Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00563928/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
- 2023/BZP 00572459/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych na terenie gminy Puławy w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2024 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21
1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64f404df-9b4b-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg gminnych na terenie gminy Puławy w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2024 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64f404df-9b4b-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031159/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Budowa dróg gminnych na terenie gminy Puławy w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2024 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563928
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5346353,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi gminnej ul. Truskawkowej (1) od km 0+011,12 do km 0+321,75, ul. Truskawkowej (2) od km 0+002,87 do km 0+461,39 oraz ul. Malinowej od km 0+008,52 do km 0+318,20 w miejscowości Góra Puławska”, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę dróg gminnych wraz z chodnikami, kanalizacją deszczową oraz oświetleniem drogowym na odcinkach: od km 0+011,12 do km 0+321,75 (ul. Truskawkowa (1)), od km 0+002,87 do km 0+461,39 (ul. Truskawkowa (2))oraz od km 0+008,52 do km 0+318,20 (ul. Malinowa), w tym m.in.:
a) Roboty przygotowawcze;
b) Roboty rozbiórkowe;
c) Roboty ziemne;
d) Regulacja wysokościowa studzienek;
e) Wykonanie odwodnienia drogi – budowa kanalizacji deszczowej;
f) Zabezpieczenie istniejących linii kablowych nn 0,40 kV
g) Przebudowa linii napowietrznej nn 0,4 kV;
h) Budowa oświetlenia drogowego wraz z oświetleniem przejść dla pieszych;
i) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
- Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem – gr. 30 cm;
- Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm;
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 5 cm;
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
j) Wykonanie drogi dla pieszych;
k) Wykonanie zjazdów do posesji;
l) Wykonanie poboczy z kruszywa;
m) Wykonanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
n) Plantowanie i humusowanie gruntu.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą;
f) realizację zaleceń z protokołów Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
c) przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 4479325,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi gminnej ul. Ks. Sz. Grzybowskiego od km 0+003,00 do km 0+224,34 w miejscowości Gołąb”, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej wraz z chodnikiem, kanalizacją deszczową oraz oświetleniem przejść dla pieszych na odc. od km 0+003,00 do km 0+224,34, w tym m.in.:a) Roboty przygotowawcze;
b) Roboty rozbiórkowe;
c) Roboty ziemne;
d) Wykonanie odwodnienia drogi;
e) Ustawienie krawężników wystających / najazdowych;
f) Wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni asfaltowej, w tym:
- Warstwa podbudowy z piasku stabilizowanego cementem – gr. 30 cm;
- Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm – gr. 20 cm;
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego – gr. 5 cm;
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – gr. 4 cm;
g) Wykonanie drogi dla pieszych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej
h) Wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych
i) Wykonanie zjazdów do nieruchomości;
j) Wykonanie zjazdu na drogę wewnętrzną;
k) Plantowanie i humusowanie skarp;
l) Wykonanie pobocza z kruszywa;
m) Wykonania oznakowania pionowego i poziomego.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą;
f) realizację zaleceń z protokołów Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się następujące
dokumenty:
a) dokumentacja projektowa;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
c) przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
4.5.5.) Wartość części: 867027,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5747697,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7765342,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5747697,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 959-12-67-282
7.3.4) Miejscowość: Szczukowskie Górki 1
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5747697,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1094275,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1367494,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1094275,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Puławy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 811-15-32-371
7.3.3) Ulica: Doktora Perzyny 84A
7.3.4) Miejscowość: Zwoleń
7.3.5) Kod pocztowy: 26-700
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1094275,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz na terenach zieleni - etap I".
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ RĘCZNIKÓW PAPIEROWYCH ,PAPIERU TOALETOWEGO, CZYŚCIWA Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę, przebudowę i rozbudowę dróg w mieście Puławy".
- "Budowa grobowców na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach".
- Budowa drogi gminnej ul. Szkolnej od km 0+003,50 do km 0+222,00 w Miejscowości Gołąb
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.