS (International Food Standard) międzynarodowy standard bezpieczeństwa żywności opracowany po raz pierwszy w 2002
roku przez przedstawicieli niemieckiego handlu detalicznego lub BRC międzynarodowy standard bezpieczeństwa żywności
lub oświadczenie producenta o stosowaniu jednego z wymienionych systemów/standardów.
Dotyczy III części zamówienia – „Elegancki długopis w etui” (pkt 1):
1) certyfikat autentyczności, który potwierdza jakość skóry, z której został wykonany lub oświadczenie własne, które
potwierdza autentyczność produktu oraz potwierdza poddanie go najbardziej wymagającej kontroli.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy,
jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;
2) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
3) w przypadku, o którym mowa w pkt 1 i 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy składają oświadczenia (o ile dotyczy) w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie
Uwaga! Warunek dot. braku podstaw wykluczenia z postępowania musi spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych
w art. 118–123 ustawy. Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1. pkt 1,2,3,4,5 i art. 109 ust.1 pkt 1 Ustawy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ oraz projektem umowy - Załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/jw3964
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-03 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-01
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów dla uczniów uczestniczących w warsztatach składających się z długopisów biodegradowalnych, notesów A5 z recyklingu i worków/plecaków
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
- Dostawa materiałów (w tym gadżetów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. (piąta edycja)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.