Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00060153/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-452-23-00
1.5.8.) Numer faksu: 81-452-23-06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5600184d-8e4f-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100531
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060153/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC do 3,5 t na terenie miasta Biała Podlaska oraz powiatów: bialskiego, parczewskiego, łukowskiego, radzyńskiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.1 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 13260,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC do 3,5 t na terenie miasta Lublin oraz powiatów: lubelskiego, łęczyńskiego, lubartowskiego, świdnickiego, ryckiego, puławskiego, opolskiego, kraśnickiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.1 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 12467,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC do 3,5 t na terenie miasta Chełm oraz powiatów: chełmskiego, włodawskiego, hrubieszowskiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załącznik nr 7.1 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 38922,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC do 3,5 t na terenie miasta Zamość oraz powiatów: zamojskiego, biłgorajskiego, janowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załącznik nr 7.1 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 24706,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC powyżej 3,5 t na terenie miasta Biała Podlaska oraz powiatów: bialskiego, parczewskiego, łukowskiego, radzyńskiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.2 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 19548,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC powyżej 3,5 t na terenie miasta Chełm oraz powiatów: chełmskiego, włodawskiego, hrubieszowskiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.2 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 21177,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług holowania pojazdów o DMC powyżej 3,5 t na terenie miasta Zamość oraz powiatów: zamojskiego, biłgorajskiego, janowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.2 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 4344,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług przechowywania pojazdów i innych ruchomości na terenie miasta Biała Podlaska lub powiatu bialskiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.3 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 62046,44 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług przechowywania pojazdów i innych ruchomości na terenie miasta Lublin lub powiatu lubelskiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.3 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 17207,67 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usług przechowywania pojazdów i innych ruchomości na terenie miasta Chełm lub powiatu chełmskiego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały opisane w załączniku nr 7.3 do SWZ – Projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 46240,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części: nr 1, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SABAT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462069108
7.3.3) Ulica: Budowlana 24
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-469
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12467,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „AUTO SERWIS” Tomasz Pudłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191254198
7.3.3) Ulica: Dziekanów nr 120
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38922,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części: nr 4, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części: nr 5, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „AUTO SERWIS” Tomasz Pudłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191254198
7.3.3) Ulica: Dziekanów nr 120
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Auto Serwis" Tomasz Pudłowski
jakie przetargi wygrała firma
"Auto Serwis" Tomasz Pudłowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21177,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części: nr 7, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., nie wpłynęła żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części: nr 8 do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., nie wpłynęła żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji części: nr 9 do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., nie wpłynęła żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 28.02.2022 r., wpłynęły dwie oferty na realizację części nr 10. W toku badania ofert, oferty złożone na realizację części nr 10 przez Wykonawców: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GRANICA" Witold Potocki z siedzibą w Dorohusku przy ul. Zwycięstwa 1 D oraz „AUTO SERWIS” Tomasz Pudłowski z siedzibą Dziekanów nr 120 powiat hrubieszowski – zostały odrzucone.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Postępowanie nr 123/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup i dostawę szafek BHP dla pracowników Szpitala."
- Dostawa prenumeraty czasopism polskich na rok 2025 dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
- Dzierżawa urządzeń drukujących w systemie druku podążającego
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.