eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-452-23-00

1.5.8.) Numer faksu: 81-452-23-06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5600184d-8e4f-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060153/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC do 3,5 t na terenie miasta Biała Podlaska oraz powiatów: bialskiego, parczewskiego, łukowskiego, radzyńskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.1 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.5.) Wartość części: 13260,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC do 3,5 t na terenie miasta Lublin oraz powiatów: lubelskiego, łęczyńskiego, lubartowskiego, świdnickiego, ryckiego, puławskiego, opolskiego, kraśnickiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.1 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.5.) Wartość części: 12467,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC do 3,5 t na terenie miasta Chełm oraz powiatów: chełmskiego, włodawskiego, hrubieszowskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załącznik nr 7.1 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.5.) Wartość części: 38922,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC do 3,5 t na terenie miasta Zamość oraz powiatów: zamojskiego, biłgorajskiego, janowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załącznik nr 7.1 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.5.) Wartość części: 24706,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC powyżej 3,5 t na terenie miasta Biała Podlaska oraz powiatów: bialskiego, parczewskiego, łukowskiego, radzyńskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.2 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.5.) Wartość części: 19548,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC powyżej 3,5 t na terenie miasta Chełm oraz powiatów: chełmskiego, włodawskiego, hrubieszowskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.2 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.5.) Wartość części: 21177,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC powyżej 3,5 t na terenie miasta Zamość oraz powiatów: zamojskiego, biłgorajskiego, janowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.2 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.5.) Wartość części: 4344,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usług przechowywania pojazdów i innych ruchomości na terenie miasta Biała Podlaska lub powiatu bialskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.3 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 62046,44 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usług przechowywania pojazdów i innych ruchomości na terenie miasta Lublin lub powiatu lubelskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.3 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 17207,67 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie usług przechowywania pojazdów i innych ruchomości na terenie miasta Chełm lub powiatu chełmskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.3 do SWZ – Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 46240,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części: nr 1, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SABAT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462069108

7.3.3) Ulica: Budowlana 24

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-469

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12467,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „AUTO SERWIS” Tomasz Pudłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191254198

7.3.3) Ulica: Dziekanów nr 120

7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów

7.3.5) Kod pocztowy: 22-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38922,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części: nr 4, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., nie wpłynęła żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części: nr 5, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., nie wpłynęła żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „AUTO SERWIS” Tomasz Pudłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191254198

7.3.3) Ulica: Dziekanów nr 120

7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów

7.3.5) Kod pocztowy: 22-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21177,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części: nr 7, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., nie wpłynęła żadna oferta.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części: nr 8 do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., nie wpłynęła żadna oferta.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części: nr 9 do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., nie wpłynęła żadna oferta.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., wpłynęły dwie oferty na realizację części nr 10. W toku badania ofert, oferty złożone na realizację części nr 10 przez Wykonawców: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GRANICA" Witold Potocki z siedzibą w Dorohusku przy ul. Zwycięstwa 1 D oraz „AUTO SERWIS” Tomasz Pudłowski z siedzibą Dziekanów nr 120 powiat hrubieszowski – zostały odrzucone.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.